Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Painting progress - Bart VM wo aug 14, 2013 5:29 pm
Volgende units hoop ik voor het einde van de campagne afgewerkt te hebben:
Nieuwe fortifications voor mijn Salamanders (turret nr.2 werd bijgezet op de foto als bewijs dat ik er nog niet aan begonnen ben, ik ga momenteel voor 1 turret om deze eens uit te testen):
"Big Momma", voor gebruik bij Apocalypse battles. Ook weer goed voor 625 punten:
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo sep 04, 2013 8:15 pm
Psh, alsof ik tevreden zou zijn met slechts 2 WIP-projecten ...
MOAR Multimelta attack bikes. Geleerd van het Interwebz: als een unit goed is, spam ze dan.
Shooty Terminators. Mogelijk om nooit gebruikt te worden, maar ik had ze toch liggen...
Enkele sergeants om mijn units volledig WYSIWYG te maken:
Basic tactical marines en special weapons troopers, ook voor WYSIWYG-doeleinden:
Heavy weapon troopers, zelfde reden als hierboven.
Whirlwindje. Ik wou er al lang één omdat het zo'n iconisch voertuig is voor Spehz Muhreenz, en nu ze slechts 65 punten zouden kosten kan 'm effectief gefield worden...
Stormtalon. Want naar het schijnt kan je niet zonder flyers in deze editie...
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo sep 04, 2013 8:20 pm
750 punten lijst.
Voor de base van de Stormtalon wacht ik nog op basing material. Yup. That's it. Basing material.
En goesting...
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo sep 04, 2013 8:23 pm
Merci voor de KR promotie
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo sep 04, 2013 8:34 pm
Necron schreef:
Merci voor de KR promotie
't is goed gerief, ik ben er niet beschaamd voor
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo sep 04, 2013 9:03 pm
very nice:!:
daarmee mag ik ook uw drie bikes als afgewerkt beschouwen ?
Jawel. Gedetailleerde foto's volgen nog van zodra ik de base geflocked heb, maar de vernis is nog niet helemaal droog
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM vr nov 15, 2013 11:02 am
Tijd voor wat afgewerkte projecten, gefotografeerd onder het slechte licht van een winterzonneke:
Whirlwind:
Multimelta Attack Bikes:
Random WYSIWYG trio #1:
En de volgende WIP:
Voor de geïnteresseerden: de hull is Army Painter's Greenskin, het gebied rond de cockpit is GW's Snot Green. Duidelijk verschil dus mocht je van plan zijn Army Painter primer te retoucheren met GW paints.
Toekomstige projecten: - 5x close combat scouts - 10x sniper scouts met converted sergeant - 5x bikes (2x gravgun)
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM vr nov 15, 2013 11:48 am
Citaat :
Voor de geïnteresseerden: de hull is Army Painter's Greenskin, het gebied rond de cockpit is GW's Snot Green. Duidelijk verschil dus mocht je van plan zijn Army Painter primer te retoucheren met GW paints.
Maakt niet uit, zet daar gewoon een washke over. Naar't schijnt is dat voldoende om painting competities te winnen
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM zo nov 17, 2013 7:23 pm
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo nov 27, 2013 11:11 pm
Ye Olde WIP Pic:
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo nov 27, 2013 11:29 pm
diene rechtse met zijn chainsword gaat zeker het gras af doen?
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM wo nov 27, 2013 11:43 pm
Philuz XIII schreef:
diene rechtse met zijn chainsword gaat zeker het gras af doen?
Hij maakt de vijand een 'kopke' kleiner. Giggity.
En zo kan ik net over 36" uitspreiden met mijn 5 bikers...
Onderwerp: Re: Painting progress - Bart VM do nov 28, 2013 12:17 am
zie maar dat hem geen vlieg in zijn oog krijgt of tzal veel minder zijn lol