en is diene malanthrope van forgeworld zelfde als nen doom of malantai of is dat nog nen andere?
Qua figuurkes moogde gebruiken wat ge wilt. De forgeworld regels zijn bij mijn weten nog niet gebruikt in de hermelijn campaigns. Ik denk dat dit iets is dat iedereen mee moet akkoord gaan. Of we moeten case by case goedkeuren. Sommige regels zijn gemaakt voor oudere edities en niet echt meer toepasselijk.
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za aug 20, 2011 8:33 pm
Necron schreef:
xajoka schreef:
heb nog een vraagje, mogen in uw leger alleen modellen volgens GW of ook modellen van forgeworld zoals deze 2 tau commanders?
en is diene malanthrope van forgeworld zelfde als nen doom of malantai of is dat nog nen andere?
Qua figuurkes moogde gebruiken wat ge wilt. De forgeworld regels zijn bij mijn weten nog niet gebruikt in de hermelijn campaigns. Ik denk dat dit iets is dat iedereen mee moet akkoord gaan. Of we moeten case by case goedkeuren. Sommige regels zijn gemaakt voor oudere edities en niet echt meer toepasselijk.
oké, dan houden we ze der uit wou gewoon weten voor ik mij ene zou aangekocht hebbe
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II zo aug 28, 2011 10:45 am
klein vergissinske ik ga met IG spelen en ni met space wolves (death korps of krieg maar niet forgeworld regelboek dus gewone IG codex)
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II zo aug 28, 2011 11:19 am
arno schreef:
klein vergissinske ik ga met IG spelen en ni met space wolves (death korps of krieg maar niet forgeworld regelboek dus gewone IG codex)
staat genoteerd.
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II zo aug 28, 2011 11:20 am
Kan iedereen die nog niet meegedaan heeft aan een 40k campaign in Hermelijn mij via pm zijn GSM nr bezorgen? Als we van start gaan, bezorg ik aan alle spelers dan via pm een lijst van iedereen zijn GSM nr. Dat maakt het gemakkelijker om af te spreken voor battles ...
niels Slave on the Altar
Aantal berichten : 6 Registration date : 28-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Asse
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma aug 29, 2011 6:34 pm
hey, ik ben niels en ik zou graag nog meedoen met de komende campain. zou dat nog kunne? ik speel met ultramarines.
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma aug 29, 2011 6:36 pm
niels schreef:
hey, ik ben niels en ik zou graag nog meedoen met de komende campain. zou dat nog kunne? ik speel met ultramarines.
Geen probleem. Inschrijven kan tot 30 september.
niels Slave on the Altar
Aantal berichten : 6 Registration date : 28-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : Asse
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di aug 30, 2011 9:34 am
het is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe. moet ge voor die campain betale?
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di aug 30, 2011 9:47 am
niels schreef:
het is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe. moet ge voor die campain betale?
We vragen 5 euro voor de deelname zodat we ook enkele prijzen kunnen geven op het einde van de campaign. Je kan alle details van de campaign vinden in de eerste posts van deze forumthread.
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di aug 30, 2011 7:40 pm
'k doe ook mee me space wolves part deux.
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do sep 01, 2011 1:25 pm
September is gestart dus nu kunnen we echt beginnen aftellen naar de start van de campaign.
Vergeet niet voor het einde van de maand jullie getypte 1000 punten army list af te geven in Hermelijn. In de eerste posts in deze forumthread kan je terugvinden wat er allemaal vermeld moet worden op jullie army list.
De helft van de spelers heeft het inschrijvingsgeld al betaald. Mag ik de rest vragen dit ook in orde te brengen voor het einde van de maand.
We zijn al met 16 deelnemers maar extra spelers zijn nog steeds welkom tot het einde van de maand!
niels Slave on the Altar
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do sep 01, 2011 4:43 pm
ik kom zaterdag misschien langs. Dan kan ik het geld en mijn gsm- nummer afgeve.
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr sep 02, 2011 9:13 am
xajoka schreef:
heb nog een vraagje, mogen in uw leger alleen modellen volgens GW of ook modellen van forgeworld zoals deze 2 tau commanders?
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee om eens tegen FW stuff te spelen, zolang ik de regels maar op voorhand eens kan inkijken. In het slechtste geval gebruik je de FW modellen, maar proxy je ze voor units uit de gewone codex.
De Malanthrope is een volledig nieuw organisme, eigenlijk is dat er eerder eentje die komt opkuisen na de battle, vergezeld van vele rippers. Van de Doom of Malan'tai wordt aangenomen dat het een soort Zoanthrope is qua grootte en uitzicht. De Malanthrope zou te groot zijn daarvoor, al kan je hem daar wel voor gebruiken als je dat echt wil. Conversies vallen immers ook vaak groter uit dan het 'origineel'. De base is wel wezenlijk groter, je kan dus meer gebied bestrijken met z'n special ability. Hoewel dat ook betekent dat er veel meer modellen mee in CC kunnen staan, zal niet iedereen even tolerant zijn tov de grotere base.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za sep 03, 2011 12:03 pm
Wil er nogmaals iedereen attent op maken om op tijd de armylists binnen te geven! Geen armylist = geen deelname... Hou er rekening mee dat we ze nog moeten kunnen nakijken. Dus hoe rapper we ze hebben hoe liever. Alvast bedankt voor jullie snelle reactie :-)
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za sep 03, 2011 12:39 pm
moeten we de army list afgeven in hermelijn of mogen we die doorsturen via mail of iets dergelijks?
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za sep 03, 2011 2:43 pm
Bart VM schreef:
xajoka schreef:
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee om eens tegen FW stuff te spelen, zolang ik de regels maar op voorhand eens kan inkijken. In het slechtste geval gebruik je de FW modellen, maar proxy je ze voor units uit de gewone codex.
De Malanthrope is een volledig nieuw organisme, eigenlijk is dat er eerder eentje die komt opkuisen na de battle, vergezeld van vele rippers. Van de Doom of Malan'tai wordt aangenomen dat het een soort Zoanthrope is qua grootte en uitzicht. De Malanthrope zou te groot zijn daarvoor, al kan je hem daar wel voor gebruiken als je dat echt wil. Conversies vallen immers ook vaak groter uit dan het 'origineel'. De base is wel wezenlijk groter, je kan dus meer gebied bestrijken met z'n special ability. Hoewel dat ook betekent dat er veel meer modellen mee in CC kunnen staan, zal niet iedereen even tolerant zijn tov de grotere base.
kga denkik zelf eentje proberen maken vanuit nen zoanthrope en wat overblijfsels van trygon/mawlock-kit
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za sep 03, 2011 7:14 pm
kris schreef:
moeten we de army list afgeven in hermelijn of mogen we die doorsturen via mail of iets dergelijks?
afgeven in Hermelijn of doorsturen naar Philippe via het forum (Philuz XIII) of via e-mail naar info@strips-hermelijn-games.be. Opsturen met de post kan ook maar dat is niet echt meer van deze tijd
Oracles Witch Elf
Aantal berichten : 113 Registration date : 21-09-10 Leeftijd : 34 Woonplaats : lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za sep 10, 2011 11:39 am
stuurt zijn Avenian 9th (Traitor) Regiment naar Optimus V
"chaos cares not for self-preservation, for reason, or for truth. The essence of chaos is change, and its worshippers beleive that if that change is a violent one, then so much the better."
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 12, 2011 6:47 pm
ik heb een vraagje over toegelaten units, zou ik units moegen nemen uit imperial armour I? (het gaat over een thunderbolt fighter of een vulture gunship)
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma sep 12, 2011 8:40 pm
arno schreef:
ik heb een vraagje over toegelaten units, zou ik units moegen nemen uit imperial armour I? (het gaat over een thunderbolt fighter of een vulture gunship)
Kan je daar de stats en rules eens van posten?
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di sep 13, 2011 1:26 pm
Necron schreef:
September is gestart dus nu kunnen we echt beginnen aftellen naar de start van de campaign.
Vergeet niet voor het einde van de maand jullie getypte 1000 punten army list af te geven in Hermelijn. In de eerste posts in deze forumthread kan je terugvinden wat er allemaal vermeld moet worden op jullie army list.
De helft van de spelers heeft het inschrijvingsgeld al betaald. Mag ik de rest vragen dit ook in orde te brengen voor het einde van de maand.
Er zijn nog enkele spelers die nog niet betaald hebben. Probeer dit zo snel mogelijk in orde te brengen.
Als het mogelijk is, bezorg de getypte army list elektronisch aan Philippe (pm of e-mail winkel).
arno Witch Elf
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di sep 13, 2011 4:54 pm
http://www.scribd.com/doc/40965083/20298323-Codex-Imperial-Armour-Volume-1 ziezo de hele imperial armour 1 bij hoofdstuk imperial navy
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di sep 13, 2011 5:31 pm
arno schreef:
http://www.scribd.com/doc/40965083/20298323-Codex-Imperial-Armour-Volume-1 ziezo de hele imperial armour 1 bij hoofdstuk imperial navy
Ik zie al een probleem bij deze units: ze gebruiken de apocalypse flyer rules
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II