- Bart VM schreef:
- Ik ben geen hevige fan van de groene helm op je trophy rack ...
Misschien toch best enige verduidelijking:
Hoewel ik zeer gevleid ben dat je als tribute aan mijn eigen first founding chapter hebt gedacht als helm op je trophy rack, denk ik -uit puur esthetisch oogpunt natuurlijk- dat je een unieke kans mist om een wat accentkleuren in je leger te brengen. Een gele of rode helm bijvoorbeeld zou meer contrast geven met je eigen groene leger, wat direct wat meer leven in je eigen colour scheme brengt.
Ik begrijp dat je niet zomaar elke chapter op je trophy racks wil laten prijken, zeker niet een mindere chapter uit Codex: Successor Chapters die zijn eigen heraldiek heeft gekozen in de tijd dat er nog geen kleurenfoto's bestonden. Men denk immers al gauw dat je een plekje vergeten verven bent op anders perfect goede modellen.
Uit gaming standpunt is het natuurlijk ook duizend maal plezanter dat je een chapter neemt dat je al eens op een tafel kan tegenkomen, en dat je niet direct gaat voor een chapter dat zo out-of-this world is dat ze zonder de 'zealot' special rule zelfs niet meer uit de etalagekast geraken.