Een kill team van 6 i.p.v. 5 zal volgens mij niet echt een probleem zijn, Jeroen zit al te popelen om die twee extra Hive Tyrants in 't verhaal te krijgen...
euhm, ik dacht dat er wel wa andere mensen voor mij waren...
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG zo dec 19, 2010 5:15 pm
Inderdaad...
Dus op dit moment hebben we de spelers die reeds bezig zijn. Daarna komt de andere Bart. Dan hebben we Thomas en Jack Dan hebben we Tom en Patrick
Dat is de correcte volgorde.
De groep na Bart ga ik samenvoegen als reserves. Ik wacht op bevesting van Bart om te zien of er iemand van de reserves kan doorgeschoven worden.
Ik breng jullie zo snel mogelijk op de hoogte.
Tyrant Rex Slave on the Altar
Aantal berichten : 9 Registration date : 08-02-09
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG zo dec 19, 2010 5:17 pm
Voor mij is de voorkeur Devastator
Ringlord Slave on the Altar
Aantal berichten : 5 Registration date : 12-01-09
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma dec 20, 2010 8:41 am
En wie is Tyrant Rex als ik vragen mag? Koen
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma dec 20, 2010 9:38 am
Ringlord schreef:
Joost dacht ik.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG do dec 23, 2010 6:43 pm
Ringlord schreef:
Weet je al wie ik ben
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG do dec 23, 2010 7:32 pm
nen emmer!
e varken!
ne kanariepiet!
ne salami!
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG di dec 28, 2010 1:12 pm
@Pieter
Was vergeten dat ge uwen jetpack nog ni goe kent...
ps Nooit in gank steken als ge op een bevroren vijvertje staat!
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG wo dec 29, 2010 10:25 am
Aaaah, niet in gang steken op nen bevroren vijver. Ik ging hem nu zo juist eens ontdooien.
Mij wel zot zitten zoeken achter die knopkes waar ge altijd over bezig zat om te vliegen. Ik zag maar 1e grote knop staan vooraan... Blijkbaar was dat den ontgrendel knop; niet zo handig als ge juist uit een venster van het eerste verdiep gesprongen zijt . Tis niet omdat er bij ne sanuinary guard vanvoor knopkes op zijn armor staan dat die zijn om den jump pack te bedienen. Dan maar bij de plaatselijke techmarine geweest, en het was dus gewoon een fiche die los zat. Nu staat er een symbool om de jump pack te bedienen in de visor interface van mijn power armour
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG wo dec 29, 2010 3:50 pm
Op de mijne staat: 'Avoid heatseeking missiles'
geen idee waarom...
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG do dec 30, 2010 3:55 pm
Philuz XIII schreef:
geen idee waarom...
Da's om die sticker waarop staat 'aim away from face' te verbergen.
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG do dec 30, 2010 11:38 pm
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:
geen idee waarom...
Da's om die sticker waarop staat 'aim away from face' te verbergen.
Langs den andere kant staat wel ne populaire sticker: "Philbrecht on board" Kwestie van links en rechts symmetrisch 3 woorden te hebben. Aim away from face was 1tje teveel en veel te laat opgemerkt. Waarom denkt ge dat dat gordijn over zijnen armor hangt? Das gewoonweg om die smeltplekken te verbergen
Bij mij staat er enkel op: "Do not try to fix with thunder hammer." En ik was nu juist van zin om er ne goeie klop op te geven als em hapert .
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG vr dec 31, 2010 4:35 pm
Tenderleaf schreef:
nen emmer!
e varken!
ne kanariepiet!
ne salami!
Bijna juist, en voor wie dat weet slechts een half paksken slaag vandaag
HES BB Grenadicus Crossbowman
Aantal berichten : 48 Registration date : 29-11-10
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG vr jan 07, 2011 5:41 am
Philuz XIII schreef:
geen idee waarom...
Ikke wel, das omdat ge weeral in mijn zicht van mijn missile launcher aan het vliegen zijt. Maar ja, chance dak geen kleiduifschiet-fan ben.
PS : Ik heb effe door die erratas gezien en mijn personage is al generfd vanvoor dakket gespeeld heb..
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG wo jan 12, 2011 10:54 pm
Necron schreef:
Falling (page 261): The sentence “To work out Damage from falling, simply roll 1d10+1 for every meter the character fell.” should be changed to “To work out Damage from falling, simply roll 1d10 and add +1 for every meter the character fell.”
Zie je wel! Ik kan vrij safe van een gebouw afspringen, ge had gewoon iets tegen Devastators omdat die al je hordes omlegden!
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG za jan 15, 2011 12:23 pm
Vanaf volgende keer zullen we met squad leader werken, en met een oath. Ik zal dan anders de eerste keer squad leader zijn als da goed is, en kies de oath of glory (pagina 228-229). Die telt dan nog voor zolang we in da sluitspierdier zitten .
We zullen daarna mss klokgewijs rondgaan zoals we gisteren zaten om ieder om beurt eens squad leader te laten zijn. Dus de regeling zou dan zijn voor de volgende 6 missies:
Pieter Joost Bart VM Bart vdb Philippe Koen
Of er kan natuurlijk elke keer gekozen worden afhankelijk van de missie, tis maar een voorstel. Ik vind iig die oath of glory heel interessant. Hoe bekender we worden, hoe vlugger we de leuke dingen kunnen requisitionen .
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG zo jan 23, 2011 4:15 pm
Heb het op het FFG forum gepost, en blijkbaar is het toch zoals ik dacht: de attack moet eerst door de cover geraken, en van de resterende damage wordt dan nog TB én armour afgetrokken
Oracles Witch Elf
Aantal berichten : 113 Registration date : 21-09-10 Leeftijd : 34 Woonplaats : lede
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG za feb 26, 2011 1:45 am
eindelijk een RPG dat Ik ook kan speelen http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite_sec.asp?eidm=154&esem=1
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG za feb 26, 2011 8:15 am
cool
Jackhammer Dark Rider
Aantal berichten : 94 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG za feb 26, 2011 9:37 am
like m8, perhaps test it sometimes
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma maa 28, 2011 1:18 pm
Iedereen die daar zin in heeft mag tegen volgende sessie voor zijn personage een deed nemen (zie Rites of Battle). Je moet natuurlijk de bijhorende kost betalen en voldoen aan alle eisen. Dit is een eenmalige kans (normaal enkel bij character creation) ...
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma apr 04, 2011 3:51 pm
Nu moeten we al nen date beginnen meepakken??? Dat is daar wel vechten en vloeken en door slijm kruipen, ondertussen mekander wat kleineren en ambeteren. Ik peis dat als ik nen date meeneem, ze daarachter niet meer zal weerzien (kwestie van als ze teveel zaagt, zou ik ze een ravijn induwen, of per malheur op haar hoofd gaan staan (als Techmarine heb ik mijn gewicht een beetje mee)).
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma apr 04, 2011 4:43 pm
Bart VdB schreef:
Nu moeten we al nen date beginnen meepakken??? Dat is daar wel vechten en vloeken en door slijm kruipen, ondertussen mekander wat kleineren en ambeteren. Ik peis dat als ik nen date meeneem, ze daarachter niet meer zal weerzien (kwestie van als ze teveel zaagt, zou ik ze een ravijn induwen, of per malheur op haar hoofd gaan staan (als Techmarine heb ik mijn gewicht een beetje mee)).
Ah? Is die apothecary dan niet jouw date?
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG ma apr 04, 2011 5:29 pm
Ja, dieje loopt wel hele sessies achter mijn gat, maar dat is voor andere redenen hé pieje.
Onderwerp: Re: Deathwatch RPG do apr 07, 2011 8:11 pm
Hollow_man schreef:
Bart VdB schreef: