Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

space marine bits

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: space marine bits   space marine bits Emptydi apr 20, 2010 2:21 pm

er zijn toch meer dan genoeg space marine spelers, dus vraag ik eens of er nog iemand deze bitz over heeft;

combi-melta (uit de space marine commander box set) - zo heb ik er zeker nog een stuk of 4 nodig voor mijn wolf guard
space marine bits Space_marine_commander_combi_melta

Laatst aangepast door coves op wo mei 05, 2010 11:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptydi apr 20, 2010 2:27 pm

ik zal eens kijken maar ik vrees er voor. Ik denk dat ik zelf al meltas te kort kom Smile
http://www.teambelgium.eu
Ian
Slave off the Altar
Ian

Aantal berichten : 19
Registration date : 24-12-09
Leeftijd : 29

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptydi apr 20, 2010 4:31 pm

Sorry van Space Marines heb ik niets, maar moest iemand nog iets nodig hebben van Imperial Guard daar heb ik nog wel dingen van.
https://www.youtube.com/user/totalwar5?feature=mhw4
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptywo apr 21, 2010 2:59 pm

Hoeveel meltaguns heb je nodig? Ik heb er ook tekort. Ik heb gezien dat je ze apart (per 5) kan bestellen op de GW website. Ik heb er nog minstens 2 nodig. Dus ik ga er 3 over hebben. Tenzij je er meer nodig hebt en je graag meebestelt?
http://www.teambelgium.eu
coves
Crone Hellebron
coves

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptydo apr 22, 2010 12:39 pm

ik ga ongeveer 10 meltaguns nodig hebben denk ik (heb er nodig voor een heel space wolves leger, en ik heb er voor de moment nog 0 over Razz ), dus zal het wsl 2 packs op mail-order worden voor mij (ik wou gewoon eerst hier eens kijken of er niemand plastic over had)

Ik denk dat het het beste is als je er nog "minstens" 2 nodig hebt, dat je gewoon voor 5 dan gaat; reserves zijn altijd handig Smile

Dan nog enkel die combi-meltas voor mijn wolf guard... waarom kunnen die nu geen gewone special weapons meenemen, enkel combis scratch
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptywo mei 05, 2010 11:27 am

Die Space Wolves blijven altijd met hunnen baard aan dienen meltagun plakken....
coves
Crone Hellebron
coves

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Emptydo mei 06, 2010 11:03 am

Are you trying to mock my beard, you filthy lamenter? The Allfather turned His light away from your cursed founding because he felt the corruption in the roots of your geneseed. Even though He forgave you for your errors, your luck has run out (get it? Smile ), and once we track you down you will pay for insulting our chapter's honour.
Gesponsorde inhoud

space marine bits Empty
BerichtOnderwerp: Re: space marine bits   space marine bits Empty

space marine bits
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gezocht : assault marine bits
» nieuwe space marine modellen
» space marine 700 punten zoekt tegenstander
» Dark Millennium - eerste Space Marine animaties!
» Tim - Space Marine Scout kill team Hadvar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: Other Stuff-
Ga naar: