Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent Empty
BerichtOnderwerp: Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent   Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent Emptyza jun 08, 2013 10:51 pm

Dag Allen,

Op 30 Juni organiseer ik een klein Team evenement bij mijn 'thuisclub' de Thunderbolts.

Het zijn teams van 3 man, elk 1000 punten, die à la ETC het elk afzonderlijk tegen een ander spelere uit het vijandelijke team opnemen.

Nu zit ik met een klein probleem: er is 15 man ingeschreven, en zelfs al speel ik reserve, tja... Dus ben ik nog opzoek naar enkele spelers die het zouden zien zitten om die dag naar Gent af te zakken for some 40k fun.

Rulespack is te vinden op het volgende adres:
http://www.scribd.com/doc/142828756/Rulespack-Holy-Alliances-Dark-Pacts

Als je mee wilt doen, is het lezen van de rulespack echt wel van belang gezien regels omtrent match-ups, army composition,...

Om in te schrijven zou ik zeggen... Stuur mij een pm met volgende gegevens:
- Naam
- Met welk leger je speelt, en specifiek of je bijvoorbeeld, 2 squads Warp Talons (don't laugh) wilt meepakken. (zie rulespack)
- Lvl of experise zou ook wel handig zijn

Waarom al dat gedoe? Wel, omdat, zoals je kan zien, er een hevige focus op balans en fluff staat als het op de samenstelling van teams neerkomt. Dus probeer ik ervoor te zorgen dat alle teams eerlijk opgaan en ze hopelijk thematische zin maken.
Als je echter bijvoorbeeld graag met alle andere Hermelijners meespeelt, is dat natuurlijk te regelen.


Goed, en dan de hamvraag: hoe zit het met het niveau so to speak. Zijn dubbele helldrakes toegestaan of is het eerder zoals in maart waar iedereen netjes geen kazerige dingen mag meebrengen (buiten Venom spam, dat had men over het hoofd gezien...)?

Antwoord: van mij mag je meebrengen wat je wilt, zolang je het maar sportief speelt. Als je tegen een beginner speelt, verwacht ik bijvoorbeeld dat meer ervaren spelers wat tips geven nadat de zet gedaan is.

That being said, er zijn enkele bij onze club met een andere visie... Ach ja, just be prepared for some whining if you bring flyers, tervigons, tau, eldar, space marines, chimera's, plasmacannons, grotz, bolt pistols and pointy sticks...


Dus, moesten er mensen zijn met de tijd om op 30 juni wat te 40k'en, zou ik die meer dan dankbaar zijn.

Kobe

ps: Als wederdienst wil ik gerust eens een andere thunderbolter of twee meebrengen om eens in Aalst wat dicekes te gaan rollen... Wacht, geld dat wel als een wederdienst? Het voelt als tweemaal misbruik maken van de goedheid van de mensen die dit forum runnen...

Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
Raggbur
Guardmaster
Raggbur


Aantal berichten : 53
Registration date : 10-07-12
Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!

Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent   Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent Emptyma jun 10, 2013 10:23 am

Nog even te verduidelijking: het is geen groot 3vs3, zoals op een doubles toernooi.

Het zijn 3 aparte battles die gespeeld worden, en de punten worden opgeteld voor de totale score van het team.


Aangezien Thomas zo vriendelijk is geweest om erbij te komen, zouden enkelen die alles in the name of the emperor willen gaan afschieten nog meer dan welkom zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://raggburscodex.blogspot.com
 
Enkele spelers verreist - Ontspannen Team 'Event' , 30 Juni, Gent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tom - Space Marine Scout kill team Colonial Advance Recon Team Echo
» Warmachine tournament Gent
» 13 juni 7th Ed TrainingDay
» vrijdag 16 juni
» 6 juni 7th Ed TrainingDay

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: tournaments-
Ga naar: