Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Cool idee, dom idee of nog iets anders?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sancho
Slave off the Altar
Sancho

Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 52

Cool idee, dom idee of nog iets anders? Empty
BerichtOnderwerp: Cool idee, dom idee of nog iets anders?   Cool idee, dom idee of nog iets anders? Emptydo aug 26, 2010 11:07 am

Ik weet dat het rules-wise geen zin heeft, maar ik dacht erover om een van mijn sergeanten twee plasma-pistols te geven.
Voor het gunslinger effect, weet ge wel Wink
En ja, ik ben me er van bewust dat dat 15 (?) punten weggesmeten is...

Ik vond het vroeger toch leuker, toen een pistol (mèt zijn S en AP) nog kon gebruikt worden in combat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders?   Cool idee, dom idee of nog iets anders? Emptydo aug 26, 2010 11:35 am

Als het cool is, ervoor gaan. Bij ons in de winkel wordt er toch niet zo heel nauw op WYSIWYG gekeken. Op toernooien of zo gebruik je dan maar een ander model.
Ik zou dergelijke cool&crazy zeker willen aanmoedigen gewoon om te vooromen dat we zoals in de fantasy naar teveel powerhouse builds evolueren. (Ik ben even schuldig als de rest), dat was op de duur gewoon niet leuk meer.
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders?   Cool idee, dom idee of nog iets anders? Emptydo aug 26, 2010 1:11 pm

why not?
zeg gewoon game-gewijs dat zijn 2e plasma pistol niet meer kan gebruikt worden behalve om mee te slaan, en dus als close-combat weapon telt. Met plasma weapons is dat heel aanneembaar want daarmee durft het nogal eens mislopen Very Happy . In mijn laatste battle tegen witch hunters was ik 2 man kwijt uit mijn plasma company command squad in beurt 2, en mijn opponent had er zelfs nog niet op geschoten Embarassed
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders?   Cool idee, dom idee of nog iets anders? Empty

Cool idee, dom idee of nog iets anders?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn Salamanders, en ook nog wat anders
» extreme makeover: ogre edition
» Cool models
» Cool stuff
» halfbakken campagne-idee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum