Aantal berichten : 16 Registration date : 24-08-10 Leeftijd : 52 Woonplaats : Hofstade
Onderwerp: Cool idee, dom idee of nog iets anders? do aug 26, 2010 11:07 am
Ik weet dat het rules-wise geen zin heeft, maar ik dacht erover om een van mijn sergeanten twee plasma-pistols te geven. Voor het gunslinger effect, weet ge wel En ja, ik ben me er van bewust dat dat 15 (?) punten weggesmeten is...
Ik vond het vroeger toch leuker, toen een pistol (mèt zijn S en AP) nog kon gebruikt worden in combat.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders? do aug 26, 2010 11:35 am
Als het cool is, ervoor gaan. Bij ons in de winkel wordt er toch niet zo heel nauw op WYSIWYG gekeken. Op toernooien of zo gebruik je dan maar een ander model. Ik zou dergelijke cool&crazy zeker willen aanmoedigen gewoon om te vooromen dat we zoals in de fantasy naar teveel powerhouse builds evolueren. (Ik ben even schuldig als de rest), dat was op de duur gewoon niet leuk meer.
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders? do aug 26, 2010 1:11 pm
why not? zeg gewoon game-gewijs dat zijn 2e plasma pistol niet meer kan gebruikt worden behalve om mee te slaan, en dus als close-combat weapon telt. Met plasma weapons is dat heel aanneembaar want daarmee durft het nogal eens mislopen . In mijn laatste battle tegen witch hunters was ik 2 man kwijt uit mijn plasma company command squad in beurt 2, en mijn opponent had er zelfs nog niet op geschoten
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Cool idee, dom idee of nog iets anders?