Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Painting Progress - FL3X

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyzo sep 01, 2013 4:56 pm

Hoewel het een opgave is ben ik begonnen aan de Chaos Marines van Jack te herverven.
Tot hiertoe 1 Rhino die nog "filthification" moet doorgaan, 2 Nurgle Marines volledig af en Spawns in hun basis laagje.


Painting Progress - FL3X Jxb1

Painting Progress - FL3X Wm8u

Painting Progress - FL3X 8z1x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyzo sep 01, 2013 6:34 pm

Ik ben geen hevige fan van de groene helm op je trophy rack Evil or Very Mad ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyzo sep 01, 2013 7:00 pm

ik ben een hevige fan van de groene helm op je trophy rack:twisted: ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyma sep 02, 2013 1:12 am

Bart VM schreef:
Ik ben geen hevige fan van de groene helm op je trophy rack Evil or Very Mad ...
Misschien toch best enige verduidelijking:

Hoewel ik zeer gevleid ben dat je als tribute aan mijn eigen first founding chapter hebt gedacht als helm op je trophy rack, denk ik -uit puur esthetisch oogpunt natuurlijk- dat je een unieke kans mist om een wat accentkleuren in je leger te brengen. Een gele of rode helm bijvoorbeeld zou meer contrast geven met je eigen groene leger, wat direct wat meer leven in je eigen colour scheme brengt.

Ik begrijp dat je niet zomaar elke chapter op je trophy racks wil laten prijken, zeker niet een mindere chapter uit Codex: Successor Chapters die zijn eigen heraldiek heeft gekozen in de tijd dat er nog geen kleurenfoto's bestonden. Men denk immers al gauw dat je een plekje vergeten verven bent op anders perfect goede modellen.

Uit gaming standpunt is het natuurlijk ook duizend maal plezanter dat je een chapter neemt dat je al eens op een tafel kan tegenkomen, en dat je niet direct gaat voor een chapter dat zo out-of-this world is dat ze zonder de 'zealot' special rule zelfs niet meer uit de etalagekast geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyma sep 02, 2013 4:34 pm

ik ging die helmet nog veranderen, ik moest nog enkel detailwerkjes doen aan de rhino Smile

men eerste gedacht was om er een rode helmet van te maken, zo iet Blood Angel-achtig of wel dacht ik aan space wolf-ultramarine.

hier is ook de painting progress van vandaag:

de 2 weapon emplacements van de Rhino, 1 Spawn en een Nurgle Marine met close combat weapon.

Painting Progress - FL3X Bjob
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptyma sep 02, 2013 4:38 pm

vermeld aub wat je wilt dat meetelt voor painting progress voor de campaign (en onder welke categorie).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptywo sep 04, 2013 3:43 pm

De eerste squad van Nurgle Marines is af. (Deze telt mee)

Painting Progress - FL3X 0q1v
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Emptywo sep 04, 2013 3:54 pm

Ik kan enkel laten meetellen wat je een "voor" foto hebt voor gepost en die ontbreekt? Als de rest van je 750 punten lijst ook geverfd is, tellen ze natuurlijk wel mee voor gepainted battles.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Gesponsorde inhoud





Painting Progress - FL3X Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting Progress - FL3X   Painting Progress - FL3X Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Painting Progress - FL3X
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Painting progress - Thomas
» Painting (?) progress Patrick
» Painting Progress - Raggbur
» Painting Progress - Necron
» Painting progress - Philbrecht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign II :: Painting-
Ga naar: