Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 3:12 pm
Ik ben bezig met mijn dkok te schilderen maar ik zoek een vervanger voor mijn chimeras omdat ik de chimera tanks er niet echt zo leuk vind uitzien. Ik had gedacht aan een halftrack ofzo maar vraag me af of het dan niet teveel op de wehrmacht (ww2) lijkt want ik wil niet dat het een dkok "nazi" leger wordt. Als jullie iets weten wat ik zou kunnen gebruiken laat het dan weten a.u.b . Grtz Arno
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 3:25 pm
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 3:37 pm
nice da is echt nice maar ik denk net iets te duur aan 48 euro per chimera Toch bedankt
Lord_Ebonius Death Hag
Aantal berichten : 228 Registration date : 01-08-12 Leeftijd : 44 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 4:10 pm
eentje kopen, nadien zelf casten/printen ;o)
arno Witch Elf
Onderwerp: Re: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 5:14 pm
Dat klinkt interessant, hoe doe je dat dan dat casten? (Het printen is veronderstel ik met een 3d printer)
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: goed idee of niet ? di jul 16, 2013 8:22 pm