Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 13th conflict 2014

Ga naar beneden 
+3
Hollow_man
Necron
xajoka
7 plaatsers
AuteurBericht
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo maa 26, 2014 8:00 am

wie gaat er nog mee naar conflict dit jaar?

http://conectr-team.weebly.com/13th-conflict-2014.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo maa 26, 2014 10:18 am

Ik ga moeten passen. Ik zit op 6 Nations Cup in Engeland met Team Be. Het goeie nieuws voor diegenen die wel gaan is dat enkele van de topspelers (Tom Adriany, Jonathan Veil, Marc De Meuter, ...) er niet zullen zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo maa 26, 2014 10:49 am

Ik zou ook gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius


Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44
Woonplaats : Aalst

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo maa 26, 2014 11:00 am

I detect a theme here:

Allowed:
All codex supplements:
Clan Raukaan, Sentinels of Terra, Black Legion, Farsight Enclaves, Iyanden, Death from the skies supplement (models only)

Not allowed:
White Dwarf, Escalation, Stronghold Assault, dataslates, Codex Inquisition and Codex Imperial Knights
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo maa 26, 2014 7:29 pm

Lord_Ebonius schreef:

Not allowed:
dataslates, Codex Inquisition
Well f*** this shit then... Evil or Very Mad 
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydo maa 27, 2014 12:42 am


Citaat :
Not allowed:
dataslates, Codex Inquisition


Well f*** this shit then... Evil or Very Mad

Organisatie waarschijnlijk omgekocht door de Tau... for the greater good of the Eldar
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydo maa 27, 2014 9:18 am

dataslates en inquisition vind ik ook wat raar
wat ik mij dan afvraag is legion of the damned dan wel toegestaan?

@Jeroen: altijd wel is fun om tegen die mannen te spelen en op ons bek gaan, maar als ze dan toch ontbreken moeten we met de Hermelijn toch voor top5, minstens voor top 10 gaan :p
Terug naar boven Ga naar beneden
mazar'i sharif
Herald
mazar'i sharif


Aantal berichten : 109
Registration date : 19-04-13

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydo maa 27, 2014 10:45 pm

Ik ga voor top 50
Terug naar boven Ga naar beneden
mazar'i sharif
Herald
mazar'i sharif


Aantal berichten : 109
Registration date : 19-04-13

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptyza maa 29, 2014 5:02 pm

Is er iemand die mijn lijst op fouten wil controleren voor ik hem binnenstuur?
dan bespaar ik mij wel wat puntjes voor als hij fout zou zijn.

En hoe kan je je eigenlijk inschrijven? is dat enkel door je lijst binnen te sturen en te betalen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptyzo maa 30, 2014 1:33 pm

mazar'i sharif schreef:
Is er iemand die mijn lijst op fouten wil controleren voor ik hem binnenstuur?
dan bespaar ik mij wel wat puntjes voor als hij fout zou zijn.

Stuur maar op.

Ik zou denken dat de inschrijving e.d. gebeurt via de T³-site. Eens betaald en lijst binnengestuurd ben je normaal gezien ingeschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydi apr 15, 2014 11:03 am

voor de mensen die mee gaan naar conflict
tegen 20 april (volgende zondag) moeten de lijsten binnen zijn en overschrijving gebeurt zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
mazar'i sharif
Herald
mazar'i sharif


Aantal berichten : 109
Registration date : 19-04-13

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydi apr 15, 2014 11:01 pm

Had jij dan voor mij mee overgeschreven?
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptywo apr 16, 2014 10:42 am

jup
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydi mei 06, 2014 9:16 am

Toernooi verslag van iemand? Hoe hebben jullie het daar gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydi mei 06, 2014 9:41 am

was fun, ze waren bij mij wel eerst mijn punten vergeten invullen maar das nog rechtgezet geweest XD

Thomas is 9de geworden en moest zijn leger geverfd geweest zijn was hij 3de geweest XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Emptydi mei 06, 2014 10:46 am

Voor mij is het heel goed gegaan, voor de rest iets gemiddelder. Er waren 28 deelnemers, als ik me goed herinner was het:
9. Thomas
17. Xander (er zijn een paar massive mistakes gemaakt bij het ingeven van Xander's score, en toen ze die corrigeerden is hij van 28 naar 17 gesprongen)
24. Jonas
27.Stijn

Ik kan niet in detail treden over de anderen hun individuele scores, maar dit was hoe het voor mij ging:

Mijn lijst was vooral een excuus om mijn coverted sorcerers op bike te gebruiken, en uiteraard bedoeld om toernooien te winnen. Crimson slaughter allied met chaos marines:
2 bike sorcerers met all the good stuff, warlord heeft the daemonheart.
daemon prince of tzeentch met all the good stuff and burning brand (im a mini helldrake now!!!)
3x10 cultists (cause i hafta)
2x5 nurgle spawns
2 helldrakes
3 nurgle oblits

Ronde 1 tegen Tom Dewilde, die voor de gelegenheid een biker army meehad. Black templars allied met space wolves. Het idee was grav gun spam wat mijn armourless spawn wel zo goed uitkwam. Naast bikes nog 2 thunderfires, scouts, een stormtalon en verplichte grey hunters.
Hij deployed eerst en maakt van zijn command squad (apothecary en storm shields inbegrepen) een deathstar unit met zijn characters in. Zijn marines te voet en attack bikes houdt hij in reserve, waarschijnlijk om geen first blood op te geven.
Maar ik seize. Hij rekende op zijn jink cover die hij nu nog niet had en mijn oblits claimen first blood door hun plasma cannons te unloaden op een bike unit. In retaliation doen zijn thunderfires pijn maar ik leef. Mijn warlord en zijn unit raken al vroeg locked in combat met zijn deathstar unit, maar dat laat mijn tweede unit spawns vrij om de rest van zijn leger op te kuisen samen met de helldrakes. Wanneer zijn stormtalon binnenkomt faalt die royaal tegen mijn eerste helldrake, daarna komt mijn tweede op en die pakt em in vector strike. Op het einde heeft hij alleen zijn deathstar over. Ik wittle het down tot de chapter master en de captain, maar zo'n eternal bike master is onoverwinnelijk en ik MOET hem challengen. (helaas) Uiteindelijk vreet die pipo alledrie mijn HQs op, maar hij is de last man standing. Ik haal primary (kill points) met gemak, secondary (meeste punten in het centrum) haalt Tom omdat hij mijn laatste sorcerer op tijd molt. De laatste turn heeft me een beetje bij surprise gepakt, anders had ik de helldrakes nog tot daar kunnen brengen en deze ook gewonnen. Mijn cultist units pakken tertiary (objectives) vooral omdat hij geen scorings meer heeft en hij nooit achteraan is geraakt om mijn cultists te pakken. Ik heb first blood en linebreaker, hij slay the warlord.
17-8

Ronde 2 tegen Lionel Di Puzzo's tau, allied met farsight enclaves.
Het is tegen tau, maar ik krijg alles pre game dat ik moet hebben: Een stealth(ruins) warlord trait, op een tafel met lekker veel ruins, via zijn gift of mutation een extra wound voor mijn warlord, en 2 keer endurance psychic power. Weet je wat zotter is dan nurgle spawns? Nurgle spawns met feel no pain en it will not die.
Wat ik helaas niet krijg is first turn, en met concentrated fire pakt hij first blood op mijn spawn unit, inclusief de sorcerer erin, gelukkig niet mijn warlord (die had ik beter weggestoken). Maar dan komen mijn prince en ander spawn unit naar voren, achter ruins en met de endurance op. Ik heb weinig shooting en doe dus weinig damage, behalve dat de prince met zijn burning brand een mooie deal marker drones meeheeft (instrumental om die cover van die ruins ook deftig te gebruiken), spawn unit vreet zijn kroot screen op en de oblits halen met hun lascannons zijn bastion neer.
In zijn beurt tankt mijn warlord met zijn 2+ armour en feel no pain zowat alle shooting op (eindigt wel op één wound left), en zijn pogingen op mijn daemon prince falen ook jammerlijk eveneens grotendeels dankzij feel no pain. Ook it will not die was trouwens lief voor mijn warlord deze battle, ik denk dat hij in totaal 5 wounds heeft gepakt en toch niet is gestorven. Ik verlies weinig en de beurt daarop sta ik in zijn linies en komen beide helldrakes toe. Let the reaping begin... Mijn warlord pakt zijn ethereal nog en wordt daarvoor beloond met spawnhood, maar tegen dan is het al te laat voor hem. Eindig met wipeout. MVP zijn de oblits die werkelijk iedere beurt iets omlegden. Bastion, suits unit, riptide, broadsides, nog een suit unit... niets was te moeilijk.
25-1

Ronde 3 tegen Wim Goossens (das die kerel die wobbly model syndrome maakt!) met tyranids.
Hive crones met drool cannons zijn vrij pijnlijk voor mij spawns... maar at long last win ik de aerial battle met een helldrake en prince over en zijn beide crones en flyrant history. De flyrant had gets hot dankzij weapon virus, en sterft zelf terwijl hij een helldrake naar beneden knalt. 3 judges moeten enige tijd debatteren voor ze ons allebei first blood toekennen. Laughing  Op de grond gaat het in het begin iets minder goed, hij screened met gaunts en verdrinkt letterlijk één spawn unit erin, ze gaan niet dood maar staan heel de battle vast. Het had waarschijnlijk geholpen als ik ook maar één keer meer dan 2 attacks had gerold op hun d6 attacks. Maar mijn warlord en zijn bodyguard rocken house. Tussen iron arm en zijn force weapon vallen de monsters als vliegen. we eindigen al na beurt 4, en ik had zwaarder kunnen winnen als het was doorgegaan want in die beurt maak ik zijn voorlaatste synapse creature af. Men of the match zijn mijn cultists! Een hive crone komt er eens op schieten met zijn drool cannon, maar ze blijven moedig staan. Vervolgens schieten de resterende 22 cultists hem naar beneden met hun autopistols en pakken hem in assault. That's right! Cultists eat flying monstrous creatures!
Draw voor primary (objectives), win voor secondary (kill points), draw voor tertairy (relic). Ik heb alle kleine puntjes, hij enkel first blood.
16-6, en ik krijg een wobbly dobbly. cheers 

twas plezant, en tis goed gegaan. lets do that again some time.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





13th conflict 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 13th conflict 2014   13th conflict 2014 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
13th conflict 2014
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Conflict 2012
» 12th conflict
» Warpstorm 8 - Oostende - 22/11/2014
» 10th conflict Conect'r
» 40K Clubkampioenschap 2014

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: tournaments-
Ga naar: