Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 26, 2011 9:29 am
Army lists niet vergeten binnen te geven bij Philippe voor vrijdag !!!
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 26, 2011 6:30 pm
Mogen we de challenges al op het forum doorgeven of moeten we wachten tot vrijdag? Indien het hier mag, zou ik graag de IG eens uitdagen
"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 26, 2011 7:34 pm
welke imperial guard want er zijn er 2 (ik=krieg en oracles= de traitorguard)
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 26, 2011 10:12 pm
Quick Ben schreef:
Mogen we de challenges al op het forum doorgeven of moeten we wachten tot vrijdag? Indien het hier mag, zou ik graag de IG eens uitdagen
Je mag me die al laten weten. Je hoeft dit niet op het forum te posten, je mag me ook een pm sturen ...
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo sep 28, 2011 1:23 pm
De info over de price support werd toegevoegd in de eerste posts van deze thread.
Ik raad iedereen aan om al die campaign info nog eens te lezen en als er nog vragen zijn, die deze week nog te stellen ...
Kan iedereen ook op de GW site de FAQ van de core rules en van zijn eigen leger nog eens bekijken zodat we de campaign kunnen starten met de laatste updates. Je kan die info hier vinden: http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=cat440130a&categoryId=600005§ion=&pIndex=1&aId=3400019&start=2&multiPageMode=true
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo sep 28, 2011 6:28 pm
sorry ik moet mij uitschrijven voor de campaign omdat de helft van mijn leger vast zit in engeland en ik het niet optijd klaar zou krijgen ik vind het heel erg rot maar ik kan er niets aan doe sorry en veel plezier
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo sep 28, 2011 8:21 pm
hoeft toch niet, wanneer komen ze aan? toch niet in januari??? gebruik anders units van andere mensen als vervanging zal vrijdag mijn hormegaunts meenemen,mijne tyrant guard en wat extra genestealers(gebruik ze nie bij 1000punten) als ge tegen iemand speelt vraagt om wat extra mee te nemen of gebruik van u space wolves(dacht dat ge ook space wolves had)
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo sep 28, 2011 8:53 pm
arno schreef:
sorry ik moet mij uitschrijven voor de campaign omdat de helft van mijn leger vast zit in engeland en ik het niet optijd klaar zou krijgen ik vind het heel erg rot maar ik kan er niets aan doe sorry en veel plezier
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do sep 29, 2011 12:27 pm
arno schreef:
+++I can't belief my ears, sergeant, The death korps, it's wussing out, they're backing down... Shut the feth up, trooper, Krieg doesn't run from t's duty, and never from a fight. They're just delayed I tell you, mark my words, they will come and the hammer of the guard will fall on those vile heretics who would dare to oppose them+++ Vox recording on Optimus prime, censured by the imperial commisariat
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do sep 29, 2011 1:09 pm
Ja, dat is toch waar, het is jammer dat de death korps een beetje uitgesteld geraakt, maar je hebt toch nog andere legers om mee te doen?
arno Witch Elf
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do sep 29, 2011 5:07 pm
ik zou kunnen meedoen maar dan moet ik alle battles voor de eerste maand in de laatste week ofzo doen omdat het minstens nog 2 weken duurt voor ze toekomen maar ik zal zien of ik wat kan proxyen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr sep 30, 2011 8:43 am
arno schreef:
ik zou kunnen meedoen maar dan moet ik alle battles voor de eerste maand in de laatste week ofzo doen omdat het minstens nog 2 weken duurt voor ze toekomen maar ik zal zien of ik wat kan proxyen
Heb je van forgeworld een bericht gekregen dat ze pas later kunnen leveren of zo? Meestal krijg ik stuff van forgeworld binnen de week geleverd.
Desnoods gebruik je maar space marines om je guard voor te stellen. Zolang de bases en afmetingen van de vehicles gelijkaardig zijn, is dat geen probleem.
arno Witch Elf
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr sep 30, 2011 9:01 am
het is toegekomen in engeland bij een kameraad maar het word verzonden binnen de week en van forgeworld heb ik eerst ook nog mail gekregen dat ze aan het waxhten waren op EEN doosje maar het zou hier binnen de 2 weken moeten arriveren
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr sep 30, 2011 9:25 am
arno schreef:
het is toegekomen in engeland bij een kameraad maar het word verzonden binnen de week en van forgeworld heb ik eerst ook nog mail gekregen dat ze aan het waxhten waren op EEN doosje maar het zou hier binnen de 2 weken moeten arriveren
Spijtig. Ik hoop dat je er snel aan geraakt.
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr sep 30, 2011 9:38 am
Hieronder de voorlopige planning van de campaignavonden. Deze data zijn ook de startdata van de nieuwe army lists (+250 punten).
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 01, 2011 10:00 am
OVERZICHT MAAND #1 (laatst aangepast op 29/10/2011)
Vaste Battles
Samuel Space Marines vs Niels Space Marines > Draw Patrick Space Marines vs Bart VdB Dark Eldar > Win voor Patrick Space Marines Kris necrons vs Jeroen Space Wolves > win voor Jeroen Space Wolves Bart VM Space Marines vs Jonas Imperial Guard > Win voor Bart VM Space Marines Jonas Tau vs Thomas Eldar > Win voor Thomas Eldar Kasper Orks vs Xander Tyranids > Win voor Xander Tyranids Jack Chaos Space Marines vs Tom Space Wolves > win voor Jack Chaos Space Marines
Challenges
Xander Tyranids vs Patrick Space Marines > Win voor Xander Tyranids Jonas Tau vs Jonas Imperial Guard > Draw Thomas Eldar vs Jeroen Space Wolves > Win voor Thomas Eldar Kris Necrons vs Bart Space Marines > Draw Patrick Space Marines vs Jonas Imperial Guard vs Jack Chaos Space Marines > Draw Jack Chaos Space Marines vs Bart VdB Dark Eldar > Win Jack Chaos Space Marines Niels Space Marines vs Kasper Orks vs Tom Space Wolves > Win Tom Space Wolves Bart VdB Dark Eldar vs Kasper Orks > Draw Jeroen Space Wolves vs Samuel Space Marines > Draw Bart VM Space Marines vs Xander Tyranids > Draw Samuel Space Marines vs Kris Necrons > Win Samuel Space Marines Tom Space Wolves vs Jonas Tau > Win voor Tom Space Wolves
kunnen nog gechallenged worden: Thomas Eldar, Niels Space Marines
Extra Battles
Thomas Eldar vs Tom Space Wolves > Draw Bart VdB Dark Eldar vs Thomas Eldar > Win Bart VdB Dark Eldar Niels Space Marines vs Jeroen Space Wolves > Win Jeroen Space Wolves Patrick Space Marines vs Jeroen Space Wolves > Win Jeroen Space Wolves Kasper Orks vs Thomas Eldar > Draw
Rankings maand #1
Jack Chaos Space Marines 10 [3] Xander Tyranids 10 [3] Bart VM Space Marines 10 [3] Jeroen Space Wolves 10 [5] Thomas Eldar 10 [5] Samuel Space Marines 8 [3] Patrick Space Marines 7 [3] Bart VdB Dark Eldar 6 [4] Tom Space Wolves 6 [4] Kasper Orks 6 [4] Jonas Imperial Guard 6 [3] Kris Necrons 5 [3] Jonas Tau 5 [3] Niels Space Marines 4 [2]
Laatst aangepast door Necron op za okt 29, 2011 12:02 pm; in totaal 18 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 01, 2011 10:15 am
Ik heb daarnet de lijst van telefoonnummers naar iedereen verstuurd via pm. Kijk eens na of er geen fout staat in je eigen nummer. Laat me ook iets weten indien je het niet zou ontvangen hebben.
arno Witch Elf
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II zo okt 02, 2011 5:11 pm
sorry ik kan echt niet meedoen en wil ook ni echt zonder mijn death korps geschilderd spelen dus ik ga mij uitschrijven en krijg ik ze ooit nog eens af en mijn space wolves gaan ook niet omdat ik een deel in orde moet steken en dat gaat niet optijd klaargeraken. het spijt mij maar ik blijf erbij dat het beter is dat ik niet mee doe (anders ga ik geen plezier beleven om te spelen met de figuren die ik eigenlijk niet wil gebruiken
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma okt 03, 2011 9:26 am
Aangezien zowel Arno als Thibeau besloten hebben om toch niet deel te nemen aan de campaign, zullen hun tegenstanders van de vaste battles (Xander Tyranids en Kasper Orks) het tegen elkaar moeten opnemen als vaste battle.
Omdat Arno wegvalt is Niels nu zowel zijn challenge als zijn gechallengde battle kwijt. Niels, je kan Thomas Eldar nog challengen als je wil (enige keus die overschiet) maar ik ben ook bereid om nog een extra battle tegen jou te spelen zodat je maximaal de kans krijgt om je punten voor deze maand te behalen. Geef me maar een seintje wanneer dit voor jou past.
Ik zal het overzicht hierboven aanpassen met deze aanpassingen ...
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr okt 07, 2011 8:17 am
Vergeet mij niet te laten weten wat de resultaten zijn van jullie battles!
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di okt 11, 2011 5:13 pm
Ik heb zaterdag rond half twee met Kris afgesproken om een battle te spelen. Nelly laat weten dat er geen plek zal zijn om battles te spelen buiten de warhammer kamer. Hou er dus rekening mee ...
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 15, 2011 10:24 am
challenge (extra battle ?) Tyrannid's - Space marine's win voor de Tyrannid's...
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 15, 2011 1:45 pm
kaper orks tegen tyranids, win tyranids
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 15, 2011 1:46 pm
xajoka schreef:
kaper orks tegen tyranids, win tyranids
was vaste battle
- je 1000 punten battles te spelen voor volgende vrijdag avond - de resultaten van de gespeelde battles door te geven (er staan er nog een paar open) - je 1250 punten army list voor volgende vrijdag aan Philippe te bezorgen (hoe sneller hoe liever) - me te laten weten als je er volgende vrijdag niet kan bij zijn en wat in dat geval je voorkeur is voor je challenge
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II