Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: nieuwe space marine modellen zo aug 22, 2010 9:11 pm
Forge world brengt een hele range nieuwe modellen uit voor de space marines. Naar ik heb begrepen zijn het zogezegd space marines van voor de horus heresy, met dus oudere versies van het armour. (Er zouden onderdelen zijn voor MK2-6) Daarbovenop zouden er ook nieuwe transfers zijn voor maar liefts 17 chapters. (Ik hoor vooral veel de namen red scorpions en space sharks vallen, en het zou zo zijn dat alle first founding chapters erin zitten.)
Red Scorpions Librarian Sevrin Loth and Honour Guard
Lugft Huron (Blackheart)
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen wo aug 25, 2010 12:01 pm
SUPPERLEKKER!!!
arno Witch Elf
Aantal berichten : 115 Registration date : 13-05-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : krieg
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen vr aug 27, 2010 4:34 pm
sweeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen vr aug 27, 2010 8:40 pm
Ik denk dat het hier gaat over modellen voor de twee nieuwe Imperial Armour boeken over de Badab war. Naar het schijnt zouden er ook custom shoulderpads voor de Salamanders gepland zijn, en o.a. decals vooor Howling Griffons. Heel leuk is het mod setje voor een commander.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen wo sep 01, 2010 7:06 pm
Prachtig, ken je ook het prijskaartje?!?
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen do sep 02, 2010 2:52 pm
Ze staan allemaal op de FW site. Van markII armour tot mark VI en die Raven Guard die er op staan zijn ook wel lekker
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen vr sep 03, 2010 6:16 pm
Philuz XIII schreef:
Ze staan allemaal op de FW site. Van markII armour tot mark VI en die Raven Guard die er op staan zijn ook wel lekker
Raven Guard? Het toeval wil nou net dat die ook in mijn 'TO DO' queue staan...
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen do sep 09, 2010 12:38 pm
To Bart 1. Raven's hebben geen nipple armour...:-) 2. Ik denk dat uwen to do lijst veel te lang is... :-) 3. uwe mailorder ligt al 3 weken klaar in de winkel. Nelly was het U vergeten te zeggen laatste keer dat ge der waart. Sorry 4. Indien ge van diene nieuwe FW stuff wilt kunt ge het komen bestellen voor de 24ste. Onzen trip naar GayDay is gebooked. En ook komen betalen voor de 24ste (T-spires ook) want heb al wat lopende bestellingen en mijn CC gaat dat allemaal niet trekken...:-)
grts Philuz
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen do sep 09, 2010 6:54 pm
GayDay........is dat iets met roze balet toestanden?!?
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen zo sep 12, 2010 4:49 pm
Ja, in de plaats van dat we als Orc gaan, gaan we in roze tutu's... We gokken op gratis ingang!
Onderwerp: Re: nieuwe space marine modellen ma sep 13, 2010 4:28 pm
met een paar goeie maskers kan dat geen probleem zijn, roze orcs ?!?