Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: te laat komen ma jan 26, 2009 4:37 pm
te laat komen voor iets dat vlug beslist is op heel korte termijn, bon ...
meer dan 1 uur tot anderhalf uur te laat komen voor iets dat 2 weken geleden afgesproken is ... tja... (zonder ook maar 1 poging om zelf contact op te nemen....) (niet 1 keer, niet 2 keer, maar bijna elke keer reeds voorgekomen met een bepaald persoon).
Dat ben ik wel meer dan beu... sorry jullie mogen zeggen wat jullie willen maar als ik da nog eens voorheb met dergelijke vertragingen dan moeten ze er ni op rekenen da ik blijf wachten...
Dat er omstandigeheden zijn ok, maar laat op zijn minst iets weten....
voila, t'is van mijne buik, hoofd en andere zaken...
PS; nog een dikken dank u voor den Tom om over te nemen omdat ik weg moest !
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: te laat komen ma jan 26, 2009 4:41 pm
'k kon er eigenlijk ook niet mee lachen ma bof, ik was zo mottig als dat het maar kon dus ik had al een goeie reden om beu te lopen
Nuja, op zen minst iets laten weten dat het meer dan een uur delay ging zijn had'k wel kunnen apprecieren, op een uur en half had'k nog al mijn gerief in't stad kunnen halen dat'k nodig heb dat'k nu met een week+ moet uitstellen (cfr legendary, kan'k ook niet buiten)
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: te laat komen ma jan 26, 2009 6:39 pm
wa ister soms gebuert
Sha AoW Playtester - Administrator
Aantal berichten : 143 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Erpe-Mere
Onderwerp: Re: te laat komen ma jan 26, 2009 6:43 pm
@ orcmaster: ik denk dat er iemand te laat is gekomen
von carstein Shade
Aantal berichten : 137 Registration date : 17-12-08 Leeftijd : 29 Woonplaats : aalst
Onderwerp: Re: te laat komen ma jan 26, 2009 8:59 pm
DENKT GET ANDERS ZOUDEN ZE WEL GEEN TOPIC MAKEN
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: te laat komen ma jan 26, 2009 10:54 pm
de zoveelste keer dat Jack met een halfbakken excuus na een nacht zuipen te laat kwam voor een afspraak.
en't is inderdaad echt irritant. ne mens maakt zijnen dag vrij, staat vroeg op en komt naar den hermelijn voor nen battle, en dan, als ge sjance hebt, gaat ge op't moment datem der al moet zijn iets horen datem ziek is.... (kater?), maar meestal moet ge zelf e paar keer bellen om em wakker te maken. vandaar deze oproep: Jack! blijf uit de cafés. ga naar huis, maffen, op tijd. zet 59648658585587269872995 wekkers; zet uw ballen onder stroom via een timer, I don't care how you do it, maar kom op tijd in't vervolg!
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: te laat komen di jan 27, 2009 11:57 am
als ge een paar maand geleden zijn capital waart binnengetrokken had ge da ni voorgehad...
Feit is da ge eigenlijk veel te goed zijn (nooit gedacht dat ik da ging zeggen tgn nen High Elf). Bij mij had hij gewoon een loss gehad. Zeer simpel. ge kunt geen 2 man een urenhalf laten wachten+ ik heb hier ook nog tot 19h30 kunnen blijven zitten tot de battle gedaan was(met een zieke Nelly)
rode kaart dus voor den Jack
Imperius Dark Rider
Aantal berichten : 96 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 44 Woonplaats : Altdorf
Onderwerp: Re: te laat komen di jan 27, 2009 12:49 pm
'k heb nadien ook gehoord dat den Tom dan uiteindelijk nog heeft moeten overpakken? enja fille, we zen te braaf, we zen de good guys eh, alhoewel.... ^^ niet meer
wat mij tot het volgende brengt :p
Tom, hebte gij mijn fig's daar laten staan? of mee genomen? of bij patrick gedumpt?
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: te laat komen di jan 27, 2009 5:10 pm
alles late staan.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen di jan 27, 2009 10:18 pm
Over wie zijn we hier nu eigenlijk bezig?
Gannon Bloodshade
Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Onderwerp: Re: te laat komen di jan 27, 2009 11:05 pm
Tenderleaf schreef:
de zoveelste keer dat Jack met een halfbakken excuus na een nacht zuipen te laat kwam voor een afspraak.
en't is inderdaad echt irritant. ne mens maakt zijnen dag vrij, staat vroeg op en komt naar den hermelijn voor nen battle, en dan, als ge sjance hebt, gaat ge op't moment datem der al moet zijn iets horen datem ziek is.... (kater?), maar meestal moet ge zelf e paar keer bellen om em wakker te maken. vandaar deze oproep: Jack! blijf uit de cafés. ga naar huis, maffen, op tijd. zet 59648658585587269872995 wekkers; zet uw ballen onder stroom via een timer, I don't care how you do it, maar kom op tijd in't vervolg!
Denk at het best duidelijk is
By The Way: Wie heeft die battle dan eig gewonnen ? (best een domme vraag aangezien het uiteindelijk tegen Tom was...)
Imperius Dark Rider
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 8:20 am
Tom heeft den jack gemassacred, in stukken getrokken, en terug gemailed naar de heuvels waar dat zijn brievenbus volzat, en dus door de postdraak is opgepeuzeld (gans den banner dus weg) :p
Patrick Tower Master
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 8:33 am
Imperius schreef:
Tom heeft den jack gemassacred, in stukken getrokken, en terug gemailed naar de heuvels waar dat zijn brievenbus volzat, en dus door de postdraak is opgepeuzeld (gans den banner dus weg) :p
kuch, den Tom heeft beurt 5 en 6 afgemaakt omdat ik er vandoor moest - iets wat al langer geweten was door jack. Hij heeft de fun dan kunnen afmaken...
zucht bon, da was het laatste da'k erover ga zeggen.... Den battle was gedegen ...
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 2:28 pm
Had een beetje te vlug gereageerd op de vraag over wie het ging, wist trouwens wel dat Patrik nog tegen Jack moest spelen vorige zaterdag, en pas nadien de commentaar van Tom gelezen
Jij hebt trouwens een hoge dunk van Tom , 't was niet moeilijk voor hem om te winnen als Patrik eerst een voortreffelijk leger opsteld en Tom dan pas de 5de beurt mag inspringen om dat de High Elf generaal elders verwacht werd
't Zou wel anders afgelopen zijn indien de battle Orc & Goblin vs Wood Elves hadden geweest , Orcs rule the woods
Bij deze.............
Imperius Dark Rider
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 3:16 pm
bwa, het leukste moment voor mij was toch de support unit van knights die door Goblin fanatics door charged, en die daarvan geen casulties gepakt heeft :p
Emp.Cav.Rule :p
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 3:51 pm
Er bestaat zo een gezegde: "ge moet niet mooi zijn om sjans te hebben!" en dit slaat dus duidelijk op jou
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 5:28 pm
Imperius schreef:
bwa, het leukste moment voor mij was toch de support unit van knights die door Goblin fanatics door charged, en die daarvan geen casulties gepakt heeft :p
Emp.Cav.Rule :p
Heb er effekes de O&G army book bij genomen en ben tot de conclusie gekomen dat jij nog meer dan geluk hebt gehad of dat Jack de grootste pechvogel is!
Nu heb ik toch wel een paar technische bedenkingen:
fanatics worden aanzien als een unit skirmishers met de uitzondering dat deze niet gechargeerd kunnen worden, je kan er wel op schieten, met een -1 voor single model of je kan ze fuikken met magie. Als je er door wilt moet je erdoor moven, dus charging door een fanatic is niet mogelijk daar charging compulsory movement is en zou gestopt zijn voor de fanatic.
Nu wat dat moven betreft, voor iedere fanatic die je wilt passeren ontvang je een D6 S5 hits met armour piercing (in dit geval -3 save) dus al gooit Jack slechts een 1 dan nog moet jij testen tegen een 5+ armour save, waardoor jij behoorlijk veel geluk hebt gehad (om 5-jes te gooien) of Jack enorm veel pech had om laag te gooien met zijn D6(jes)
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 9:22 pm
de wardsaves van high magic hielpen ook wel.
Jackhammer Dark Rider
Aantal berichten : 94 Registration date : 17-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 9:27 pm
idd was echt slecht, nu blijkt dus ook da ge nie kunt moven of chargen door erop te eindigen, soit is gepasseerd. Ik was echt slecht gans da weekend, ben maandag met twijfels gaan werken, heb het uitgehouden(en da kan nie van den drank :p).
Ik ga nog ne ferme last stand zetten zie mor da ge eraan kunt, 10 fanatics :p.
En van da te laat komen accepteer ik in 2 gevallen, een geval na een campagnebal, 2e keer dak impact van nachtshift compleet verkeerd inschat mor vant weekend telt ver mij nie, kben zo slecht als kweet nie wa nog komen spelen omdat ik het nie zomaar wou weggeven en da mijn gerief er toch stond.
von carstein Shade
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 9:41 pm
zo te horen heeft jack het weer steken
Onderwerp: Re: te laat komen wo jan 28, 2009 10:20 pm
Kan belangrijk zijn voor de uitkomst, banner kwijt of niet!?
En voor al diegene die hierop reageren, ik steun mijn bondgenoten!
Imperius Dark Rider
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 8:17 am
zo veel belang hebben die niet gehad :p
Het feit dat onze jack ne very much frowned upon tactiek wou gebruiken (maar niet wist hoe die te implementeren) is al reden genoeg zou'k zo denken :p
Conga linen met night goblins om fanatics er laten uit te komen werkt, maar het moet wel goed gespeeld worden :p we hadden er niksken op tegen dat jack in beurt in zonder iets ging reformed in single line, aka, recht het bord af (heeft hij dus niet gedaan mensen, zo zot is'm ook niet)
Nuja, zover als ik weet, na dat den ally high-elf zijnen ward save op m'n knightjes wegwas, zen ze gaan lopen, en ingehaald geweest, met jack die pursuede op de patrick zen phoenix guards.
(aka mijn knights hebben den jack nog VP's opgebracht! erg!)
Patrick Tower Master
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 10:43 am
Great Unclean one schreef:
Als je er door wilt moet je erdoor moven, dus charging door een fanatic is niet mogelijk daar charging compulsory movement is en zou gestopt zijn voor de fanatic.
Charging is na compulsory movement phase in de move chargers phase....
Die regel staat niet in de standaard boek en het is aan de jack om ons daar op de hoogte van te stellen... Jack heeft zelf in vorige battles charges gedeclared waarbij hij door zijn eigen fanatics chargde ....
Bedoel je dat we eerst combat hadden moeten doen met die fanatic?
coves Crone Hellebron
Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 11:20 am
ge kunt wel door een fanatic chargen . Iedereen kan door fanatics lopen op elk moment, maar neemt D6 S5 hits schade, en als ge zo stom zijt om erop te stoppen 2D6 . Het enige wat met chargen te zien heeft is als ze gereleased worden: een normale unit kan zijn movement stoppen als ze gereleased worden om zijn eigen troops te sparen, maar een charging unit kunt ge niet tegenhouden omdat ze snelheid aan het maken waren om te chargen... en als er dan een paar sterven en ge flest uwe panic test kunnen ze nog gaan lopen ook Bekijkt de fanatic gewoon als een stuk scenery dat u schade doet zoals met uwen chariot door nen bos rijden, maar de fanatic kan afgeschoten worden, of met magic neergehaald.
Tenderleaf Tullaris
Onderwerp: Re: te laat komen do jan 29, 2009 11:30 am