Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Painting Progress - Raggbur

Ga naar beneden 
+3
Necron
Oracles
Raggbur
7 plaatsers
AuteurBericht
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 6:15 pm

Right, so

Right of I think I ought to explain why my force of mad cyborg Necrons has suddenly been swapped by Daemons.

Reason nr 1: I could only use them in the campaign... WraithAir having a very small chance at tournaments and being to easiy called 'cheese' in a friendly game... They were kinda in a bad spot.

... Kuch, realiseer mij opeens dat ik hier mijn fantastisch Gents/Aalsters/Zottegems/... accent kan bovenhalen.

Dus, reden nr. 2: we hebben iemand in Gent die met Crons startte en ik had wat geld nodig voor mijn hobby te financiëren (screamer council daemons! hoezee....)

Rden nr 3: ik heb nog altijd één night scythe, 6 Wraith/Tyranid Warriors, één overlord, 2 barges en een squadje warriors... DUs ik kan wel nog altijd wat doen



Maar, ok, Daemons.

Vandaag in de mail aangekomen:

Painting Progress - Raggbur Y3h8

24 Horrors
10 Screamers
4 Disc Equivalents... Hoezee

Nu nog juist een goed fatey model en wat basekes...


Dus, this topic should be on it's way very soon
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Oracles
Witch Elf
Oracles


Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : lede

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 6:26 pm

een kartonnen doos! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 6:40 pm

In welke verf categorie wilde die doos stoppen ? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 6:44 pm

En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium?
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 6:55 pm

Bart VM schreef:
En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium?
dit is de foto van het beginstadium denk ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 7:37 pm

Necron schreef:
Bart VM schreef:
En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium?
dit is de foto van het beginstadium denk ik Smile
Die doos is duidelijk al bijna af! Je ziet dat Kobe er tijd heeft in gestoken, het is een verdraaid mooie doos. De decals hangen er ook al op, enkel misschien nog een matte vernis erover en let's call it a day.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 8:03 pm

voor wat proxy ge de doos :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 9:02 pm

duiveltje in een doosje

denk dat daar dus gewoon een veer gaat uitspringen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptywo okt 16, 2013 9:15 pm

Ach ja... Twas een poging tot humor...

Won't dare it again.

...

Citaat :
voor wat proxy ge de doos :p
Ahwel, ik dacht eraan om er 4 gebogen lepeltjes onder te zetten, 'grrr' erop te schrijven, een hoofd van een tyranid warrior op te steken... Prachtige tervigon dacht ik zo. Kan ik nog die kleine schuimpjes op flesjesdoppen steken en het gaunts noemen. Och, ja, tis niet van GW zelf, maar van 'United States Postal Service'... GW, PP, Mantic, FFG, Coca-Cola, USPS, what's the difference.

Citaat :
Necron schreef:
Bart VM schreef:
En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium?
dit is de foto van het beginstadium denk ik Smile
Die doos is duidelijk al bijna af! Je ziet dat Kobe er tijd heeft in gestoken, het is een verdraaid mooie doos. De decals hangen er ook al op, enkel misschien nog een matte vernis erover en let's call it a day.
Ehm... Mag ik hiermee gelachen hebben? Of was dit bloedserieus? ... Ik en mijn verse broeken hopen eigenlijk van niet, maar goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius


Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44
Woonplaats : Aalst

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptydo okt 17, 2013 7:11 am

Ik heb eens in mijn kast gekeken en blijkt nu dat ik ook enkele van die units staan heb
Aangezien ik niet meer wist van welke codex ze waren en of ze nog legal zijn , neem ik ze niet meer mee. Voor een prijsje doe ik ze van de hand.;0)
Ik heb er in wit en in bruin ( waarschijnlijk al basecoat op) ook de oudere iets kleinere heb ik nog staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Emptydo okt 17, 2013 8:54 am

Lord_Ebonius schreef:
Ik heb eens in mijn kast gekeken en blijkt nu dat ik ook enkele van die units staan heb
Aangezien ik niet meer wist van welke codex ze waren en of ze nog legal zijn , neem ik ze niet meer mee. Voor een prijsje doe ik ze van de hand.;0)
Ik heb er in wit en in bruin ( waarschijnlijk al basecoat op) ook de oudere iets kleinere heb ik nog staan.
Sir, you just won the interwebz! +1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Painting Progress - Raggbur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur   Painting Progress - Raggbur Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Painting Progress - Raggbur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Painting Progress - Necron
» Painting progress - Philbrecht
» Painting progress - Bart VM
» Painting Progress - FL3X
» Painting progress - Thomas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign II :: Painting-
Ga naar: