Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Conflict 2012

Ga naar beneden 
+4
Hollow_man
Tenderleaf
xajoka
Necron
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 9:34 am

Op 22 april gaat Conflict 2012 door te Gelrode (voorbij Leuven) tussen 9:30 en 19:00. Dit is een 40k toernooi: 3 battles van 1750 punten (max 1 special character). Meer info vind je in hun rulespack :
http://conectr-team.weebly.com/uploads/3/4/4/4/3444180/11th_conflict_rules_40k_english.pdf

Ik zie het wel zitten om hier naar toe te gaan en mijn wolves eens te unleashen. Ik kan ook mogelijks rijden (maar er wordt niet gerookt in onze wagen dus hou daar rekening mee). Wie heeft er zin om mee te gaan en team hermelijn te vertegenwoordigen?

Bovenop het toernooi is er ook een painting contest.
Bart VM, ik veronderstel dat gij wel een model liggen hebt dat daar voor in aanmerking komt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 4:29 pm

mmmhhh, ik ben zeker geïnteresseerd, maar ga eerst is moeten kijken of ik kan
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf

Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 41

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 8:20 pm

zie't mss ook wel zitten.
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 9:03 pm

Ik zie dat wel zitten.
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer

Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 10:02 pm

we zullen dan nog maar eens een black crusade launchen :p, kzie het dus zitten
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 07, 2012 11:40 pm

Ik betwijfel of ik mijn Salamanders af krijg tegen dan (al ben ik er wel goed aan bezig), maar desnoods kan ik wel een OP 'nid lijstje maken...

Ik zal eens zien of ik nog iets liggen heb waar ik al wat verf tegen gesmeten heb Rolling Eyes
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyza maa 10, 2012 8:30 pm

mijn broer en ik gaan meedoen normaal

heb nog vraagje over lijst op te stelle, ze zeggen 1 special character met upgrade van squads en named ones
betekent dit dat ik niet en swarmlord en broodlord mag meedoen? broodlord is toch sergeant eerder?
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyza maa 10, 2012 8:55 pm

xajoka schreef:

heb nog vraagje over lijst op te stelle, ze zeggen 1 special character met upgrade van squads en named ones
betekent dit dat ik niet en swarmlord en broodlord mag meedoen? broodlord is toch sergeant eerder?

Broodlord is nen gewonen 'sergeant' als ek mij niet vergis. Ik denk dat ze eerder iets bedoelen zoals Arjac, Lemartes of the changeling. Dat zijn named upgrade characters.
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyzo maa 11, 2012 12:53 pm

xajoka schreef:

Een broodlord is geen named character, 'broodlord' is zijn rol, niet zijn naam. Ze bedoelen inderdaad dingen zoals Swarmlord (is een named Hive Tyrant), Old One Eye (named Carnifex), Parasite of Mortrex, Dom of Malan'tai, Deathleaper, enz.
Bij sommige legers kunnen bepaalde upgrade characters ook named zijn, zoals Sergeant Telion bij Space Marines, of Kaptin Baldruk bij de Orks.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyma maa 12, 2012 9:54 am

Op hun website staat dat al bijna de helft van de plaatsen ingenomen zijn dus ik ga me zo snel mogelijk inschrijven. Ik raad aan dat jullie dat ook doen. Vergeet niet team hermelijn te vermelden Smile

Ze vragen een gedetailleerde army list. Ik heb de mijne in excel gemaakt. Wie graag een kopie heeft om zo zijn eigen lijst in te vullen, stuur me dan je e-mail adres in een pm.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyma maa 12, 2012 10:04 am

'k heb online de ranking der nederlanden nummers van ons gevonden (kan je vermelden bij de inschrijving) :

I1369 Janssens Jeroen
I1346 Libeer Thomas
I1348 Van Vaerenbergh Reinout
I1290 Vandenberghe Bart
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyma maa 12, 2012 12:37 pm

wat moet er juist gebeuren om in te schrijven

als ik de overschrijving doe moet ik vermelden jonas bogaert en xander bogaert team hermelijn
armylijst doorsturen en naam bijzetten
nog iets???

normaal moet alles tegen eind van de week in orde zijn
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyma maa 12, 2012 1:29 pm

xajoka schreef:
wat moet er juist gebeuren om in te schrijven

als ik de overschrijving doe moet ik vermelden jonas bogaert en xander bogaert team hermelijn
armylijst doorsturen en naam bijzetten
nog iets???

normaal moet alles tegen eind van de week in orde zijn

Als ik het goed begrepen heb, moet je enkel een e-mail sturen naar 11thconflict.40K@conectr-team.be met in bijlage je army list en de betaling uitvoeren minstens 14 dagen op voorhand. Ik heb deze middag mijn lijst al opgestuurd. Van zodra ik bevestiging heb dat ze die goed ontvangen hebben, ga ik de betaling doen.

Hou er rekening mee dat ze willen dat je in je armylist ook vermeld hoe je aan de points costs komt maar ook hun stats, upgrades, items, ...

Ik heb het voor mij zo gedaan ...

Conflict 2012 Voorbeeld
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyma maa 12, 2012 4:45 pm

Mijn inschrijving is gedaan. Ik heb een e-mail teruggekregen waarin gevraagd werd om jullie aan te sporen om zo snel mogelijk in te schrijven aangezien het begint vol te geraken.
Jackhammer
Dark Rider
Jackhammer

Aantal berichten : 94
Registration date : 17-10-08

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptydi maa 13, 2012 12:50 pm

hebben ze direct de armylist nodig?, kzou die eerst nog is willen testen
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptydi maa 13, 2012 2:06 pm

Jackhammer schreef:

Volgens de rulespack heb je tot 10 april maar dat vraag je best eens aan hen om zeker te zijn ...
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptydi maa 13, 2012 8:39 pm

Jackhammer schreef:

volgens mij niet, op site staan veel namen zonder leger en bij mij hebben ze teruggemaild dat ze mij genoteerd hebbe, maar nog niks over lijst

Jeroen, heb op site gezien dat er bij jou aalst bijstaat als team, zien ze hermelijn=aalst?
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptydi maa 13, 2012 9:59 pm

xajoka schreef:
Jackhammer schreef:

volgens mij niet, op site staan veel namen zonder leger en bij mij hebben ze teruggemaild dat ze mij genoteerd hebbe, maar nog niks over lijst

Jeroen, heb op site gezien dat er bij jou aalst bijstaat als team, zien ze hermelijn=aalst?

Ik heb hermelijn aalst in mijn mail gezet maar blijkbaar was dat te lang om in die kolom te zetten Smile

voor de leken: GLL = Gaming Lord Leuven en DWR = De Witte Ridder Smile
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 14, 2012 5:35 pm

Ik had een mailke gestuurd met wat vragen en ik heb al antwoord gekregen ...

Ivm de painting competitie die doorgaat op zondag: kunnen ook modellen deelnemen waarmee we in het toernooi spelen of zal dit praktisch niet mogelijk zijn?

Citaat :
hiervoor idd geen modellen die meedoen aan het toernooi.

Ivm het eerste scenario (capture the flag):
- Kan een scoring unit een vlag opnemen en laten vallen in dezelfde beurt? Maw, kan je ze beginnen doorgeven van unit naar unit in dezelfde beurt?
- Kan een scoring unit een vlag enkel opnemen in de movement phase of ook met een run, pile-in of consolidate move (en dus ook bv in de tegenstander zijn beurt) ?
- Aangezien een unit de vlag draagt en niet een model, is het mogelijk dat vb een ork horde van 30 boyz zich deployed in het midden van de tafel (dawn of war) maar met een lijn van figuurkes tot aan de vlag en die dan zo opneemt en de vlag zich op dat moment eigenlijk al in het midden van de tafel bevindt?

Citaat :
vlaggen doorgeven mag, conga linen ook, opnemen en droppen in dezelfde turn mag, in eender welke fase

Ivm het tweede scenario (twisted fate):
- Kan de reroll gebruikt worden voor bv bepalen van wie de eerste beurt krijgt of seize initiative rolls?

Citaat :
geen deployment, seize intiative of end of battle rolls mogelijk

Ivm het derde scenario (death or glory):
- Aangezien de duurste HQ elke beurt opnieuw kan gekozen worden voor het special benefit, hoe wordt de duurste HQ bepaald ten opzichte van de primary victory conditions?
- Wat doe je als de special benefit geen effect heeft op je HQ (heeft al een 3+ invulnerable of stat op 10). Geen effect of herrollen op de tabel?
- Zijn de special benefits volwaardig of niet? Bv wat doe je met een powerfist die +1S krijgt (S4->S9 of S4->S10) en is het T4->T5 of T4->T4(5) ?

Citaat :
je hebt maar één duurste HQ die telt voor de objectives, de duurste uit je lijst. Voor de benefits is het diegene die leeft. Benefits zij verduidelijkt

Ik stuur nog een update binnenkort want ik heb van nog spelers vragen gekregen.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 21, 2012 11:23 am

Ik heb een mailke gekregen van de toernooi organisatoren met in bijlage een geupdate rulespack en met de vraag om in te schrijven via de T3 website http://www.tabletoptournaments.net/be/t3_tournament.php?tid=8833 ...
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 21, 2012 3:00 pm

als ge geen account hebt wat moet ge dan juist doen want in de mail staat er iets van de naam te uploade???
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 21, 2012 6:08 pm

xajoka schreef:
als ge geen account hebt wat moet ge dan juist doen want in de mail staat er iets van de naam te uploade???

'k zien dat het ondertussen al in orde geraakt is Smile
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 21, 2012 7:02 pm

Necron schreef:
xajoka schreef:

'k zien dat het ondertussen al in orde geraakt is Smile

jup, snap hun verwoording alleen niet
het enigste dak niet snap is dak al 2keer armylijst heb gestuurd en 2keer bevesteging ontvangen en genoteerd, maar staat er nog altijd niet bij XD
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptywo maa 21, 2012 7:25 pm

xajoka schreef:
jup, snap hun verwoording alleen niet
het enigste dak niet snap is dak al 2keer armylijst heb gestuurd en 2keer bevesteging ontvangen en genoteerd, maar staat er nog altijd niet bij XD

dat duurt soms een tijdje. ze zijn daar niet alle dagen mee bezig om dat tip top up to date te houden. En de army lists worden meestal eerst nog gecontroleerd voor er een ja komt te staan.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Emptyvr apr 13, 2012 9:45 am

't wordt tijd om eens beginnen af te spreken. Het is ongeveer een drie kwartier rijden. Dus ik stel voor dat we rond kwart na acht afspreken in Aalst, bv aan st anna of zo? Dan zijn we normaal gezien op tijd ginder en kunnen we nog eens rondkijken voor we onze eerste battle spelen.
Gesponsorde inhoud

Conflict 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Conflict 2012   Conflict 2012 Empty

Conflict 2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 12th conflict