xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
| Onderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander do jun 07, 2012 8:10 pm | |
| | |
|
Quick Ben Draich-master
Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
| Onderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander do jun 07, 2012 8:55 pm | |
| - xajoka schreef:
- Bart VM schreef:
- xajoka schreef:
- Necron schreef:
- Bart VM schreef:
- xajoka schreef:
- enige dak niet weet zijn sisters of battle
Ik heb het al begrepen, ik moet mijn meiden nog eens van onder 't stof halen. Misschien met de 1000 punten doubles? aj neen, xander nu hebdet gedaan. al die melta en ik breng enkel vehicles mee laat staan the unstoppable and unkillable saint celestine ... voor mij geen probleem, hordes merken niet veel van melta XD Sisters zijn ook de enigen in 40K met heavy flamers in hun troop choices. En reken maar van yes dat ik daarvan ook een pak kan meebrengen heavy flamer, gewone flamer, even dodelijk voor die hordes :p Hier moet duidelijk iemand opnieuw een stel flamers voelen :p And I'll be happy to oblige S | |
|
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
| Onderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander vr jun 08, 2012 2:47 pm | |
| eigenlijk grappig, maar bedenk mij net is er nu al nen tegenstander :p, we zijn beetje aant uitweiden | |
|
s7sins Reaver
Aantal berichten : 78 Registration date : 15-01-12 Leeftijd : 30 Woonplaats : Haaltert
| Onderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander vr jun 08, 2012 2:55 pm | |
| eigenlijk heb ik geen enkel idee tegen wie ik nu ga spelen :p misschien kan ik vandenavond komen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van
| |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: space marine 700 punten zoekt tegenstander | |
| |
|