Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

General stuff

Ga naar beneden 
+19
Arne
Gannon
s7sins
TimDG
FL3X
Brett
Raggbur
Hollow_man
Philuz XIII
Patrick
kris
Tenderleaf
Shas'o Jon'as
Oracles
Nickodemus
xajoka
coves
Bart VM
Necron
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
kris
Guardmaster
kris

Aantal berichten : 53
Registration date : 01-03-11
Leeftijd : 40

General stuff - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptywo jan 23, 2013 9:00 pm

[quote="Bart VM"]
FL3X schreef:
omdak da wou verven eh Smile en als et deathguard is, kan ek em goe "phylphy" make :p
Ga eens kijken naar de battle reports van Miniwargaming, die hebben enkele geconverteerde Helldrakes gekregen van Blue Table Painting die perfect geconverted zijn voor Nurgle.

Hollow_man schreef:
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo. Twisted Evil
Oh really? In that case: ik verwacht een paar challenges de volgende CR. You want battle points? Come and claim them!

I will rid the skies of your pitiful scrap!

affraid Zo zag dat eruit van philip zijn standpunt toen mijn Doomscythe opkwam

nu weet ik waarom hij er zo uit zag affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptywo jan 23, 2013 9:32 pm

Citaat :

Ge bedoelt mijn gezicht net na uw 2 6'en om uw lord en uw Destroyer terug recht te zetten en die vier 5'kes voor die infanterie mannekes, net nadat je 5 gegooid had om die flyer te laten opkomen?
Dat was ni van schrik zè, ik probeerde gewoon krampachtig mijn diaree op te houden
kris
Guardmaster
kris

Aantal berichten : 53
Registration date : 01-03-11
Leeftijd : 40

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptywo jan 23, 2013 9:51 pm

Philuz XIII schreef:
Citaat :

Ge bedoelt mijn gezicht net na uw 2 6'en om uw lord en uw Destroyer terug recht te zetten en die vier 5'kes voor die infanterie mannekes, net nadat je 5 gegooid had om die flyer te laten opkomen?
Dat was ni van schrik zè, ik probeerde gewoon krampachtig mijn diaree op te houden

Ah ze noemen da van tegenwoordig diaree, kdacht al dat ik toen iets vies rook

lol!
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Leeftijd : 59

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptywo jan 23, 2013 11:12 pm

Hollow_man schreef:
Dus denk aan de tactiek jongens, nu we ze allemaal goed bang hebben gekregen voor onze flyers gaan we er deze ronde GEEN spelen! dan staan ze daar allemaal te blinken met hun dure quad guns en zo. Twisted Evil
whoehahahahahahahaha.....gij zijt eigenlijk grappiger dan je er uit ziet Shocked
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyvr jan 25, 2013 1:22 pm

Necron schreef:
De volgende campaign avond zal doorgaan op vrijdag 8 februari. Army lists moeten binnen zijn tegen vrijdag 1 februari (maar liefst vroeger).

Nog één weekje. Gelieve niet allemaal te wachten tot dan ...
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Philuz XIII

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyvr jan 25, 2013 4:18 pm

De mijne krijg je morgen
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43

Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyvr jan 25, 2013 5:07 pm

Philuz XIII schreef:
De mijne krijg je morgen

ben je nog aan het overwegen om holy orb te neme misschien Razz
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyza jan 26, 2013 8:03 pm

Necron schreef:
Necron schreef:
De volgende campaign avond zal doorgaan op vrijdag 8 februari. Army lists moeten binnen zijn tegen vrijdag 1 februari (maar liefst vroeger).

Nog één weekje. Gelieve niet allemaal te wachten tot dan ...
De mijne is al binnen ze cheers
Patrick
Tower Master
Patrick

Aantal berichten : 219

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptydi jan 29, 2013 7:53 am

Vraagje

De laatste stand die ik gehoord heb van Ronde 2 is dat Order 10 heeft en Disorder 9 waardoor Order in ronde 3 zijn fast units dan scoring zijn, klopt dit?

http://www.wanderingwolves.com
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptydi jan 29, 2013 8:25 am

Patrick schreef:
Vraagje

De laatste stand die ik gehoord heb van Ronde 2 is dat Order 10 heeft en Disorder 9 waardoor Order in ronde 3 zijn fast units dan scoring zijn, klopt dit?

Huidige stand is 10 voor Order en 11 voor Disorder. Maar er gaan nog battles gespeeld worden, dus alles is nog mogelijk ...
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptydi jan 29, 2013 9:41 pm

Necron schreef:
Patrick schreef:
Vraagje

Huidige stand is 10 voor Order en 11 voor Disorder. Maar er gaan nog battles gespeeld worden, dus alles is nog mogelijk ...
stoefer, ze durven van disorder tegen mij ni spelen dus zal wel ni vet zijn drunken
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptydi jan 29, 2013 9:49 pm

Great Unclean one schreef:
Necron schreef:
Patrick schreef:
Vraagje

stoefer, ze durven van disorder tegen mij ni spelen dus zal wel ni vet zijn drunken

als ge vrijdag avond kunt, ik zal in hermelijn zijn en u het tegendeel bewijzen Smile
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyvr feb 01, 2013 2:33 am

Necron schreef:
Great Unclean one schreef:
Necron schreef:
Patrick schreef:
Vraagje

als ge vrijdag avond kunt, ik zal in hermelijn zijn en u het tegendeel bewijzen Smile
zal er zijn maar, ni lang genoeg, maar een half contract gekregen Mad (voor uitleg aan philip vragen)
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyza feb 02, 2013 9:50 pm

Unsatisfied by the tactical skills displayed by the task force assigned to the Jericho Sector campaign, 2nd company captain Ba'dazz has decided to take matters into his own hands. Vulkan He'stan has been relieved of overall command of the operation, and brother-librarian Skru'up has been returned to Nocturne for re-indoctrination protocol 'Tactical Basics 101'.

Drop pod and tactical squad 'Accidentus Terriblus' are still to be recovered from the battlefield.
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyza feb 02, 2013 10:05 pm

Bart VM schreef:
Unsatisfied by the tactical skills displayed by the task force assigned to the Jericho Sector campaign, 2nd company captain Ba'dazz has decided to take matters into his own hands. Vulkan He'stan has been relieved of overall command of the operation, and brother-librarian Skru'up has been returned to Nocturne for re-indoctrination protocol 'Tactical Basics 101'.

Drop pod and tactical squad 'Accidentus Terriblus' are still to be recovered from the battlefield.

you, sir! You deserve a medal xD
http://djfl3x.tk
Philuz XIII
Philuz XIII

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyza feb 02, 2013 11:59 pm

Citaat :
Bart VM schreef:

you, sir! You deserve a medal xD

"Missing in action" medals are cool! Geef ze maar door aan zijn captain, aub. Ik smelt die en schiet er CSM's mee af... Of ik ram die met dat pinneke vooruit in de kop van diegen die verantwoordelijk is voor het afschieten van drop pods in dat groene schip in orbit.
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyzo feb 03, 2013 12:18 am

tis ni omdat er ne klungel aan de knoppen zit dat het hele leger slecht is, gewoon nog een kans geven, sou ik zeggen cheers
Patrick
Tower Master
Patrick

Aantal berichten : 219

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyzo feb 03, 2013 10:04 am

laatste stand is blijkbaar nu 13/13 en champion battle win door Order lijkt me dat Order de overhand heeft (hoe nipt dan ook met al die extra battles Smile )
http://www.wanderingwolves.com
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyzo feb 03, 2013 3:33 pm

De enige manier om een draw op te volgen in het 40k universe is dat één van beide partijen zich terugtrekt in de permanente warpstorms en van daaruit 10000 jaar oorlog voert tegen de andere, met als hoogtepunten een aantal black crusades.

I will settle for no less.

Laatst aangepast door Hollow_man op zo feb 03, 2013 10:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyzo feb 03, 2013 9:39 pm

Hollow_man schreef:
De enige manier om een draw te settlen in het 40k universe is dat één van beide partijen zich terugtrekt in de permanente warpstorms en van daaruit 10000 jaar oorlog voert tegen de andere, met als hoogtepunten een aantal black crusades.

ok in dat geval heeft order gewonnen cheers
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyma feb 04, 2013 12:35 am

Hollow_man schreef:
De enige manier om een draw op te volgen in het 40k universe is dat één van beide partijen zich terugtrekt in de permanente warpstorms en van daaruit 10000 jaar oorlog voert tegen de andere, met als hoogtepunten een aantal black crusades.

OK, als we die toer op gaan, betekent dit dan ook dat de team captain van Order moet ingemetseld worden in een gouden pispot. Ik wil dit gerust organiseren, maar ik heb wel donaties nodig om dit rond te krijgen Twisted Evil .
Philuz XIII
Philuz XIII

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyma feb 04, 2013 1:51 pm

Als ge al uw medaillekes smelt komt ge gerust toe zonder donaties... hi hi hi
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyma feb 04, 2013 2:33 pm

Gezocht: 1 loyalist in disguise die de volgende maand the forces of disorder will joinen.

Zo zijn we even en is de problematiek ivm de oneven teams opgelost.
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyma feb 04, 2013 2:58 pm

Necron schreef:
Gezocht: 1 loyalist in disguise die de volgende maand the forces of disorder will joinen.
Nope. Ik niet. Ik ben Isstvan nog niet vergeten. Evil or Very Mad
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Emptyma feb 04, 2013 3:00 pm

Bart VM schreef:
Necron schreef:
Nope. Ik niet. Ik ben Isstvan nog niet vergeten. Evil or Very Mad

Geen probleem. Alhoewel deep strike rerolls wel kunnen van pas komen Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: General stuff   General stuff - Pagina 9 Empty

General stuff
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New FW stuff
» Cool stuff
» nieuw FW stuff
» wa stuff dak weg doen
» Green stuff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign-
Ga naar: