Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tournament juli 2009

Ga naar beneden 
+9
Philuz XIII
Gannon
angry angel
von carstein
Imperius
Tenderleaf
Great Unclean one
Hollow_man
coves
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

waar gaat je voorkeur naar uit?
ETC rules en painting scores
tournament juli 2009 I_vote_lcap38%tournament juli 2009 I_vote_rcap
 38% [ 6 ]
ETC rules en geen painting scores
tournament juli 2009 I_vote_lcap31%tournament juli 2009 I_vote_rcap
 31% [ 5 ]
enkel army book restrictions en painting scores
tournament juli 2009 I_vote_lcap19%tournament juli 2009 I_vote_rcap
 19% [ 3 ]
enkel army book restrictions en geen painting scores
tournament juli 2009 I_vote_lcap12%tournament juli 2009 I_vote_rcap
 12% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 16
 

AuteurBericht
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptyma maa 30, 2009 12:23 am

Het plan is dus om in juli terug een tournament te organiseren zoals het vorige.
We hebben juli genomen omdat dan allemaal de studenten gedaan hebben met school, en de werkmensen (aleja, werken doen de meeste niet, maar toch "werken" (lees: betaald worden om er te zijn) Razz ) congé kunnen pakken. Het zou dan terug op zaterdag vallen, en een hele dag in beslag nemen.

Er gaan terug 10 inschrijvingen zijn (wegens aantal tafels).
Ik zal hier wel posten wanneer de mensen zich kunnen inschrijven, en wat de exacte datum gaat zijn.

een paar dingen die er terug gaan in zitten;
"administratieve" 5 punten blijven
painting scores en battlepoints blijven waarschijnlijk net als bij het vorige toernooi

Ik zou ofwel de ETC regels gebruiken, ofwel gewoon army lists volgens de army books zonder enige extra beperkingen op 2250 punten.
Let wel dat dit regels zijn voor een team tournament, dus het "no army can be doubled" valt weg..

ETC regels:


Restrictions on the composition of the army

Army restriction
No army can be doubled, no SOC allowed.

Army size: 2000/2250/2500 points (depending on category, see below) with open or semi-secret (assassins, fanatics, magic items, demonic gifts etc. are kept secret) rosters pending captains vote.

General composition rules

- Armies are 2000/2250/2500 points.
- No characters that are: special, named or Albion
- No DoW or RoR in non-DoW armies .

- Rare choices may not be repeated, except for HE, where they can be repeated once for each choice.
- Max. 2 of the same Special choice.
- Max. 3 of the same Core choice, except ranked infantry without missile weapons and beast herds.
- Max. 3 units of chariots (incl. characters).
- Max. 9 PD/10DD in an army *
- Max. 3 units of flyers (incl. characters)
- Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines).
- Max. 5 warmachines.

*Magic description
You can use a maximum of 9 power dice in each magic phase. Each bound spell you use count as 1 power dice, all following bound spells used in the same turn counts as 2 power dice.

Every ability that grants the bearer complete knowledge of a single lore counts as one power dice in each magic phase.

All dice you would not normally generate, such as 2nd gen Slann free dice, Skaven warpstones, night goblin mushrooms, power of darkness etc., also count in the total number of dice you can use in a magic phase.

Tomb Kings count each dice they use for a spell as 1 power dice and casket of souls counts as 2 dice total. They can not chose not to use all the dice when casting an incantation, for example a Liche Priest can’t choose only to use 1 dice on a spell. You can how ever choose not to cast a spell with a model. The 2 basic power dice all armies get only counts if they are used to dispel RIP spells with.

Max 10 dispel dice per army. First dispel scroll (and similar working items) you have in your army counts as 1 dispel dice, in EACH magic phase. The second and all other scrolls, counts as 2 dispel dice in each magic phase. So if you have 3 scrolls you can use a maximum of 5 dispel dice each magic phase. Dice from magic resistance does count in this maximum. Being allowed to reroll your dispel dice counts as 2 dispel dice.

Dice removed by the Chaos Dwarf Chalice of Darkness count as dice used. You remove 3 power dice, you can use only 6 more in your magic phase.

Race specific:
DAEMONS OF CHAOS - Bloodthirster with Immortal Fury, Keeper of Secrets with Siren Song and Lord of Change with Will of Tzeentch count as an additional hero choice; Herald BSB may take either daemonic gifts or a daemonic icon, not both; Daemonic Gifts may not be duplicated (except for Spellbreakers); Horrors are limited to 0-2.
DARK ELVES - Ring of Hotek counts as 3 dispel dice each phase; every assassin after the first counts as a hero choice; Shades limited in unit size to max. 10 models; the Pendant of Khaleth counts as a hero choice.
EMPIRE - Steam Tank counts as two Rare choices
LIZARDMEN - Characters mounted on Stegadons also use the relevant special or rare slot (Engine of the Gods count as Ancient Stegadon); Terradons limited in unit size to max. 5 models; discipline Becalming Cogitation count as 1 dispel dice.
ORCS & GOBLINS - Max 6 goblin fanatics.
SKAVEN - Max 3 ratling guns; Jezzails count as war machines (ratio 4:1, always rounding up)
VAMPIRE COUNTS - The Drakenhoff banner counts as an additional hero choice; the Helm of Commandment counts as an additional hero choice if taken on a Vampire Lord.
WOOD ELVES - Treeman Ancient counts as Treeman.

The ladder system:
All armies are divided into three categories; A, B and C. Category A armies are limited to 2000pts, B to 2250pts and C to 2500pts.
When calculating victory points at the end of the game, once you have the result, then add 10% to any category A army's losses (e.g. 1234 would become 1234+123,4=1357) rounding off as normal. Any category C army would conversely have its losses reduced by 10% (e.g. 567 would become 567-56,7=510).

Category A (2000pts)
Demons of Chaos
Vampires

Category B (2250pts)
Bretonnia
Chaos Dwarfs
Dark Elves
Dwarfs
Empire
High Elves
Warriors of Chaos
Lizardmen
Skaven
Tomb Kings
Wood Elves

Category C (2500pts)
Ogre Kingdoms
Orcs & Goblins
Dogs of War
Beasts of Chaos


http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=54054&sid=c8f94a2e989ede35142b703bd0f3605e : link naar de regels

Meningen hierover mogen hier gepost worden

edit; ik heb er een poll voor gemaakt


Laatst aangepast door coves op di jun 16, 2009 9:25 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptyma maa 30, 2009 12:39 am

Mja, ik ben wel voor een beetje limiterende regels, maar ik heb een paar opmerkingen.

die wysiwyg, een beetje lastig voor voor mijn daemons omdat er bijvoorbeeld geen herald mdels bestaan en ik er dan maar andere gebruik. Ik heb er bijvoorbeeld die wel een schild vasthebben, terwijl daemons dat toch nooit kunnen hebben.
Verder, iedereen weet ondertussen dat ik nieuwe daemonettes gebruik als horrors, omdat ik de echte horrors te lelijk vindt. Ik gebruik andere modellen (die van de vorige editie) die duidelijk heel verschillend zijn, als daemonettes. Als het verschil duidelijk is, kan dat dan? (Het is niet precies alsof ze andere wapens dragen.)

Ik ben nogal tegen die categorieën, for obvious reasons. Een verschil van 500 punten als ik tegen ogres speel lijkt mij weinig gebalanceerd, zelfs al beweren ze dat het daarvoor is.
Als ik ze niet kan tegenhouden, zet dan op z'n minst dark elves ook in A, waar ze overduidelijk thuishoren. Ze zijn veel erger dan daemons, mensen kijken er gewoon te gemakkelijk over omdat ze te druk bezig zijn met zagen over daemons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydi maa 31, 2009 7:04 pm

't zou eigenlijk niet mogen want voor je tegenstander is dit super verwarrend, zijn het deamonnettes of niet?! bijvoorbeeld, ik ben altijd van het idee geweest dat een koe een koe moet zijn en geen paard omdat je toevallig een koe niet graag ziet maar toch zijn sterkte wilt gebruiken in zijn leger nl Melk cheers

Vind het trouwens ook super verwarrend als mensen units op tafel zetten zonder command group in en dan tijdens het gevecht plots verklaren van standerd, battle standerd, warbanner enz terwijl de volledige unit uit normale modellen bestaat, niet alleen verwarrend maar ook super bedrog volgens mijn bescheiden mening Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydi maa 31, 2009 7:09 pm

Oeps, was nog iets vergeten te zeggen, vond die Tzeentch toestanden ook niet mooi en duur bovendien zie maar naar die screamers (10 euro voor zo 1 plat vliegend beest) maar als je ze cool schilderd zien ze er direct een heel stuk aangenamer uit, ik zag die horrors ook niet graat maar ondertussen ga ik er mij toch nog een stuk of ........ (dit is classified! als groot geheim pale ) kopen omdat ik ze, naar mijn mening, eenvoudig maar toch leuk geschilderd heb en ze marcheren als zotten! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydi maa 31, 2009 7:42 pm

kunt ge ni omgaan met de regels, dan speelt ge toch gewoonweg niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydi maa 31, 2009 8:02 pm

Ik geef gewoon een paar opmerkingen. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk wel spelen, ik vraag gewoon hoe en of die wysiwyg wordt toegepast, en heb mijn bedenkingen bij dat categoriesysteem.

Dat is gewoon om later al dan niet te besluiten of we met of zonder die strikte regels gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydi maa 31, 2009 8:05 pm

WYSIWYG Rules is normaal voor het ETC circuit enkel van toepassing op 40K?

Als met bv een unit knights field (spreek dan empire) maar die op de paarden zitten van outriders (zonder barding) dan zijn dit volgens alle tournament rules nog altijd gewoon knights, met warhorse, met barding Smile

die army cat. die zijn idd veel in gebruik; ook wel nog niet overal, en eigelijk mag DE daar ook bij Cat. A :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 3:22 pm

Imperius schreef:
WYSIWYG Rules is normaal voor het ETC circuit enkel van toepassing op 40K?

Als met bv een unit knights field (spreek dan empire) maar die op de paarden zitten van outriders (zonder barding) dan zijn dit volgens alle tournament rules nog altijd gewoon knights, met warhorse, met barding Smile

die army cat. die zijn idd veel in gebruik; ook wel nog niet overal, en eigelijk mag DE daar ook bij Cat. A :p

Vergeet niet dat de Stoffel zo zijn eigen regels onderhoud want een empire unit op outrider paarden zonder musician, banner en champion is nogaltijd een empire unit met barding en full command, ge moet dat er maar bij denken, toch? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 4:29 pm

ik vind het wel goede regels maar kheb 1 vraag als er al iemand bv met orcs and goblin is ingeschreven kan ik da niet meer mee doen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 5:52 pm

nee, dat stuk van de regeling valt weg. Dat is omdat dit regels zijn voor het "team championship", en in 1 team mag hetzelfde leger niet 2 keer inzitten. Dus als iemand anders meedoet met O&G, dan moogt gij ook nog altijd met uw O&G afkomen Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
coves
Crone Hellebron
coves


Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 6:02 pm

er hebben al wat mensen gestemd, maar het zou wel handig zijn om te weten wie wat gestemd heeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 8:04 pm

kheb gestemd voor
enkel army book restrictions en painting scores
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 8:22 pm

Uiteindelijk zie ik ECT best zitten (steek dark elves misschien best nog in A) Ik geloof wel dat dat balanceert. Ik ben wel diegene die painting scores eruit wilt laten (een droom vrees ik) omdat dat me alleen maar naar beneden kan duwen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 9:01 pm

orcsmaster schreef:
kheb gestemd voor
enkel army book restrictions en painting scores

Eeeeh, ik heb dat ook gestemd, dus dat zijn wij twee! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 10:55 pm

de dark elves moeten bij b blijven waarom omdat alle sterke punten naar beneden gehaald zijn waaronder de gratis powerdices van de basis spell die tellen mee naar het maximum van de te gebruiken pb ook worden assasins vanaf de tweede een heroslot schuldig dus waarom naar A als ze reeds verzwakt zijn door de regels
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptywo apr 01, 2009 11:29 pm

de eerste assassin zou al 2 hero slots moeten innemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tenderleaf
Tullaris
Tenderleaf


Aantal berichten : 281
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 40
Woonplaats : Eirp

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 8:36 am

net als elk daemonmodelleke ne lordslot zou moeten innemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 9:29 am

angry angel schreef:
de dark elves moeten bij b blijven waarom omdat alle sterke punten naar beneden gehaald zijn waaronder de gratis powerdices van de basis spell die tellen mee naar het maximum van de te gebruiken pb ook worden assasins vanaf de tweede een heroslot schuldig dus waarom naar A als ze reeds verzwakt zijn door de regels

Volgens mij hebben er ook meer legers last van die extra powerdice restrictie waaronder het mijne.
En assasins zouden ook gwn van de eerste een heroslot moeten innemen.
Ze geven misschien geen leadership maar ze maken zo makkelijk elke andere "Hero" of "Lord" af.
Deamons en Vampires hebben ook serieuze restricties en zitten ook nog in sectie A

Dus vind ik Dark Elves ook A waardig.



Maar kom, ze staan er niet bij en we gebruiken die regels dan gaan we ze niet gaan veranderen.
Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 10:56 am

Citaat :
Imperius schreef:
WYSIWYG Rules is normaal voor het ETC circuit enkel van toepassing op 40K?

Als met bv een unit knights field (spreek dan empire) maar die op de paarden zitten van outriders (zonder barding) dan zijn dit volgens alle tournament rules nog altijd gewoon knights, met warhorse, met barding

die army cat. die zijn idd veel in gebruik; ook wel nog niet overal, en eigelijk mag DE daar ook bij Cat. A :p


Vergeet niet dat de Stoffel zo zijn eigen regels onderhoud want een empire unit op outrider paarden zonder musician, banner en champion is nogaltijd een empire unit met barding en full command, ge moet dat er maar bij denken, toch?

gewoon Zucht :p
Ge begint echt de naam Daemon speler waardig te worden azo :p

leest eerst den empire boek nog eens, Outriders kunnen enkel ne champion en musician meepakken geen banner :p
en barding is optional; wat geen kat ooit meepakt omdat ze anders hun fast cav rule kwijt zijn =p

WYSIWYG rules slaan op dingen die NIET optioneel zijn; in gelijk welk tournament, en aangezien dat barding geen optie is bij empire knights, is er ook geen enkele restrictie op wat voor paarden dat ge die zet in het Tournament circuit. =p

ETC Rules ftw, maar der moeten er hier wel eerst nog nekeer goed hun ETC documenten lezen, herlezen, en nog eens lezen over tournament verslagen; armies bekijken en army lists, om te zien hoe die rules worden toegepast :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 12:21 pm

Citaat :
Mja, ik ben wel voor een beetje limiterende regels, maar ik heb een paar opmerkingen.

die wysiwyg, een beetje lastig voor voor mijn daemons omdat er bijvoorbeeld geen herald mdels bestaan en ik er dan maar andere gebruik. Ik heb er bijvoorbeeld die wel een schild vasthebben, terwijl daemons dat toch nooit kunnen hebben.
Verder, iedereen weet ondertussen dat ik nieuwe daemonettes gebruik als horrors, omdat ik de echte horrors te lelijk vindt. Ik gebruik andere modellen (die van de vorige editie) die duidelijk heel verschillend zijn, als daemonettes. Als het verschil duidelijk is, kan dat dan? (Het is niet precies alsof ze andere wapens dragen.)

Ik ben nogal tegen die categorieën, for obvious reasons. Een verschil van 500 punten als ik tegen ogres speel lijkt mij weinig gebalanceerd, zelfs al beweren ze dat het daarvoor is.
Als ik ze niet kan tegenhouden, zet dan op z'n minst dark elves ook in A, waar ze overduidelijk thuishoren. Ze zijn veel erger dan daemons, mensen kijken er gewoon te gemakkelijk over omdat ze te druk bezig zijn met zagen over daemons.

ik speel met High Elves maar eigenlijk zijn dat Dark Elves. Mijn Assassins zijn eigenlijk vermomde Hydra's en mijn spearmen zijn eigenlijk cavalery....
als ge uw modellekes ni mooi vind speelt dan met een ander leger... bv één van die legers waarmee ge 2500p moogt zetten.
Als ze blijkbaar op de officiele toernooien dit toepassen zal er wel een reden voor zijn, hé. Dus dat kakken op Deamons zal wel een reden hebben...
En dan is er een leger dat nekeer gewonnen heeft tegen uw deamons dus laten we dat direct in de A-categorie steken?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 1:32 pm

Goed het is misschien waar, ik heb niets tegen dark elves, alleen assassins, die zijn er gewoon wat over. Ze zijn sterker dan dan bijna alle andere characters maar nemen niet eens een character slot... niet logisch.

Phil, laten we voordat we hier ruzie beginnen maken even duidelijk zijn dat ik hier gebruik maak van redelijk wat dichterlijke overdrijving... Ik speel uiteindelijk wel volgens de regels zoals die erdoor komen.

Het enige dat ik meende is dat dark elves volgens mij wel degelijk categorie A zijn. Ik zie dat de legers die meestal top10 halen in toernooien in A staan, en omdat in veel top10s eigenlijk nog meer dark elves dan vampires voorkomen, leek het me wel logisch dat zij eigenlijk ook A zijn. Dat heeft niet zoveel te maken dat ik ervan verloor. (Is dat een uitdaging Philippe? Razz Ik heb eigenlijk nog nooit tegen jou gespeeld, en ik heb vrijdag eigenlijk toch niet zoveel zin om te draften. Als we volgens de restricties spelen kom ik er misschien zelfs achter dat die voor dark elves nog zeer redelijk zijn. Wink )
Jurgen's statement dat ze B zijn omdat ze veel generfd worden vind ik niet zo terecht. Daemons hebben nog meer restricties, en we moeten ook nogal wat van onze unieke voordelen opgeven, en toch blijven ze A.

Oh, en over die modellen, laten we eerlijk blijven, ik vervang één model in m'n hele leger en het heeft bovendien dezelfde base size. Ik sta daar niet alleen in trouwens, een derde van de daemon players gebruikt dryad modellen voor z'n horrors. Natuurlijk dan wel met veel blauw, paars en oranje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 2:17 pm

Ge kunt u toch gemakkelijk uit u kot krijgen zé
da was ni om ruzie te maken, hé, dat was om te lachen en omwa te stoken

ik kan natuurlijk alleen maar bevestigen dat Dark Elves een goed leger is... geek
Maar ja, als in de officiele rules in den B zit dan zit het in den B hé
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 2:23 pm

Als ik uit m'n kot was gekomen zou de toon wel wat midner luchtig zijn geweest. Razz
En hoe zit het? vrijdag? Jij en ik vechten? Ik breng 2000 vriendjes mee, en om het een beetje sportief te houden jij 2250? (Ik wil die ECT rules echt eens proberen tegen dark elves. én, ik speel al meer dan een jaar warhammer en ik heb nog nooit eens een echte battle tegen jou gespeeld.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Imperius
Dark Rider



Aantal berichten : 96
Registration date : 17-10-08
Leeftijd : 43
Woonplaats : Altdorf

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 3:07 pm

Citaat :
Ik breng 2000 vriendjes mee, en om het een beetje sportief te houden jij 2250?

Ik hoop dat ge bedoeld om 2000 Punten vrienden; wants als ge effectief als Chaos 2000 modellekes gaat fielden, wil ik wel komen kijken Smile

single player legendaries!
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Emptydo apr 02, 2009 6:30 pm

Ik zou U heel graag es op uw doos geven! Spijtig genoeg heb ik momenteel andere zaken aan mijne kop. Zoals een toilet die werkt en nen trap waar ge ni afvalt enzo...
Den eersten battle die ik terug speel is op 15 april en dat is dan nog onder voorbehoud.

Maar ik beloof dat ik daarna eens tegen U ga spelen! (met zoveel mogelijk assassins)
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tournament juli 2009 Empty
BerichtOnderwerp: Re: tournament juli 2009   tournament juli 2009 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tournament juli 2009
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tournament Lists
» Warmachine tournament Gent
» brugge 22 augustus 2009
» ETC army results 2009
» dyllen 22 augustus the green knight tournament

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play-
Ga naar: