Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: deathwatch skills di jan 22, 2013 10:03 am
met laatste sessie misten we blijkbaar wat skills misschien gemakkelijk dat we een lijstje vormen met welke skills we in de groep hebben zo hebben we niet allemaal dezelfde en weten we welke nog missen
skills zijn aangevuld met die van de andere (pilot personel en tactics heb ik weggelaten samen met standaard skills)
Laatst aangepast door xajoka op za feb 16, 2013 12:21 pm; in totaal 5 keer bewerkt
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: deathwatch skills di jan 22, 2013 4:12 pm
ja, erg veel skills ben ik niet rijker geworden
de librarian standard skill is Psyniscience
en nu heb ik nog Forbidden Lore(Warp) genomen. (zou het misschien naar iets anders kunnen veranderen, dan heb ik net 500xp als ik dit terugneem)
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: deathwatch skills di jan 22, 2013 6:21 pm
forbiden lore warp kan wel nuttig zijn als je daemons tegenkomt (bijvoorbeeld ik had jullie in het geheim, dus zonder dat jullie het zelf wisten, laten rollen bij de daemon-lady, om haar als dusdanig te identificeren. Tenminste, als op dat moment iemand van jullie die skill had gehad. interrogate is is een goeie voor librarians, omdat het zowat de enige op willpower is.
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: deathwatch skills di jan 22, 2013 6:51 pm
ik ga mij ook nog op meeste skills trainen die intelligence vragen zoals gamble, wrangling, common lore jericho reach/chemistry/beasts en polyglot talent
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: deathwatch skills di jan 22, 2013 10:08 pm
het nadeel is wel dat forbidden lore(warp) ook op intel is. Maar zal eens kijken voor interrogate.
Xeraz Black Guard
Aantal berichten : 171 Registration date : 14-03-12 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo jan 23, 2013 10:32 am
Goh zelf ben ik skillwise redelijk zwak, ik kan enkel deftig rollen op S, WS, T & Ag tests. Wil daar wel wat verder op uitbouwen. Heb buiten de standaard skills nog:
- Intimidate - Pilot (personal) (uiteraard :p)
Trained Skills die ik nog niet heb, maar waar ik deftig op kan rollen zijn:
- Acrobatics (niet echt extreem nuttig lijkt mij zo, toch niet voor het team) - Nog nen Drive (any) beschikbaar - Nog nen Pilot (any) beschikbaar - Security (pas vanaf Rank 3 en denk dat ik dat nog niet ben) - Shadowing (Pas vanaf Rank 4) - Sleight of Hand (Lijkt mij weinig nuttig)
Trouwens, vind hier een character sheet en blijkbaar hebben wij Swim standaard, mss interessant voor Xander?: DW sheet
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo jan 23, 2013 11:00 am
Xeraz schreef:
Goh zelf ben ik skillwise redelijk zwak, ik kan enkel deftig rollen op S, WS, T & Ag tests. Wil daar wel wat verder op uitbouwen. Heb buiten de standaard skills nog:
- Acrobatics (niet echt extreem nuttig lijkt mij zo, toch niet voor het team) - Nog nen Drive (any) beschikbaar - Nog nen Pilot (any) beschikbaar - Security (pas vanaf Rank 3 en denk dat ik dat nog niet ben) - Shadowing (Pas vanaf Rank 4) - Sleight of Hand (Lijkt mij weinig nuttig)
Trouwens, vind hier een character sheet en blijkbaar hebben wij Swim standaard, mss interessant voor Xander?: DW sheet
swim hebben we basic, niet trained dus moet ge rollen op den helft, daarom dak er mij in getrained heb met mijne lagere strenght
Xeraz Black Guard
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo jan 23, 2013 11:08 am
xajoka schreef:
Xeraz schreef:
swim hebben we basic, niet trained dus moet ge rollen op den helft, daarom dak er mij in getrained heb met mijne lagere strenght
Juuuuuuuust, my bad
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo jan 23, 2013 12:08 pm
Die van mij zijn: Command Demolition Tactics: Recon & Stealth Tech-use Trade: Armourer Lore: tech(+10)
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: deathwatch skills do jan 24, 2013 10:47 am
Ik heb:
Acrobatics Intimidate Pilote personal Swim
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: deathwatch skills za feb 16, 2013 12:21 pm
ik ben aan het twijfelen, zou ik tegen volgende keer logic(400) nemen of gamble(200) en wrangeling(200)
Rotten Malus Darkblade
Aantal berichten : 412 Registration date : 01-01-09 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: deathwatch skills za feb 16, 2013 4:12 pm
Mss wel
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: deathwatch skills za feb 16, 2013 5:04 pm
Rotten schreef:
Mss wel
hunk XD
denk dat wrangling en gamble ga nemen, lijkt mij leuker :p
Xeraz Black Guard
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo feb 20, 2013 8:56 am
Mja, 'Logic' ligt u toch ni :p :p Zou persoons-gewijs al ni passen, laat staan RP-gewijs =P
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo feb 20, 2013 3:03 pm
Xeraz schreef:
Mja, 'Logic' ligt u toch ni :p :p Zou persoons-gewijs al ni passen, laat staan RP-gewijs =P
vond ik ook, al heb ik ooit via nen logic test op 5 verstaan wat nen tyranid zei :p
Xeraz Black Guard
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo feb 20, 2013 3:34 pm
tjah, uitzonderlijke documenten moeten er altijd zijn :p
xajoka Crone Hellebron
Onderwerp: Re: deathwatch skills wo feb 20, 2013 4:10 pm
heeft er iemand interrogation, of is van plan dat aan te schaffen?
kem mijn oog laten vallen op nen vivisection gaga (rites of battle p146) met dat het een werktuig is met toxic quality zou ik het met signature gear master willen aanschaffen (past bij mijn toxic fun character :p) en dan die reroll op skilltests bijnemen als ik dan mijn WP nog met 10punten verhoog en introgation +20 aanschaf kan ik ondervragen op 75 met nen reroll
moest iemand anders al interrogation hebben/nemen dan zou ik er extra Initiative of cohesion bijnemen