Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Start righteous fury wo mei 30, 2012 8:04 pm
dan bind ik nen ork vast en snij ik hem in stukken om er genophage van te maken tegen die warboss (of moet ik daar eerst moleculaire stof van warboss zelf hebben?) héhéhé
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Start righteous fury wo mei 30, 2012 8:20 pm
yep, genophage is tegen één bepaald individual, dus je hebt een stuk van de warboss zelf nodig.
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Start righteous fury ma jun 18, 2012 3:44 pm
kem paar vraagjes voor als wij ons volgende keer bij voegen
hebben wij nu een voertuig? anders neem ik teleport homer mee om ons te vinden en der af te geraken is er al iets mee van auspex of cartograph dinges, dat we die niet dubbel meehebbe
worden wij in de sessie ook in da pitz gedumbt of krijgen wij de kans de rest te redden?
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Start righteous fury ma jun 18, 2012 10:12 pm
De Thunder's word heeft geen teleport homer aan boord. Nu de orks weten dat er ergens een vijandelijks schip onder cloaking fields rondzwxeeft, is de enige viable optie voor reïnforcements een drop pod. Voor extraction gaan jullie moeten improviseren. Jullie zullen effectief reïnforcements zijn, iemand moet die anderen uit de shit halen.
xajoka Crone Hellebron