Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Deathwatch RPG

Ga naar beneden 
+11
Great Unclean one
Tyrant Rex
Hollow_man
Patrick
Tenderleaf
Ringlord
HES BB Grenadicus
Bart VM
Necron
coves
Philuz XIII
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyvr jan 20, 2012 1:29 pm

Aangezien onzen noob 12 maanden speelplezier cadeau heeft gekregen en hij daarmee zijn command skills heeft upgegrade veronderstel ik dat hij scoutsleider zal spelen.
Spijtig dat hij nu reeds zijn verantwoordelijkheid ontloopt en halsstarrig blijft volhouden om geen nieuwe Oath te posten...

Brother Devestator en mezelf hebben dat ni nodig, wij trekken wel alleen ons plan. Zoveel is duidelijk. What a Face ( <= flamed the emoticon)


Voilà, de toon is gezet
Sta precies nog wa hevig. Zal mij nog effekes wa terugtrekken en een kleine meditatie verrichten bij candle light. Kwestie van straks te kunnen omgaan met de perikkelen van de alien tech lovers.

lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyvr jan 20, 2012 2:33 pm

Philuz XIII schreef:

First Founding boeken liggen klaar in de winkel

da belooft weer nen duren avond te worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyvr jan 20, 2012 2:35 pm

Philuz XIII schreef:
Aangezien onzen noob 12 maanden speelplezier cadeau heeft gekregen en hij daarmee zijn command skills heeft upgegrade veronderstel ik dat hij scoutsleider zal spelen.
Spijtig dat hij nu reeds zijn verantwoordelijkheid ontloopt en halsstarrig blijft volhouden om geen nieuwe Oath te posten...

Brother Devestator en mezelf hebben dat ni nodig, wij trekken wel alleen ons plan. Zoveel is duidelijk. What a Face ( <= flamed the emoticon)


Voilà, de toon is gezet
Sta precies nog wa hevig. Zal mij nog effekes wa terugtrekken en een kleine meditatie verrichten bij candle light. Kwestie van straks te kunnen omgaan met de perikkelen van de alien tech lovers.

lol!


Voor alle duidelijkheid: we starten straks nog waar we vorige sessie(s) geëindigd zijn.

Ik heb al van een aantal spelers de requisition request list gekregen maar nog niet van iedereen. Wie dit nog ziet is gewaarschuwd ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyma feb 20, 2012 12:55 pm

Gelukkig heeft niemand mij herkend op carnaval.. pwwwweh

[img]Deathwatch RPG - Pagina 4 Blacktemplarchaplainbyl [/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyma feb 20, 2012 1:11 pm

Philuz XIII schreef:
Gelukkig heeft niemand mij herkend op carnaval.. pwwwweh

ge zijt dan ook moeilijk te zien he, der staat zo nen deftigen black templar voor ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
TimDG
Cold One Knight
TimDG


Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Welle

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi mei 22, 2012 3:45 pm

Ik zal waarschijnlijk deze oath nemen voor de missie tegen Tau.

- Oath of Knowledge p 229 Core rulebook.
Terug naar boven Ga naar beneden
HES BB Grenadicus
Crossbowman



Aantal berichten : 48
Registration date : 29-11-10

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyma feb 18, 2013 5:57 am

bounce Voor zover ik kan zien, zitten we volgens onze berekeningen (de meeste dan) nu in Rank 5.
Kan da iere kloppen?

Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyma feb 18, 2013 5:49 pm

2450 te spenderen in rank 5 denk ek Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
HES BB Grenadicus
Crossbowman



Aantal berichten : 48
Registration date : 29-11-10

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyma feb 18, 2013 8:33 pm

Ik sta iere met 31850 XP op de teller wat voor mij 1850 XP in rank 5 is...
Renown zittek volgens mij op 63
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydo feb 21, 2013 6:21 pm

Heb nog eens herteld, en het is denk ik 2350 XP in rank 5; 10900 (laatste keer gepost op blog) +1450 (righteous fury) + 3500 (rising tempest deel 1) + 3500 (rising tempest deel 2) + 13000 (Rank 1 XP) = 32350, dus 2350 in rank 5 Smile

Kan wel zijn dat ik ergens verkeerd ben, dus Jeroen, zeg het maar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydo feb 21, 2013 10:09 pm

coves schreef:
Heb nog eens herteld, en het is denk ik 2350 XP in rank 5; 10900 (laatste keer gepost op blog) +1450 (righteous fury) + 3500 (rising tempest deel 1) + 3500 (rising tempest deel 2) + 13000 (Rank 1 XP) = 32350, dus 2350 in rank 5 Smile

Kan wel zijn dat ik ergens verkeerd ben, dus Jeroen, zeg het maar Razz
En Jeroen, klopt de rekening?! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyzo feb 24, 2013 8:24 pm

coves schreef:
Heb nog eens herteld, en het is denk ik 2350 XP in rank 5; 10900 (laatste keer gepost op blog) +1450 (righteous fury) + 3500 (rising tempest deel 1) + 3500 (rising tempest deel 2) + 13000 (Rank 1 XP) = 32350, dus 2350 in rank 5 Smile

Kan wel zijn dat ik ergens verkeerd ben, dus Jeroen, zeg het maar Razz

Righteous Fury moet ik nog opzoeken maar voor het eerste gedeelte van rising tempest was het maar 3000.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyzo feb 24, 2013 9:05 pm

Ik kom uit op het volgende:

Brother Philbrecht, Black Templar Assault Marine (Philippe) - 18850 XP - 64 Renown - 1 Fate
Brother Elyas, Dark Angels Apothecary (Bart VM) -18350 XP - 66 Renown - 1 Fate
Brother Bernardus Grenadicus, Dark Angels Devastator Marine (Joost) - 18850 XP - 63 Renown - 1 Fate
Brother Covax, Storm Warden Assault Marine (Pieter) - 18850 XP - 71 Renown - 1 Fate
Brother Galmech, Iron Hands Techmarine (Bart VdB) - 13050 - 41 Renown - 1 Fate
Brother Trystram, Ultramarine Librarian(Tim) - 13450 XP - 39 Renown - 1 Fate

Komt dit overeen met wat jullie genoteerd hebben ?


Laatst aangepast door Necron op ma feb 25, 2013 8:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyzo feb 24, 2013 9:28 pm

De Joost zijn rekening was juist Smile

Renown en fate kloppen ook voor mij.

Had toch het grootste deel van mijn XP gespaard - I am now a deathwatch champion Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyzo feb 24, 2013 10:20 pm

Necron schreef:
Ik kom uit op het volgende:

Brother Philbrecht, Black Templar Assault Marine (Philippe) - 18850 XP - 64 Renown - 1 Fate
Brother Elyas, Dark Angels Apothecary (Bart VM) -18350 XP - 66 Renown - 1 Fate
Brother Bernardus Grenadicus, Dark Angels Devastator Marine (Joost) - 18850 XP - 63 Renown - 1 Fate
Brother Covax, Storm Warden Assault Marine (Pieter) - 18850 XP - 71 Renown - 1 Fate
Brother Galmech, Iron Hands Techmarine (Bart VdB) - 13050 - 41 Renown - 1 Fate
Brother ?, Ultramarine Librarian(Tim) - 13450 XP - 39 Renown - 1 Fate

Komt dit overeen met wat jullie genoteerd hebben ?
jullie hebben rare namen hoor, brother ?, wie is dat???????
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptyzo feb 24, 2013 10:39 pm

Brother ? is Tim
Hij heeft een identiteitscrisis...
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 11:33 am


http://www.kickstarter.com/projects/536295104/warboard-the-innovative-gaming-mat

iets om in het oog te houden. wil dit eventueel wel aanschaffen voor den Deathwatch
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 8:05 pm

Philuz XIII schreef:

http://www.kickstarter.com/projects/536295104/warboard-the-innovative-gaming-mat

iets om in het oog te houden. wil dit eventueel wel aanschaffen voor den Deathwatch
Ik ben geen fan van kickstarters, maar die boards zien er best wel lekker uit. Zou ze zelfs voor mij thuis wel durven aankopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 8:20 pm

Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:

http://www.kickstarter.com/projects/536295104/warboard-the-innovative-gaming-mat

iets om in het oog te houden. wil dit eventueel wel aanschaffen voor den Deathwatch
Ik ben geen fan van kickstarters, maar die boards zien er best wel lekker uit. Zou ze zelfs voor mij thuis wel durven aankopen!
gij hebt dus echt GEEN affronten hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 8:32 pm

Great Unclean one schreef:
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:

http://www.kickstarter.com/projects/536295104/warboard-the-innovative-gaming-mat

iets om in het oog te houden. wil dit eventueel wel aanschaffen voor den Deathwatch
Ik ben geen fan van kickstarters, maar die boards zien er best wel lekker uit. Zou ze zelfs voor mij thuis wel durven aankopen!
gij hebt dus echt GEEN affronten hé
Nope, is voor niks goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi okt 22, 2013 11:57 pm

kwou gewoon wachten tot ze effectief on sale zouden komen... Was niet van plan om mee te doen met de kickstarter
denk dat het wel leuk spelen is tov lijntjes op een map trekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptywo okt 23, 2013 9:57 pm

is dat geen fantesy spelleken? dan zijn lijntjes toch leuker dan die voor gedrukte shit Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydi jun 24, 2014 6:31 pm

Langs hier even polsen bij iedereen of we nog gaan verder deathwatchen; als er enkele maanden tussen zitten hoeft het voor mij persoonlijk niet meer; dan speel ik liever eens een game meer dan meer dan een uur zitten uitzoeken waar we vorige sessie zaten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptywo jun 25, 2014 12:13 pm

ik wil voort doen maar zou graag op voorhand de data van de komende maanden willen weten. Niet op de manier van: 'wie kan er nu vrijdag?'
Ik denk eerlijk gezegd dat Jeroen eigenlijk de knoop moet doorhakken of hij hier nog tijd voor heeft of niet. Nu zitten we met 6 man te wachten...
We moeten ook wel rekening houden met de vakantie periode natuurlijk. We weten dat niet iedereen de komende 2 maanden beschikbaar zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Emptydo jun 26, 2014 11:37 am

Philuz XIII schreef:
ik wil voort doen maar zou graag op voorhand de data van de komende maanden willen weten. Niet op de manier van: 'wie kan er nu vrijdag?'
Ik denk eerlijk gezegd dat Jeroen eigenlijk de knoop moet doorhakken of hij hier nog tijd voor heeft of niet. Nu zitten we met 6 man te wachten...
We moeten ook wel rekening houden met de vakantie periode natuurlijk. We weten dat niet iedereen de komende 2 maanden beschikbaar zal zijn.

Ik zou graag zeker nog het huidige adventure afwerken. voor zover ik weet zitten we dan door de voorraad van DW adventures. Is Dark Heresy Second Edition nu al beschikbaar? Volgens FFG website blijkbaar nog steeds "coming soon". Wat willen jullie doen?

Zoals Pieter hier heeft laten weten, is het altijd mogelijk om mij eens te contacteren om te zien hoe het zit. Met 6 man zitten wachten is een beetje passief, nie waar? Der houdt niemand u tegen om ook eens een doodle te sturen ...

Tot half augustus is het voor mij nog druk. Daarna is ETC gedaan en ga ik weer de draad kunnen op pakken met alle roleplay en andere hobbies ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deathwatch RPG   Deathwatch RPG - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deathwatch RPG
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WIP deathwatch character
» deathwatch skills
» deathwatch groep 3 startup
» Opstart nieuwe Deathwatch groep
» deathwatch storm warden assault marine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 1 Deathwatch RPG-
Ga naar: