Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Warmachine tournament Gent

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptywo maa 21, 2012 6:05 pm


Hey,

We hebben van de Phil (den demo master) een uitnodiging gekregen voor zijn toernooi op 29 april. Ziet er goed uit dus allen daarheen zou ik zo zeggen.
Onderstaand copy mail.

Citaat :
Ik wou jullie juist nog eens laten weten dat ik op het eind van volgende maand (april) nog eens een WarmaHordes tornooi ga organiseren in Outpost Gent via Thunderbolts! Het tornooi zal een 25-punten Unholy Alliance zijn (maw spelers maken 2 lijsten van 25ptn en worden de dag zelf gekoppeld aan een tweede speler, met een andere factie, zodat er duo’s gevormd worden)! Deze duo’s spelen dan in de loop van de dag 3 battles tegen andere duo’s en op het einde van de dag spelen de top-5 duo’s nog een laatste battle tegen diegene waar ze de dag mee samengespeeld hebben! Leuk tornooi om wat ervaring op te doen dus daarom laat ik jullie het ook weten! We beginnen eraan rond 12u ’s middags en ik veronderstel dat alles rond 18-19u gedaan is (hangt een beetje af van de opkomst). De meeste spelers van Gent zijn trouwens echt geen tornooi spelers dus meestal is de sfeer heel vriendelijke en gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptywo maa 21, 2012 6:06 pm


Citaat :
De exacte datum is 29 april van 12u (stipt J ) tot 18u-19u (hangt er een beetje van af)!



Normaal gezien zal dit ook een custom 1-1-1-1 Highlander tornooi zijn wat betekent dat elke speler moet beginnen met 1 caster – 1 jack – 1 unit – 1 solo (ze weten wel wat ik bedoel J ) en met de resterende punten enkel extra jacks en/of war-engine mag opzetten! Ik ga die dag ook proberen om tijdens het “pairen” telkens een ervaren speler bij een nieuwere speler te zetten, zo hebben de nieuwere spelers er ook zeker iets aan! De volledige regelset zet ik binnenkort op het Thunderbolt-forum en zal ze dan ook eens doorsturen naar jullie zodat jullie spelers zich kunnen voorbereiden en eventuele onduidelijkheden met mij kunnen opnemen via Thunderboltforum of via mail (zal eventueel affiche meesturen, ben er nog aan bezig)! Indien er mensen zijn die wel willen meedoen maar bijvoorbeeld een unit of iets dergelijks missen, dan moeten ze dit maar laten weten aan mij, ik zie wel wat ik dan eventueel kan doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptywo maa 21, 2012 7:42 pm

Ik zou graag meegaan maar heb 2 vraagskes
- wat is een war-engine ?
-kan ik met iemand meerijden ?
Question Question Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptywo maa 21, 2012 8:35 pm

Ik denk dat war engine iets van hordes zal zijn. Als ik het goed lees zullen ze war machine en hordes mixen.

Hoe we er naartoe gaan zullen we wel zien. Het kan ook nog met de trein als het moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptydo maa 22, 2012 9:12 am

Hollow_man schreef:
Ik denk dat war engine iets van hordes zal zijn. Als ik het goed lees zullen ze war machine en hordes mixen.

Hoe we er naartoe gaan zullen we wel zien. Het kan ook nog met de trein als het moet.

war engin0se zijn denk ik die groter modellen (voor khador is dat een soort van koets)

ik ga passen. mijn figuurkes zitten nog niet in elkaar, laat staan danek al wa battles zal gespeeld hebben tegen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptydo maa 22, 2012 9:40 am

Mja, geverfd ga ik het sowieso niet krijgen. Maar ik ga toch proberen te gaan, uiteindelijk leer je 100 keer meer bij door tegen een ervaren speler te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptydo maa 22, 2012 4:55 pm

dus er mag maar 1 troop in je leger zitten ?
( die koetsen enz. zijn battle engines)
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptydi maa 27, 2012 10:53 am


NIEUWE DATUM voor het toernooi is 13 mei!!!
vorige datum viel op dezelfde dag als de nieuwe Magic release en werd daardoor gecancelled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Emptydo mei 10, 2012 10:05 pm

Hoe zit het hier nu mee, is er nog volk dat gaat? Ik ga alleszins wel gaan, al is het maar om te zien hoe zo'n toernooi in zij werk gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Warmachine tournament Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Warmachine tournament Gent   Warmachine tournament Gent Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warmachine tournament Gent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent
» Tournament Lists
» Official PP tournament policies
» Demodag Warmachine
» Upcomming Warmachine events

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warmachine :: Events-
Ga naar: