Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opstart nieuwe Deathwatch groep

Ga naar beneden 
+10
TimDG
Bart VM
Xeraz
Patrick
Drogue43
Shas'o Jon'as
Hollow_man
Philuz XIII
Nickodemus
FL3X
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptydi okt 30, 2012 10:31 pm

Ja, zoals de titel van het topic wel duidelijk zegt, zou ik graag als GM een nieuwe groep van Deathwatch opstarten.
Ik wou al eens polsen wie er allemaal wou meedoen, maar moet wel enkele dingen duidelijk zeggen:

- Ik geef voorrang aan de mensen die NIET in een groep zitten, mensen die nieuw zijn krijgen ook voorrang, maar het is first come, first serve
- Het GM principe is nog vrij nieuw aan mij, hoewel de eerste testsessie toch wel een succes was, dus vraag ik gewoon wat geduld met sommige dingen
- In alle waarschijnlijkheid doe ik eerst korte missies (misschien die ik zelf schrijf of voorzien krijg), maar dit is niet eeuwigdurend

goed, nu dat dat van mijn hart is, kan ik al zeggen dat er al 3 leden zijn in deze groep:

- Thomas (Hollow_man)
- Bart (Khamelot)
- Tim (TimDG)

Ik besef heel goed dat Tim al in een groep zit, maar er is reeds akkoord gegaan dat hij indien nodig zal uit de groep droppen om plaats te ruimen voor anderen.
Graag had ik hier dan ook gewoon bevestigd gekregen van Robin of hij en Renée verder willen doen in deze groep, maar dan is er een klein beetje het conflict ook dat Robin reeds in een groep speelt. Ik weet niet precies hoe ik dit alleen zou kunnen oplossen, maar als niemand anders in de groep er problemen mee heeft, dan ik ook niet.
Ik wil gewoon de groep vullen Smile

Het maximum zal wel bedragen op 6 mensen.

Ook kan ik al vermelden dat er op 10 november een sessie zou doorgaan. Voor deze sessie mag iedereen zich aanmelden, zelfs als je al in een groep zit. Het is opnieuw een beetje voor mij (lekker selfish) om mijn GM vermogen en kennis wat uit te breiden.

Dus, laat maar van jullie horen! Very Happy

(en aan Philippe zou ik vragen of hij eens naar zijn PM zou willen kijken, dank u zeer :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptywo okt 31, 2012 2:35 pm

Ik wil wel meedoen aangezien de andere groep gestopt is
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptywo okt 31, 2012 8:24 pm


had uw pm'ken gezien! :-) maar heb bij Thomas eerst gechecked of ik die info in groep2 effectief kon deleten.
hij heeft mij vandaag bevestiging gestuurd dus ik doe morgen de nodige aanpassingen.
Steeds tot Uw dienst zijnde verblijf ik hoogachtend,
Phil
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptydo nov 01, 2012 1:42 am

de firma dankt u, Techmarine Phil :p

@Nick: Doe je dan ook mee 10 november?

Probeer anders hier ook al eventueel af te spreken wie wat speelt van professions.

Voor zover ik heb begrepen is het momenteel als volgt:

- Bart --> Devastator Marine (Dark Angel)
- Thomas --> Techmarine met healing support (Iron Hands?)
- Tim --> geen flauw idee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptydo nov 01, 2012 12:05 pm

Inderdaad tech marine die indien nodig ook wat wounds kan oplappen (maar niet zo goed als een apothecary, duh...) focusing op ranged combat.

On a side note: voor een tech marine is het belachelijk nuttig redelijk op voorhand requisition te kennen, zo heb ik geleerd bij het maken van het character. Dat zou ik graag vroeger weten dan de dag zelf.


Laatst aangepast door Hollow_man op do nov 01, 2012 4:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptydo nov 01, 2012 3:59 pm

ik zou ook graag meedoen als (dark angel) librarian als er nog plaats is
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyvr nov 02, 2012 6:56 pm

Hey

ik wel mee doen met de deathwatch, volgens mij lukt volgendeweek zaterdag voor me dus ik kan komen.
ik zou tactical of apothecary willen zijn aangezien devastator al is genomen.
bij mij is het ook dark angels.
ook graag het uur als het kan tijdig erop zette Smile
ook wil ik erbij zeggen dat ik nieuw ben in het deathwatch gebeuren dus ja.

mvg,
drogue43 aka Pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyza nov 03, 2012 9:48 am

ik ben ook geintereseerd als er nog plek is.

Weet wel nog niet wat juist.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 2:17 am

Ok, heel wat reacties gekregen sinds ik weg ben geweest op weekend.
Tim heeft ook laten weten dat aangezien er veel mensen zijn die willen meedoen die niet in een groep zitten, hij dan niet gaat meedoen om plaats te ruimen.
Dus bij deze mag iedereen een bedankje richten naar Tim Smile

maar om alles eens op een rijtje te zetten.

willen met de groep meedoen:

- Thomas (staat reeds vast)
- Bart (staat reeds vast)
- Nick
- Jonas
- Pieter
- Robin
- Renée
- Patrick

hm, hier ga ik wel wat beslissingen moeten maken. Niet allemaal makkelijke daarom, maar hier kom ik nog op terug.

Doen mee op 10 november:

- Thomas (bevestigd) (Iron Hands Techmarine met Medicae)
- Bart (bevestigd) (Dark Angel Devastator Marine)
- Jonas (bevestigd) (Dark Angel Librarian)
- Pieter (bevestigd) (Dark Angel Apothecary of Tactical, veel kans dat dit Apothecary word anders ga je dus DOOD Smile )

Om de nadruk te leggen is er dan geen Tactical Marine, wat handig kan zijn, maar er is ook geen Assault Marine en een meatshield kan je wel gebruiken zolang je hem degelijk oplapt erna.


Graag had ik dan geweten van Nick en Patrick of zij kunnen meedoen op 10 november.
Robin en Renée hebben al laten weten dat zij die dag niet kunnen.
Hou er ook rekening mee mensen, deze missies zijn momenteel nog kort en zelfgemaakt omdat ik nog in het gebeuren van GM inkom.
Na deze sessie zal ik dan ook wel de keuze moeten maken van blijven of niet blijven, omdat er meer dan 6 mensen kandidaat zijn.
Laat ik meteen duidelijk zeggen, als je de groep niet haalt, dan is het niet persoonlijk. Er hangt ook veel af van de feedback van jullie Battle-Brothers Smile

Bespreek in dit topic misschien verder voor jullie professions, maar al de rest kan nu besproken worden in het subtopic Groep 2 Deathwatch!
Dankzij Phil is dit vrijgemaakt en neemt deze groep het onder gebruik. Dus voor verdere doodles, rewards, missions (inclusief die van 10 novemeber!) zie dan Groep 2

En dan eventjes apart aan Thomas en Bart: Jullie hebben van de vorige missie 975xp en 9 renown gekregen. Thomas, 11 renown vanwege de killing-blow op de Chaos Commander.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 10:47 am

Als ik nick een beetje ken hebben we wel een assault marine... Razz
Ik wil inderdaad wel aanraden om toch een apothecary mee te nemen, ik kan wel een beetje doen alsof ik medicae heb door technical stuff mee te nemen, maar ik ga nooit zo goed kunnen healen als een echte apo.

Een dedicated tactical kan heel sterk zijn (onrechtstreeks in feite de grootste damage output van allemaal), maar diegene die ermee speelt moet goed weten waarmee hij bezig is, anders ga je iets krijgen dat vrij slecht is. Denk eraan dat het geen specialty is voor iemand die graag gewoon naar voren gaat en mept, of geen zin heeft om het boek te lezen en liever 'al doende wil leren'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 11:48 am


oke dat is goed dan word ik de apothecary lekkr de mensen oplappe Razz
dan kan ik daar al wat van lezen en als eens bekijken wat handig kan zijn voor het team
dan zal er alleen nog een tijdstip moeten worden vastgelegd zeker of is er al een en heb ik er gewoon over gelezen?
in ieder geval ik ben vrij zaterdag dus ik kan de hele dag of er zou iets flink moeten mislopen.
trouwens dice en een miniatuurtjes kan ik zeker zelf al mee neme moet ik nog iets meeneme ofzo?

mvg
drogue
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 2:21 pm

Er is geen vaste dag in de maand dat we dat zouden doen, meestal spreken we gewoon af door te kijken wanneer iedereen zou kunnen. Aan de andere kant is het misschien zo'n slecht idee nog niet om een vaste dag te kiezen, dat zou het plannen een stuk eenvoudiger maken.
In ieder geval is het nu inderdaad volgende zaterdag. Kris zal er wel een uur op zetten binnen dit en weinig tijd.

Je moet in feite niet veel meer meehebben dan je character sheet, eventueel een model omje character voor te stellen, en dice.
Een beetje papier, gom en en potlood zijn altijd nuttig, al is het maar om je wounds en munitie en zo bij te houden.
En het loont ook vaak om de bloeken mee te hebben, er is altijd wel iets om te worden opgezocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 2:28 pm

ha oke de boeken pak ik zowizo mee want die zijn van xander en dan kan ik ze al terug geven aan jonas .
character wel ja ik pak gewoon een model want ik heb geen apothecary van modellen.
als iemand ook weet waar ik een character sheet zou kunne kopieren van het internet ofzo dat zou leuk zijn. ik ga in ieder geval zelf ook eens zoeken of dat ik geen sheet ervan vind.
en dan is het nu nog wachten en al wat apothecary dingen bekijken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 2:44 pm

character sheet kun je hier vinden:
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/deathwatch/minisite/support/deathwatch-character-sheet-web-quality.pdf
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 2:56 pm

danku voor de character sheet Razz
hopelijk is het redelijk snel zaterdag kan al nie wachte bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 5:31 pm

Ik kan zaterdag namiddag meedoen,

Ik zou voor een Ultramarine (of successor chapter van de ultra's) Tactical Marine gaan.

Mocht er geen Apothecary zijn , wil ik die wel spelen...

Van wanneer wordt er effectief gespeeld en hoe worden de personage gemaakt
aka
- welke boeken doen mee
- random roll voor stats of gewoon 100punten om te verdelen

Ge-Eratata'd ? of niet?

Kunnen we eventueel al iets weten ivm de Requisitioning punten?

Patrick.

ps: eventueel kunnen we de roll's door jouw laten doen en geven we gewoon de keuzes door via pm ?
Kwestie dat we dan Zaterdag reeds zo goed als klaar zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 7:05 pm

@ Patrick, een Apothecary is reeds voorzien dankzij Pieter Smile

Alles doet mee, ik heb gewoon de boek nog niet van Honour the Chapter.
Dus als daar iets word uitgehaald, gelieve dan wel het boek bij te hebben.

Alle errata worden ook in gebruik genomen.

Voor Character Creation heeft iedereen zijn 1000 start XP en 100 punten die mogen verdeeld worden naar keuze.
De requisition kan ik reeds zeggen dat deze 40 zal bedragen.

Ik zou de rolls zelf kunnen doen, maar ik vind het interessanter om thomas erbij te hebben als hulp voor mij, omdat het nog nieuw is en dan zijn 2 hoofden beter dan 1.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 7:20 pm

FL3X schreef:
@ Patrick, een Apothecary is reeds voorzien dankzij Pieter Smile

Alles doet mee, ik heb gewoon de boek nog niet van Honour the Chapter.
Dus als daar iets word uitgehaald, gelieve dan wel het boek bij te hebben.

Alle errata worden ook in gebruik genomen.

Voor Character Creation heeft iedereen zijn 1000 start XP en 100 punten die mogen verdeeld worden naar keuze.
De requisition kan ik reeds zeggen dat deze 40 zal bedragen.

Ik zou de rolls zelf kunnen doen, maar ik vind het interessanter om thomas erbij te hebben als hulp voor mij, omdat het nog nieuw is en dan zijn 2 hoofden beter dan 1.

Cool,

Hmm Honour the Chapter heb ik ook ni *shrug* die van Rites of Battle wel.
goed, dan zien we Zaterdag wel.

Dus we beginnen om 13 uur of later?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 7:28 pm

13 uur graag beginnen en misschien iets vroeger komen voor de rolls.

Nu is het enkel nog afwachten van Nick wat hij zegt, ik zal hem eens proberen bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 8:32 pm

als het lukt zal ik er rond half een zijn aangezien ik nog moet eten dan.
kzal denkik ook eten meeneme moest het te laat worden aangezien dat ik toch op tijd moet eten me men diabetis maar das meer voor mezelf en moeten jullie zich geen zorge om make :p
en inderdaad ik zal apothecary zijn en proberen mijn best doen om toch nuttig te zijn
trouwens die 100 punten bedoelje dat die verdeeld word over de gehele groep?
en ja over een character bouwen heb ik nie echt veel ervaring dusja bij mij zal er waarschijnlijk toch wat een helpende hand moeten worden gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyzo nov 04, 2012 9:31 pm

Die 100 punten is voor het maken van een character.
Alle stats (weapons skill, ballistic skill, enz) beginnen op 30, en dan mag je 100 punten erover verdelen om ze te verhogen, daarbij rekening houdend met dat ze niet meer dan 50 mogen zijn, vóórdat andere bonussen erbij geteld worden wel, zoals die van je chapter.

Voor gerief mee te nemen, hebben we 40 requisition per speler. Het requisition systeem is wel relatief duidelijk in het boek denk ik. Denk eraan dat je req mag doorgeven, dus alles wat je niet denkt nodig te hebben moet je niet opgebruiken aan troep, je kunt altijd anderen vragen of ze het niet kunnen gebruiken (zien we wel snel voor we beginnen, meestal krijgen alleen librarians en assault marines het niet op)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyma nov 05, 2012 12:02 am

Hollow_man schreef:
Als ik nick een beetje ken hebben we wel een assault marine... Razz
Ik kan de 10de meedoen en ik ben inderdaad liefst assault marine (librarian zijn zie ik ook wel zitten)
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyma nov 05, 2012 3:19 am

Misschien is het beter als assault marine aangezien er reeds een librarian is Smile
goed, dan is het compleet!

Jullie zijn dan op 10 november met 6, wat mijn maximum en eigenlijk een ideaal aantal is.
voor meer info over jullie missie, kunnen jullie nu terecht onder groep 2 waar de inleiding reeds gepost is
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyma nov 05, 2012 6:21 pm

hey

ik heb een vraagje. voor medicae moet ik dan de basic of de trained aanduide of wat moet ik aanduide in de character sheet?
ook zie ik in de lijst van de apothecary da medicae in de rank 1 apothecary advances staat moet ik dit dan nogs kope of niet?
ik dacht ook 200 exp in intelligence te droppe en 200 in perception das dus de simple collom en dan ook 400 voor chem use. wat denke jullie ik heb trouwens enhance healing genome voor special ability kwestie voor het extra beetje voor de healing
met de 40 req points zou ik ook een chainsword 5req en diagnoster helmet 15req neme. ik heb ook ergens online geleze dat ik de diagnoster helm als signature wargear kan neme maar hoe kan ik dat doen moet ik dan extra req afgeve ofzo?
voor de rest dacht ik misschien men req te gebruike voor toxins of als iemand een beter idee heeft?

alvast bedankt
drogue
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Emptyma nov 05, 2012 7:14 pm

Een Apothecary start met Medicae als Trained Advanced skill, dus daar moet je geen exp meer aan afgeven.

Enhance Healing kan wel handig zijn om meer wounds te herstellen, maar hier kan ik misschien eerder eens aan thomas vragen of het nodig is aangezien hij ook medicae heeft genomen.

De diagnoster helm kan inderdaad genomen worden als Signature wargear. Om dat te doen moet je eerst 500 xp afgeven en heb je altijd dit item bij.
De voorvereiste is wel dat het item minder dan 20 req moet kosten, maar aangezien een diagnoster helm 15 kost is dat geen probleem.
Vanaf je dus Diagnoster Helm als Signature Wargear neemt, is hij voor jou Standard Issue zoals een Astartes Bolter.
Dus dan moet je er in komende missies geen requisition meer aan gebruiken ook.

Chem-Use laat je toe om dan toxins, poisons, drugs en allerhande zelf toe te dienen of "gebruiken" (say no to drugs, but you just can't help it, can you? Smile )
Maar om ze zelf aan te maken, moet je ook de Trade skill hebben, wat staat uitgelegd onder Chymist (Used to create poisons, drugs, and a wide variety of other compounds)

je extra requisition kan je zelf spenderen of als er mensen zijn die req tekort komen en jij er niet veel mee doet, kan je die ook doorgeven aan je battle-brothers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Gesponsorde inhoud





Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opstart nieuwe Deathwatch groep   Opstart nieuwe Deathwatch groep Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opstart nieuwe Deathwatch groep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deathwatch groep 3 startup
» Deathwatch RPG
» deathwatch skills
» WIP deathwatch character
» deathwatch storm warden assault marine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Deathwatch General-
Ga naar: