Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tournament juli 2009

Ga naar beneden 
+9
Philuz XIII
Gannon
angry angel
von carstein
Imperius
Tenderleaf
Great Unclean one
Hollow_man
coves
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

waar gaat je voorkeur naar uit?
ETC rules en painting scores
tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_lcap38%tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_rcap
 38% [ 6 ]
ETC rules en geen painting scores
tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_lcap31%tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_rcap
 31% [ 5 ]
enkel army book restrictions en painting scores
tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_lcap19%tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_rcap
 19% [ 3 ]
enkel army book restrictions en geen painting scores
tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_lcap12%tournament juli 2009 - Pagina 2 I_vote_rcap
 12% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 16
 

AuteurBericht
Jeroen
Warrior
Jeroen


Aantal berichten : 24
Registration date : 12-01-09
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oilsjt

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 7:48 pm

ECT, Non painted Smile Ik ben nog maar net begonnen met een tournament leger te schilderen.. Maar als't ander regels zijn ook goed hoor. Tis gewoon plezant van es mee te doen (meer dan 1 battle Very Happy )

Alleen die Wysiwig is soms niet ideaal.. Ik zit met massa's oude modellekes, en die hun equipment komt niet altijd overeen met de nieuwe regels.. bvb war machines hebben nu goblin crew ipv orc crew vroeger. Vroeger bestonden er geen savage orc boar riders met spears, dus heb ik er enkel met hand weapons; en zo heb ik nog wel een rits voorbeelden.
Het gemakkelijkste voor mij is om het op voorhand klaar en duidelijk te vermelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:26 pm

Hollow-Man schreef:
Goed het is misschien waar, ik heb niets tegen dark elves, alleen assassins, die zijn er gewoon wat over. Ze zijn sterker dan dan bijna alle andere characters maar nemen niet eens een character slot... niet logisch.


vind jij assassins erover Exclamation Exclamation terwijl da je zelf speelt me deamons is da nie een beetje te snel gezegd Twisted Evil lol! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:47 pm

als zelfs een daemon player assassins erover vindt moeten ze wel totaal broken zijn, nietwaar? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:49 pm

Imperius schreef:
Citaat :
Imperius schreef:
WYSIWYG Rules is normaal voor het ETC circuit enkel van toepassing op 40K?

Als met bv een unit knights field (spreek dan empire) maar die op de paarden zitten van outriders (zonder barding) dan zijn dit volgens alle tournament rules nog altijd gewoon knights, met warhorse, met barding

die army cat. die zijn idd veel in gebruik; ook wel nog niet overal, en eigelijk mag DE daar ook bij Cat. A :p


Vergeet niet dat de Stoffel zo zijn eigen regels onderhoud want een empire unit op outrider paarden zonder musician, banner en champion is nogaltijd een empire unit met barding en full command, ge moet dat er maar bij denken, toch?

gewoon Zucht :p
Ge begint echt de naam Daemon speler waardig te worden azo :p

leest eerst den empire boek nog eens, Outriders kunnen enkel ne champion en musician meepakken geen banner :p
en barding is optional; wat geen kat ooit meepakt omdat ze anders hun fast cav rule kwijt zijn =p

WYSIWYG rules slaan op dingen die NIET optioneel zijn; in gelijk welk tournament, en aangezien dat barding geen optie is bij empire knights, is er ook geen enkele restrictie op wat voor paarden dat ge die zet in het Tournament circuit. =p

ETC Rules ftw, maar der moeten er hier wel eerst nog nekeer goed hun ETC documenten lezen, herlezen, en nog eens lezen over tournament verslagen; armies bekijken en army lists, om te zien hoe die rules worden toegepast :p

whoehahahahahah (Evil lachje)

Bedankt Stoffel, ik beschouw dit als een compliment Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:51 pm

vind ik nie ok ze kunnen zeer sterk zijn en 1 keer iets goe afmaken als ze boven komen ma als ze de 2de combat ronde in komen zijns ze dead meat Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 8:52 pm

Hollow_man schreef:
als zelfs een daemon player assassins erover vindt moeten ze wel totaal broken zijn, nietwaar? Laughing

Er is maar één leger broken en dat zijn High Elves, die zijn nog geen klein beetje over met hun first strike!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2009 11:16 pm

orcsmaster schreef:
vind ik nie ok ze kunnen zeer sterk zijn en 1 keer iets goe afmaken als ze boven komen ma als ze de 2de combat ronde in komen zijns ze dead meat Twisted Evil Twisted Evil

Nah, ze mollen alles in base to base zodat er niets meer op kan slaan, en onderweg creëren ze nog genoeg combat resolution om ook nog eens de volledige combat te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 6:59 am

Great Unclean one schreef:
Hollow_man schreef:
als zelfs een daemon player assassins erover vindt moeten ze wel totaal broken zijn, nietwaar? Laughing

Er is maar één leger broken en dat zijn High Elves, die zijn nog geen klein beetje over met hun first strike!


da weetik zelf nie heb er nog nooit tegen high elves gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 7:49 am

Citaat :
da weetik zelf nie heb er nog nooit tegen high elves gespeeld

Natuurlijk weet ge het niet meer, met hun first strike was het zo rap gedaan dat uwen general het niet meer weet, te rap om te zien wat er just was gebeurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 8:32 am

Thomas: The Changeling.

need I say more?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 10:40 am

the changeling op een assassin heeft nog altijd maar T3. Met rune of khaine heeft die assassin dan ook meestal nog 3 attacks over, en the changeling heeft dan nog altijd maar 1 wound. Die assassin heeft nog altijd ASF.
het is bijna zeker dat de assassin dat ook wint.

Bovendien the changeling komt voor in blokken horrors, die het nooit zullen winnen in close combat tegen whatever blok elves dat die assassin in zit. Als laatste is de changeling niet hidden, dus de verstandige dark elf speler revealt er gewoon zijn assassin niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 10:49 am

het is niet als antwoord tegen de assassin. er zijn er genoeg. The Changeling is gewoon nog pakken erger dan die onozele assassins, en dat zit, rarara, alweer bij daemons.

hoe hypochriet is het om te zagen dat een ander leger eens IETS heeft dat goed is en ondertussen met het meest broken armybook in de geschiedenis van warhammer te spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 1:49 pm

Dat mensen erover zaken wil niet zeggen dat het het meest broken is. Een greater daemon kost (minstens) 530 punten, een equipped assassin maar 200, en een assassin kan (gemakkelijk) een greater daemon doden. Hij krijgt ook de kans die greater deamon te doden, want je ziet hem niet komen.

I rest my case.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 3:06 pm

[qoute]Dat mensen erover zaken wil niet zeggen dat het het meest broken is. Een greater daemon kost (minstens) 530 punten, een equipped assassin maar 200, en een assassin kan (gemakkelijk) een greater daemon doden. Hij krijgt ook de kans die greater deamon te doden, want je ziet hem niet komen.

I rest my case.

[/qoute]

Okay dit moeten we even weerleggen, Assassin kan inderdaad tamelijk verschietachtig en erg uit den hoek komen als ge de eerste keer tegen DE Speelt.
Greater Daemon die het echt aflegt tegen een Assassin...okay, maar dan toch enorm slecht gesmeten op de dobbelstenen, en enorm goed door onze darkelf.

Remember, stats zijn een ding, een beetje (veel) chance met de dobbelstenen is een ander gedeelte.

Assassin kan ook enorm slecht zijn, het kan bevoordbeeld gepakt worden door een gewone knight unit champion, de Dark Elf die stuborn zijn verliezen combat, testen, en gaan lopen....

okay dat is dan weer het andere spectrum van de wereld, maar duid gewoon dat ge nog altijd chance moet hebben met uw dobbelstenen (of uw opponent bokke slechte smijten)

Ik denk dat veel mensen de ability van Daemons/Undeath armies over het hoofd zien die eigenlijk er voor zorgen dat deze armies zo powerfull zijn op competitief gebied...

AFSLACHTEN TOT DE LAATSTE MODEL.

Waar men tegen andere legers de kans heeft om bv in turn 1 al een unit te massacren of op zen minst combat te winnen en te gaan laten lopen, is dit gewoon niet mogelijk tegen die legers.

als ik moet kiezen tussen.

High Elf
Daemons
VC / TK

geeft mij dan maar High Elf als opponent, any day of the month Smile

het feit dat bijna alle tournaments Daemons in den top3 staan hebben, en die veel tourneys winnen ook nog eens, wilt toch wel beduidelijk zeggen dat Daemons een army is die iets wat te veel power achter de punten steken heeft nee?

geen persoonlijke aanval, maar hoe ge het draait of keert, Daemons IS er een klein beetje over in vergelijking met de andere armies santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 3:19 pm

een assassin maak ik af met 1 slag of pijl. voor een greater daemon heb ik er minstens 40 nodig. I rest my case.
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 3:44 pm

eindelijk da is wa ik bedoelde deamons zijn zo gemakkelijk nie om te doden Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2009 4:10 pm

Ja, nen assassin is goed. Maar als ge er niet in slaagt om bv een front rank te elimineren krijgt ge slaag. (en High Elves vechten in 3 ranks) Dat is ook net de opzet vh leger en waarom ze eternal hatred hebben.
Het blijft een tactische beslissing hoe je de assassin equiped en tegen wie je hem laat uitkomen.

Verder moet die assassin de lage strenght en de toughness van de elveskes compenseren. Wij hebben in de meeste gevallen dan ook nog een zwakke armoursave. Aja en wij hebben ook geen ward save.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyza apr 04, 2009 12:44 pm

Denk dat het niet zo moeilijk is om in te zien dat Deamons best teveel kracht hebben voor de punten die ze moeten geven.
Vampire is kennelijk van het zelfde laken een broek.

Ik ga niet zeggen dat Dark Elves dezelfde soort powercreep hebben gehad maar men moet togeven dat in vergelijking met 6th ed, de dark elves 2x als het niet meer is zo sterk zijn geworden. Of het nu komt door die assasins, de te goedkope hydra, de bijna onsterfelijke dreadlord combo of whatever. Het feit is gewoon dat het veel meer moeite kost en veel meer geluk vergt om een één van die 3 legers te verslaan.

Het is nooit onmogelijk. Warhammer draait nog steeds om de dices.


Is er eigenlijk enig nut dat wij hier zitten te discuteren over een power creep dat GW heeft los gelaten ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyza apr 04, 2009 11:48 pm

Een discussie over de werkelijke of vermeende kracht van de warhammer armies lijkt me wel interessant. Al moet ik inderdaad toegeven dat dat beter in een eigen topic was gebeurd. Whatever.

Ik heb gewoon een beetje zitten poken om erachter te komen wat de rest ervan vond, en manieren om een assassin uit te schakelen. Uiteindelijk kan het me niet zo denderend veel schelen, ik speel sowieso wel volgens de regels zoals die erdoor komen. Tom is dan weer begonnen over de overpowerdness van daemons (had ik eigenlijk wel verwacht) dus helaas zijn we daarvan afgedwaald. Ik ga nu stoppen met advocaat van de duivel te spelen, want de richting die de discussie uitgaat, ik heb er niets meer aan om daarmee verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 10:14 pm

Ok, Daemons zijn goed, maar als je er slecht mee speelt dan kunnen die evengoed verliezen als elk ander leger, dus 't is niet alleen het leger dat telt maar ook de persoon die ermee speelt, daemons hoe krachtig ook hebben bijna allemaal een Toughness van 3 alleen Nurgle heeft T 4.

Ne ward save van 5+, joehoe, maar hoe dikwijls gooi je 5 of 6 met een D6???????

Een geater Daemon, wow, overpowered, heb toch al een greater daemon of Nurgle zian neergaan nadat 20 archer er 2 maal op geschoten hebben, wow???????????

Een paar special characters, maar heeft ieder leger dat niet???????

Daemonic gifts die meerdere maal gebruikt kunnen worden, wow, maar slechts beperkt tot één of andere daemon god dus ofwel speel je ze allemaal ofwel moet je zeer selectief zijn en de beste kunnen alleen door een lord model genomen worden, wow??????????????

Dus beste mensen, daemons is gewoon één van die legers, det als High Elves, Dark elves, Empire, Lizzies enz., niet meer, niet overpowered, het is gewoon de persoon die er mee speelt, en als je er tegen verliest dan zegt dat gewoon iets over jezelf, en niet over het leger ven de tegenstander, namelijk LOSER!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen
Warrior
Jeroen


Aantal berichten : 24
Registration date : 12-01-09
Leeftijd : 41
Woonplaats : Oilsjt

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyzo apr 05, 2009 11:27 pm

Ik ken bijlange niet de details van 7th edition, maar strategie en tactiek zijn veel belangrijker dan 'overpowerdness'.

Een goed battleplan, de sterktes van je eigen leger kennen, goed manoeuvreren en gebruik maken van het terrein horen hier ook bij... Er zijn voorbeelden legio: bvb laat fast cavalry frenzy troepen uitdagen en meelokken, zodat je ze in de flank kan chargeren, missile fire concentreren op 1 enkele unit ipv te verspreiden, bereid zijn een unit op te offeren om nadien van de positie van de vijand gebruik te maken...

Bij O&G zijn dit de vele/grote units, elves hebben first strike, hun duistere broertjes hebben veel monsters, lizardmen hebben goeie magie en stevige infanterie.. Al deze legers hebben ook hun zwakheden en daarop moet je ze aanpakken.
Als je bij O&G geen gebruik maakt van het feit dat Orc geen panic ondervinden als goblins weglopen, dan mis je al een stuk van de kracht van een O&G leger. Er is tamelijk wat snelle en goedkope fast cavalry (wolf riders/spider riders), elk met hun kenmerken (move 9, of Ignore terrain movement penalties); gebruik die.. Orc infantry (5pts) is goedkoop voor een unit met T 4 en S4 in de eerste round of combat.. Night goblins zijn duurder als je fanatics meeneemt... Savage Orcs hebben een 6+ ward save.. Ik kan nog vertellen over O&G, maar doe ik niet; ik wil niet alle details weggeven :p

Breng tegen Deamons units mee die veel hits kunnen doen aan lage strength (hun armour save verandert niet en hun T is niet indrukwekkend), en magic defense (dispel scrolls, staff of sorcery) - toch vanuit O&G standpunt. Tracht gebruik te maken van hun deamonic instability.. Een ander leger vereist dan weer een andere aanpak..

En bovenal. Breng een massa loaded die mee ;-) Dan kan je het niet meer op de dobbelstenen steken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 11:16 am

Heel juist Jeroen, tenmiste ene die niet zit te kakken op die "overpowered daemons" en die er iets weet tegen te doen.

Maar euh....... ge moet ze niet TE slim maken hm....... ok?! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2009 7:37 pm

Great Unclean one schreef:
Ne ward save van 5+, joehoe, maar hoe dikwijls gooi je 5 of 6 met een D6??????

1 keer op 3 Very Happy


Ik heb een voorstel voor de datum:

Zaterdag 4 juli

Lists en inschrijvingen zouden dan moeten binnen zijn ten laatste op zaterdag 20 juni.

Extra info:

battlepoints:
terug hetzelfde als vorige keer (gaf een mooie spreiding die niet te groot was)
Level of Victory (VP difference)
Draw (0-399) : winner: 13 / loser: 12
Minor Victory (400-799) : winner: 15 / loser: 10
Solid Victory (800-1199) : winner: 17 / loser: 8
Crushing Victory (1200-1599) : winner: 20 / loser: 5
Massacre (>1599 VP) : winner: 25 / loser: 0

painting scores:
Een 0 tot 10 gradering, bepaald door de painting judges (dus WiP legers kunnen nog een degelijke painting score halen afhankelijk van het reeds geschilderde deel)

administratieve punten:
5 punten als je army list en inschrijving op 20 juni binnen is.

Inschrijvingsgeld zal wsl 5€ zijn, en al het inschrijvingsgeld gaat integraal naar prijzengeld.

Het zou dan terug beginnen om 10u. En er wordt tot ten laatste 10u30 gewacht op laatkomers. De eerste battle gaat duren tot 12u30. De tweede battle van 13 uur tot 15u30 en de laatste battle van 16u tot 18u30. Er zit altijd een half uurke tussen om drank te halen, iets te eten te halen als ge niets bij hebt, uw leger te verzetten,...
Ik ga wsl terug alles al gereed zetten de avond ervoor, dat bespaart weer veel tijd op de dag zelf.

De pairings gaan terug random gerold worden op voorhand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydi apr 07, 2009 9:59 pm

Aiaijaaja juli, ga het niet trekken vrees ik pale
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2009 9:26 am

het gaan dus ETC rulings worden, en painting scores op wat reeds geschilderd is van uw leger (dus WiP legers hebben een fighting chance als het daarop aankomt).

Ik ga zien om vandaag het inschrijvingsformulier al omhoog te hangen (ten laatste morgen), dus vanaf dan kunt ge u inschrijven Wink .
Gelieve inschrijvingsgeld te betalen bij inschrijving.

U ten laatste inschrijven op 20 juni, en ten laatste op die datum ook de army lists doorsturen - via mail of PM - , want ik moet ze terug allemaal nakijken, en ik doe terug enkel mee als er een oneven aantal deelnemers is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tournament juli 2009
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tournament Lists
» Warmachine tournament Gent
» brugge 22 augustus 2009
» ETC army results 2009
» dyllen 22 augustus the green knight tournament

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: