Aantal berichten : 114 Registration date : 02-10-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za feb 04, 2012 11:35 am
?????????????????????????????????????? ik heb de loting gewonnen? das dan ook wel de eerste keer in mijn leven sorry da ik er gistere ni kon zijn, was het wel van plan maar mocht ni van mijn ouders vanwege de sneeuw
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za feb 04, 2012 1:24 pm
Shas'o Jon'as schreef:
?????????????????????????????????????? ik heb de loting gewonnen? das dan ook wel de eerste keer in mijn leven sorry da ik er gistere ni kon zijn, was het wel van plan maar mocht ni van mijn ouders vanwege de sneeuw
uwen prijs ligt bij Nelly achter den toog ...
(idem voor Bart VdB)
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za feb 04, 2012 5:34 pm
voor mij zelfde sorry dak er niet was, de sneeuw en de ouders hé -_-
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za feb 04, 2012 11:41 pm
Citaat :
das dan ook wel de eerste keer in mijn leven cheers
De onschuldige hand van Nelly...
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma feb 06, 2012 8:56 am
Philuz XIII schreef:
De onschuldige hand van Nelly...
Ik was dit aan 't lezen tijdens het ontbijt... Mijn scherm hangt nu vol met koffie...
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di feb 14, 2012 2:54 pm
Reminder voor zaterdag:
Om de campaign in massive carnage af te sluiten zal er een megabattle doorgaan op zaterdag 18 februari (zaterdag van carnavalweekend). Iedereen die deelnam aan de campaign mag deelnemen met zijn 1750 punten lijst van de laatste maand. Wie geïnteresseerd is en tijd heeft om te komen, geef me graag al op voorhand een seintje.
Ik zou er zo vroeg mogelijk willen mee beginnen zodat we de nodige tijd hebben om de battle te spelen. De winkel gaat om 10 uur open dus probeer er tegen half 11 ten laatste te zijn zodat we ten laatste om 11 uur kunnen starten met deployen. Afhankelijk van wie er kan komen kunnen we imperial vs chaos en xenos doen of we kiezen team captains die elk om beurt iemand kiezen.
Deployment zal zoals bij apocalypse zijn (combinatie van pitched battle en spearhead). De missie zal Seize Ground zijn met maximum aantal objectives.
Spelers van eenzelfde team kunnen geen gebruik maken van elkaars regels of abilties tenzij die regel of ability ook van toepassing zou zijn op je tegenstander in een standaard 40k battle.
Volgende spelers hebben al laten weten dat ze er (misschien) zullen zijn:
Jack CSM Thomas Eldar Bart VdB DE Jonas IG Jeroen SW Patrick SM
Zijn er nog geïnteresseerden ?
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo feb 15, 2012 12:17 pm
ik ben geintresseerd maar ik weet ni of ik er op tijd kan geraken
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo feb 15, 2012 12:34 pm
kris schreef:
ik ben geintresseerd maar ik weet ni of ik er op tijd kan geraken
tegen welk uur kan je er wel geraken?
kris Guardmaster
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo feb 15, 2012 12:52 pm
ik weet het niet juist ik denk kort na de middag ergens 1u ongeveer, maar ik zal morgen ofzo nog iets laten weten ze of ik er vroeger kan geraken
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo feb 15, 2012 8:28 pm
Ik moet weer werken
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo feb 15, 2012 8:35 pm
Bart VM schreef:
Ik moet weer werken
kunde eens nie staken? Dat is naar 't schijnt in de mode
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do feb 16, 2012 7:57 am
Vanaf dat hij ambtenaar is moet diene jongen nogl werken zenne. Wat deed jij vroeger????
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do feb 16, 2012 8:00 am
Bart VdB schreef:
Vanaf dat hij ambtenaar is moet diene jongen nogl werken zenne. Wat deed jij vroeger????
Ge vergist u. ambtenaars moeten aanwezig zijn. Maar het probleem blijft dat em dan niet in hermelijn kan zijn
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II do feb 16, 2012 8:05 am
Gaat zaterdag een tof battleken worden precies. Xenos-CSM tegen de IG-SM met in het midden een awakening. Nice
kris Guardmaster
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr feb 17, 2012 7:49 am
ik zal er op tijd kunnen geraken normaal, dus ik kom af
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr feb 17, 2012 8:35 am
kris schreef:
ik zal er op tijd kunnen geraken normaal, dus ik kom af
woohoo !!!
Ik heb er mij al bij neergelegd dat de mijn niet lang gaan leven. Mijn allies gaan op hun gemak over het board wandelen terwijl ik mij direct tussen 2-3 legers van onze tegenstanders ga parkeren. rarara op wie ze eerst gaan willen slaan/schieten ?
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr feb 17, 2012 11:53 am
Allei jong, azo een rap leger dat gij hebt en nu ga je ze zo traag laten afkomen. Ik dacht dat ge nen specialen tactiek ging bezigen door 3 drop pods (spaart wat meetwerk en dobbelsteenworpen uit en ze komen toch op elkaar toe)op elkaar te lijmen en zo temidden van de vijand toe te komen. Daar met 50 SW uit te springen en de vijand daar volledig uit te roeien. Dan wat vaten bier opengooien om te zien hoe de allies hun reinforcements derop komen.
Dat is mijnen tactiek, maar dan iets kalmeraan. Dark Eldar drinken niet graag bier niewaar.
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr feb 17, 2012 12:31 pm
Bart VdB schreef:
Allei jong, azo een rap leger dat gij hebt en nu ga je ze zo traag laten afkomen. Ik dacht dat ge nen specialen tactiek ging bezigen door 3 drop pods (spaart wat meetwerk en dobbelsteenworpen uit en ze komen toch op elkaar toe)op elkaar te lijmen en zo temidden van de vijand toe te komen. Daar met 50 SW uit te springen en de vijand daar volledig uit te roeien. Dan wat vaten bier opengooien om te zien hoe de allies hun reinforcements derop komen.
Dat is mijnen tactiek, maar dan iets kalmeraan. Dark Eldar drinken niet graag bier niewaar.
das wat danek bedoelde. mijn drop pods tussen al de enemy forces.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II