Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: General stuff di jan 15, 2013 11:50 am
Er staan nog heel wat battles op, vergeet die niet te spelen !!!
Jullie mogen mij ook al je 1500 armylists bezorgen ...
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: General stuff do jan 17, 2013 9:47 pm
Necron schreef:
mag ik dan uit de nieuwe codex Dark Angels een list opstellen?
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: General stuff vr jan 18, 2013 12:12 am
Great Unclean one schreef:
Necron schreef:
mag ik dan uit de nieuwe codex Dark Angels een list opstellen?
Voor mij geen probleem zolang de andere dark angel speler dat ook doet ...
Onderwerp: Re: General stuff za jan 19, 2013 10:42 am
De volgende campaign avond zal doorgaan op vrijdag 8 februari. Army lists moeten binnen zijn tegen vrijdag 1 februari (maar liefst vroeger).
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: General stuff ma jan 21, 2013 8:09 pm
Necron schreef:
De volgende campaign avond zal doorgaan op vrijdag 8 februari. Army lists moeten binnen zijn tegen vrijdag 1 februari (maar liefst vroeger).
ben nog aant wachten op een bestelling of speelt da geen rol?
Onderwerp: Re: General stuff ma jan 21, 2013 8:11 pm
Necron schreef:
Normaal zal dat er tegen dan wel zijn zeker? desnoods kunde proxyen als ze nog niet klaar zijn ...
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 3:05 pm
armylists please ....
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 7:03 pm
Necron schreef:
Necron schreef:
Normaal zal dat er tegen dan wel zijn zeker? desnoods kunde proxyen als ze nog niet klaar zijn ...
proxien me chaos chosen of wa, voor de rest heb ik alleen warhammer fantasy
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 7:37 pm
Necron schreef:
Necron schreef:
we hebben al bizarre dingen op tafel gezien, 't zal er niet meer op steken
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 8:33 pm
Heresy! Das zoals Orks bij Order steken!
Oooooo, wacht...
Ik zou zeggen: wandel vrijdag eens de winkel binnen, sla een voorraadje Dark Angels in. Ik weet zeker dat Philippe wel een manier vindt om over dat verlies te komen...
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 9:36 pm
Bart VM schreef:
Heresy! Das zoals Orks bij Order steken!
Oooooo, wacht...
Ik zou zeggen: wandel vrijdag eens de winkel binnen, sla een voorraadje Dark Angels in. Ik weet zeker dat Philippe wel een manier vindt om over dat verlies te komen...
Euh heb bestelling gedaan maar weet niet of die gaat binnen zijn tegen vrijdag, dus mijn voorraadje Dark Angels is aant groeien, zijde nog ni over uw verlies heen en zijn "we" een beetje kribbig
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 9:55 pm
De campaign avond is pas vrijdag over 14 dagen, 8 februari, tzou moeten lukken dat het tegen dan niet in orde is.
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 10:36 pm
Hollow_man schreef:
De campaign avond is pas vrijdag over 14 dagen, 8 februari, tzou moeten lukken dat het tegen dan niet in orde is.
denk het ook wel, ma je weet maar nooit
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 10:39 pm
Necron schreef:
armylists please ....
is da hier da ik die moet posten?
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 10:41 pm
Necron schreef:
armylists please ....
neen, via pm naar mij sturen ...
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 10:42 pm
Necron schreef:
armylists please ....
Opsturen via PM naar Jeroen, hij past dan alle armylists fan Disorder aan zodat ze kunnen blijven winnen
*geintje!*
Onderwerp: Re: General stuff di jan 22, 2013 10:43 pm
Bart VM schreef:
Necron schreef:
armylists please ....
Opsturen via PM naar Jeroen, hij past dan alle armylists fan Disorder aan zodat ze kunnen blijven winnen
*geintje!*
Hahahahahaha, grapjas, ben toch nog altijd ontstemt da ge zegt dak een groentje ben
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 7:04 am
Bart VM schreef:
Necron schreef:
armylists please ....
*geintje!*
shhht. sibiet verklapte nog dat ik u altijd een kopie stuur van die van disorder ...
kris Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 01-03-11 Leeftijd : 40
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 12:26 pm
Necron schreef:
Bart VM schreef:
Necron schreef:
armylists please ....
*geintje!*
shhht. sibiet verklapte nog dat ik u altijd een kopie stuur van die van disorder ...
Ja, Hoe zit da Jeroen, kzit er wel op te wachten zodat ik mijn lijst kan doorsturen he
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 3:25 pm
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo.
Shas'o Jon'as Witch Elf
Aantal berichten : 114 Registration date : 02-10-11 Leeftijd : 30 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 5:19 pm
Hollow_man schreef:
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo.
kon je mij da ni eerder zegge over diene tactiek! ik zit nu wel met twee flyrants en 3 harpies :p
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 5:59 pm
Citaat :
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo. Twisted Evil
bummer, dan kan de Kris niks meer doen met die Heldrake die hem gekocht heeft ofwa?
Laten we gewoon stellen dat wij een paar pottekes boter aangeschaft hebben om op jullie croissants te smeren...
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 6:12 pm
Ehm... eh... de helldrake dient als mascotte van team disorder? Ja! dat was het!
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 8:03 pm
Philuz XIII schreef:
Citaat :
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo. Twisted Evil
bummer, dan kan de Kris niks meer doen met die Heldrake die hem gekocht heeft ofwa?
Laten we gewoon stellen dat wij een paar pottekes boter aangeschaft hebben om op jullie croissants te smeren...
keb da gekocht omdak da wou verven eh en als et deathguard is, kan ek em goe "phylphy" make :p
Onderwerp: Re: General stuff wo jan 23, 2013 8:18 pm
FL3X schreef:
omdak da wou verven eh en als et deathguard is, kan ek em goe "phylphy" make :p
Ga eens kijken naar de battle reports van Miniwargaming, die hebben enkele geconverteerde Helldrakes gekregen van Blue Table Painting die perfect geconverted zijn voor Nurgle.
Hollow_man schreef:
Oh really? In that case: ik verwacht een paar challenges de volgende CR. You want battle points? Come and claim them!