Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 2:41 pm
coves schreef:
ge kunt wel door een fanatic chargen . Iedereen kan door fanatics lopen op elk moment, maar neemt D6 S5 hits schade, en als ge zo stom zijt om erop te stoppen 2D6 . Het enige wat met chargen te zien heeft is als ze gereleased worden: een normale unit kan zijn movement stoppen als ze gereleased worden om zijn eigen troops te sparen, maar een charging unit kunt ge niet tegenhouden omdat ze snelheid aan het maken waren om te chargen... en als er dan een paar sterven en ge flest uwe panic test kunnen ze nog gaan lopen ook Bekijkt de fanatic gewoon als een stuk scenery dat u schade doet zoals met uwen chariot door nen bos rijden, maar de fanatic kan afgeschoten worden, of met magic neergehaald.
ah dan is er geen probleem, de fanatic's stonden er al, geen fout gemaakt dus.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 5:53 pm
Allé mannen gunt den Jack nu toch ook eens iets, buiten Imperius zijn Vp points dan. Tenslotte was dienen jongen (zwaar) ziek en is hij toch komen opdagen, hij heeft zich naar de winkel moeten slepen vandaar dat hij wat laat was
Ik spreek nog altijd voor mijn bondgenoot, zoals je kan lezen
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 6:13 pm
ik heb hem iets gegund. 'k heb een unit nightboblins laten leven... grotendeels.
FL3X Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 364 Registration date : 27-12-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Oilsjt
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 6:20 pm
beter dan niets? :p
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 6:27 pm
ja oke, laat hem de volgende keer misschien ook nog een bannerken, ok ik kan naar mijnen bondgenoor fluiten
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 7:03 pm
zijn schuld, had die unit maar nen banner moeten geven
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen vr jan 30, 2009 8:28 am
Great Unclean one schreef:
ja oke, laat hem de volgende keer misschien ook nog een bannerken, ok ik kan naar mijnen bondgenoor fluiten
ieuuww... slanesh ? :-)
Onderwerp: Re: te laat komen vr jan 30, 2009 9:11 pm
Neen, Khorne.
Heb er moeite mee dat ze onder mijn duiven komen schieten.