Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders wo aug 11, 2010 10:37 pm
Kwestie dat jullie ook eens zien waarom er bij mijn Witchhunters niks meer geverfd raakt ...
Tactical squad 1 (het zijn er 10, maar je moet je best doen om ze allemaal te zien )
Tactical squad 2
Enkele close-ups
En het begin van mijn Tzeentch cultist leger: Obliterator kleurentester:
Afgewerkte demon:
Caesar Tower Master
Aantal berichten : 218 Registration date : 26-04-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders do aug 12, 2010 9:12 am
super mooi geschilderd hoeveel chapters ebde azo?
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders do aug 12, 2010 10:02 am
héél schoon. vooral het vlammen effect is heel goed gelukt
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders do aug 12, 2010 11:43 am
Als vanouds weer prachtig werk van onzen Bart!!
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders do aug 12, 2010 11:47 am
'k had de fotos op B&C al gezien. sjieke dinges!
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders do aug 12, 2010 12:28 pm
Caesar schreef:
super mooi geschilderd hoeveel chapters ebde azo?
Erh... volledig geschilderde speelbare chapters? Dat zijn er -naar boven afgerond- zo'n 0 . Mijn 1500 points Imperial Fists is zo'n 60% geverfd, maar al dat geel heb ik opgegeven. Deze Salamanders zijn mijn tweede serieuze poging om een volledig geverfd Marine leger te hebben. Naast mijn Sisters of Battle heb ik eigenlijk nog geen volledig afgewerkte legers. Ik ben painter/collector in de eerste plaats, en gamer in de tweede, ik zou zot worden als ik maar aan één leger tegelijk zou mogen werken, ik moet de kleuren kunnen afwisselen.
De plannen zijn er echter nog steeds om van elke first founding een speelbaar leger te verzamelen, en wel ééntje dat enigszins trouw is aan de background (maar toch ook wel speelbaar). Voorlopig heb ik al een degelijke lijst opgesteld voor Salamanders en White Scars. Voor Dark Angels zal het waarschijnlijk een Deathwing leger worden, maar daar lig ik voorlopig nog niet wakker van
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Mijn Salamanders, en ook nog wat anders