Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 22, 2011 7:46 pm
Ik en Niels spelen onze 1000 punten vaste batlle normaal vrijdag, mag dat nog, we zijn elkaar een beetje misgelopen de afgelopen maand ? En ik zal mijn 1250 per mail of pm moeten doorsturen, is dat dan naar Philip zijn forum account?
"Into the fires of Battle! Unto the anvil of war!"
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 22, 2011 8:00 pm
space marine's vs Dark Eldar, Vaste battle, Space Marine Win.
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 22, 2011 9:27 pm
Quick Ben schreef:
Ik en Niels spelen onze 1000 punten vaste batlle normaal vrijdag, mag dat nog, we zijn elkaar een beetje misgelopen de afgelopen maand ? En ik zal mijn 1250 per mail of pm moeten doorsturen, is dat dan naar Philip zijn forum account?
vrijdag is nog ok.
Philip via pm of naar info@strips-hermelijn-games.be
Kasper Slave on the Altar
Aantal berichten : 3 Registration date : 15-08-11
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo okt 26, 2011 6:17 pm
ik kan de volgende 2 vrijdagen niet komen wegens vakantie
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo okt 26, 2011 6:59 pm
Kasper schreef:
ik kan de volgende 2 vrijdagen niet komen wegens vakantie
Laat mij gerust weten wie je voorkeur krijgt voor je challenge ...
Kasper Slave on the Altar
Aantal berichten : 3 Registration date : 15-08-11
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II wo okt 26, 2011 7:47 pm
Ik zou eens graag tegen necrons of imperial gaurd spelen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 29, 2011 12:32 pm
OVERZICHT MAAND #2 (laatst aangepast op 29/12/2011)
Vaste Battles
Jack Chaos Space Marines vs Xander Tyranids > Win voor Jack Chaos Space Marines Bart VM Space Marines vs Jeroen Space Wolves > Win voor Jeroen Space Wolves Samuel Space Marines vs Thomas Eldar > Win voor Samuel Space Marines Patrick Space Marines vs Tom Space Wolves > Win voor Tom Space Wolves Bart VdB Dark Eldar vs Jonas Imperial Guard Kasper Orks vs Niels Space Marines Jonas Tau vs Kris Necrons > Win voor Kris Necrons
Challenges
Niels Space Marines vs Jonas Tau vs Patrick Space Marines > Draw Kris Necrons vs Xander Tyranids > Win voor Kris Necrons Kasper Orks vs Kris Necrons Bart VdB Dark Eldar vs Jeroen Space Wolves > Win voor Bart VdB Dark Eldar Tom Space Wolves vs Jonas Imperial Guard vs Kasper Orks Patrick Space Marines vs Samuel Space Marines vs Jonas Imperial Guard Thomas Eldar vs Jeroen Space Wolves vs Jonas Tau > Win voor Jeroen Space Wolves Xander Tyranids vs Bart VdB Dark Eldar > Draw Jack Chaos Space Marines vs Samuel Space Marines > Win voor Jack Chaos Space Marines Bart VM Space Marines vs Jack Chaos Space Marines > Win voor Jack Chaos Space Marines
kunnen nog gechallenged worden: Niels Space Marines, Tom Space Wolves, Thomas Eldar, Bart VM Space Marines
Extra Battles
Thomas Eldar vs Xander Tyranids > Draw Samuel Space Marines vs Thomas Eldar > Win voor Thomas Eldar Samuel Space Marines vs Thomas Eldar > Win voor Thomas Eldar Bart VM Space Marines vs Bart VdB Dark Eldar > Draw Bart VM Space Marines vs Bart VdB Dark Eldar > Draw
Rankings maand #2
Jack Chaos Space Marines 20 [6] Jeroen Space Wolves 20 [8] Samuel Space Marines 16 [7] Bart VM Space Marines 16 [7] Xander Tyranids 16 [7] Thomas Eldar 16 [9] Kris Necrons 15 [5] Tom Space Wolves 11 [5] Patrick Space Marines 11 [5] Bart VdB Dark Eldar 11 [8] Jonas Tau 10 [6] Jonas Imperial Guard 6 [3] Kasper Orks 6 [4] Niels Space Marines 4 [2]
Laatst aangepast door Necron op do dec 29, 2011 8:35 pm; in totaal 15 keer bewerkt
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 29, 2011 3:51 pm
ik heb juist een vraagje, met de nieuwe codex uit te komen voor necron finally
hoe zit het nu met mijn lijsten? Is het vanaf volgende maand (begin december dacht ik) dat ik de nieuwe codex mag of moet? gebruiken of mag ik zelf kiezen?
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 29, 2011 4:25 pm
kris schreef:
ik heb juist een vraagje, met de nieuwe codex uit te komen voor necron finally
hoe zit het nu met mijn lijsten? Is het vanaf volgende maand (begin december dacht ik) dat ik de nieuwe codex mag of moet? gebruiken of mag ik zelf kiezen?
De codex komt uit in november (maand 2 van de campaign). Vanaf maand 3 mag je kiezen of je de nieuwe of de oude neemt. Eens je gekozen hebt moet je wel bij die keuze blijven.
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za okt 29, 2011 7:38 pm
ah oke das goed
het hangt ervan af hoeveel ik er geverfd krijg tegen die tijd
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II di nov 01, 2011 3:40 pm
Voor wie er vrijdag niet was: er kan nog steeds gechallenged worden maar wacht er niet te lang mee zodat die battles effectief nog kunnen gespeeld worden.
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za nov 05, 2011 7:33 pm
Vandaag gespeeld: vaste battle : Samuel (Salamanders) vs Thomas(Eldar) win voor de salamanders
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za nov 05, 2011 8:21 pm
vaste tyranids(xander) vs chaos marines(jack) win voor chaos marines
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma nov 21, 2011 8:28 am
Kan iedereen wie al een battle gespeeld heeft maar waarvan de resultaten nog niet in het overzicht werden opgenomen, deze resultaten nog eens posten?
Vergeet ook jullie 1500 punten lijst niet tijdig aan Philippe te bezorgen.
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma nov 21, 2011 8:54 am
Xander tyranids vs Bart Dark Eldar was een Draw (challenge)
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za nov 26, 2011 8:54 am
Er staan nog een aantal battles als niet gespeeld. Ik weet dat er spelers zijn die examens gehad hebben maar probeer toch zo veel mogelijk battles te spelen tegen volgende week vrijdag (met voorkeur voor de vaste battles).
Voor wie wil punten verdienen met zijn verfwerk, vergeet niet ten laatste op volgende vrijdag uw geverfde 1000 punten lijst aan Phillipe te tonen.
Patrick Tower Master
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za nov 26, 2011 9:12 am
Vaste battle Spacemarines (Patrick) vs. Space Wolves (Tom), Annihilation, Pitched battle; 4 tegen 5 killpoints; Win voor Space Wolves (Tom).
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II zo nov 27, 2011 12:45 am
Ik en Samuel(salamanders) hebben er vanavond nog 2 battles doorgekregen. Ik heb ze allebei gewonnen.
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma nov 28, 2011 8:21 am
Wie er vrijdag niet kan bij zijn, laat mij via pm maar weten wie je wil challengen ...
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za dec 03, 2011 1:53 pm
OVERZICHT MAAND #3 (laatst aangepast op 01/02/2012)
Vaste Battles
Jack Chaos Space Marines vs Jeroen Space Wolves > Win voor Jack Chaos Space Marines Samuel Space Marines vs Jonas Imperial Guard > Win voor Samuel Space Marines Bart VM Space Marines vs Kasper Orks > Draw Xander Tyranids vs Thomas Eldar > Forfait door Xander Tyranids Bart VdB Dark Eldar vs Kris Necrons > Win voor Bart VdB Dark Eldar Patrick Space Marines vs Tom Space Wolves > Draw Jonas Tau vs Niels Space Marines > Win voor Jonas Tau
Challenges
Niels Space Marines vs Jonas Tau vs Patrick Space Marines > Draw Tom Space Wolves vs Patrick Space Marines vs Kris Necrons vs Bart VM Space Marines > Draw Bart VdB Dark Eldar vs Jack Chaos Space Marines > Win voor Bart VdB Dark Eldar Thomas Eldar vs Kasper Orks > Draw Xander Tyranids vs Kasper Orks vs Bart VdB Dark Eldar > Win voor Kasper Orks Bart VM Space Marines vs Jonas Imperial Guard > Draw Jonas Imperial Guard vs Jeroen Space Wolves > Win voor Jeroen Space Wolves Samuel Space Marines vs Tom Space Wolves > Forfait door Samuel Space Marines Jeroen Space Wolves vs Kris Necrons > Draw Jack Chaos Space Marines vs Samuel Space Marines > Win voor Jack Chaos Space Marines
kunnen nog gechallenged worden: Niels Space Marines, Jonas Tau, Thomas Eldar, Xander Tyranids
Extra Battles
Thomas Eldar vs Jonas Imperial Guard > Win voor Thomas Eldar Jeroen Space Wolves vs Thomas Eldar > Win voor Jeroen Space wolves Samuel Space Marines vs Jeroen Space Wolves > Draw
Rankings maand #3
Jack Chaos Space Marines 30 [9] Samuel Space Marines 26 [11] Jeroen Space Wolves 26 [13] Thomas Eldar 26 [13] Bart VM Space Marines 24 [10] Bart VdB Dark Eldar 21 [11] Kris Necrons 21 [8] Tom Space Wolves 19 [7] Jonas Tau 18 [8] Patrick Space Marines 17 [7] Kasper Orks 14 [7] Xander Tyranids 17 [8] Jonas Imperial Guard 12 [7] Niels Space Marines 5 [3]
Laatst aangepast door Necron op wo feb 01, 2012 11:26 am; in totaal 16 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za dec 03, 2011 1:55 pm
Ik heb gisteren nog eens met Philippe overlegd en er is besloten dat alle 1250 battles die vorige maand niet gespeeld konden worden door de examens van verschillende spelers, deze maand nog kunnen ingehaald worden. Als die battles niet voor het eind van deze maand gespeeld zijn, zullen beide spelers van elke battle hier punten voor verliezen.
Jackhammer Dark Rider
Aantal berichten : 94 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II vr dec 16, 2011 5:33 pm
And the march of the Black Legion continues, after a minor setback agains the dark eldar, we destroyed the second landing party of the Space wolves.
GLORY TO CHAOS!!!!!
Laatst aangepast door Jackhammer op za dec 17, 2011 7:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Patrick Tower Master
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II za dec 17, 2011 8:29 am
vaste battle ; patrick space marine's vs. Tom Space wolves : draw
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II ma dec 19, 2011 11:01 pm
Vaste battle Bart (Dark Eldar) tegen Kris (Necron), win voor Dark Eldar. Als slaven stellen die Necron niks voor. Ik heb ze dus maar bij het oud ijzer gezet. Den dinsdag komen ze er om
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hermelijn 40k Paint & Battle Competitie II