Right of I think I ought to explain why my force of mad cyborg Necrons has suddenly been swapped by Daemons.
Reason nr 1: I could only use them in the campaign... WraithAir having a very small chance at tournaments and being to easiy called 'cheese' in a friendly game... They were kinda in a bad spot.
... Kuch, realiseer mij opeens dat ik hier mijn fantastisch Gents/Aalsters/Zottegems/... accent kan bovenhalen.
Dus, reden nr. 2: we hebben iemand in Gent die met Crons startte en ik had wat geld nodig voor mijn hobby te financiëren (screamer council daemons! hoezee....)
Rden nr 3: ik heb nog altijd één night scythe, 6 Wraith/Tyranid Warriors, één overlord, 2 barges en een squadje warriors... DUs ik kan wel nog altijd wat doen
En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium?
dit is de foto van het beginstadium denk ik
Die doos is duidelijk al bijna af! Je ziet dat Kobe er tijd heeft in gestoken, het is een verdraaid mooie doos. De decals hangen er ook al op, enkel misschien nog een matte vernis erover en let's call it a day.
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Ahwel, ik dacht eraan om er 4 gebogen lepeltjes onder te zetten, 'grrr' erop te schrijven, een hoofd van een tyranid warrior op te steken... Prachtige tervigon dacht ik zo. Kan ik nog die kleine schuimpjes op flesjesdoppen steken en het gaunts noemen. Och, ja, tis niet van GW zelf, maar van 'United States Postal Service'... GW, PP, Mantic, FFG, Coca-Cola, USPS, what's the difference.
Citaat :
Necron schreef: Bart VM schreef: En zijn er ook foto's van die doos in het beginstadium? dit is de foto van het beginstadium denk ik Smile Die doos is duidelijk al bijna af! Je ziet dat Kobe er tijd heeft in gestoken, het is een verdraaid mooie doos. De decals hangen er ook al op, enkel misschien nog een matte vernis erover en let's call it a day.
Ehm... Mag ik hiermee gelachen hebben? Of was dit bloedserieus? ... Ik en mijn verse broeken hopen eigenlijk van niet, maar goed...
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur do okt 17, 2013 7:11 am
Ik heb eens in mijn kast gekeken en blijkt nu dat ik ook enkele van die units staan heb Aangezien ik niet meer wist van welke codex ze waren en of ze nog legal zijn , neem ik ze niet meer mee. Voor een prijsje doe ik ze van de hand.;0) Ik heb er in wit en in bruin ( waarschijnlijk al basecoat op) ook de oudere iets kleinere heb ik nog staan.
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Painting Progress - Raggbur do okt 17, 2013 8:54 am
Lord_Ebonius schreef:
Ik heb eens in mijn kast gekeken en blijkt nu dat ik ook enkele van die units staan heb Aangezien ik niet meer wist van welke codex ze waren en of ze nog legal zijn , neem ik ze niet meer mee. Voor een prijsje doe ik ze van de hand.;0) Ik heb er in wit en in bruin ( waarschijnlijk al basecoat op) ook de oudere iets kleinere heb ik nog staan.