Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: volgende vrijdag laat di aug 28, 2012 12:24 am
Ik heb de late shift deze week en kan vanaf 20.30 in de winkel zijn. Iemand tijd voor een klein sple 6th edition? Klein omdat ik er pas zo laat kan zijn en omdat ik het nog moet leren.
Nickodemus Guardmaster
Aantal berichten : 55 Registration date : 14-08-11 Woonplaats : Hofstade
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat do aug 30, 2012 3:53 pm
Ik wil wel
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat do aug 30, 2012 4:53 pm
ik wil ook wel maar dat zal moeilijk te combineren zijn met een DW sessie te meesteren
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat do aug 30, 2012 5:40 pm
Ben in mijn usertools vh forum aan het zoeken om die Rudolf van Nickodemus op een muur te laten lopen... Spijtig genoeg nog niks gevonden.
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat vr aug 31, 2012 12:00 am
@Nick: ok, ik stel een punt of 1000 voor. Naar het schijnt is er ook deathwatch die avond, dus het kan best wat langer duren als we willen, we kunnen dus eventueel zelfs voor meer punten gaan. Ik geloof dat jouw leger ook volledig in de winkel staat, dus we kunnen ter plekke nog zien.
@Jeroen: Narrative deathwatch! Naargelang hoe de battle loopt moet het kill-team dat ook op tafel staat de balance in favour van het imperium tippen. Of ze zitten gewoon middenin de battle en moeten een stealth missie volbrengen. Als ze gesnapt worden moeten ze vechten natuurlijk. Beste gedeelte is dat het totaal onvoorspelbaar is hoe de parameters van de missie zich gedragen. Hoezo moeilijk te combineren? Er zijn niet alleen 1000 mogelijkheden, ze komen ook nog eens spontaan bij mij op.
@Philippe: Misschien eens aan Jeroen vragen om in de deathwatch een xeno raindeer op te voeren?
Patrick Tower Master
Aantal berichten : 219 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat vr aug 31, 2012 8:26 am
Hollow_man schreef:
@Jeroen: Narrative deathwatch! Naargelang hoe de battle loopt moet het kill-team dat ook op tafel staat de balance in favour van het imperium tippen. Of ze zitten gewoon middenin de battle en moeten een stealth missie volbrengen. Als ze gesnapt worden moeten ze vechten natuurlijk. Beste gedeelte is dat het totaal onvoorspelbaar is hoe de parameters van de missie zich gedragen. Hoezo moeilijk te combineren? Er zijn niet alleen 1000 mogelijkheden, ze komen ook nog eens spontaan bij mij op.
Hmm Dan zou ik ni den tegenstander willen zijn gelijk dat ze in deathwatch ettele slachtoffers maken..... den andere kant kans zich dan best wel opmaken voor nen army whipe :-p
Raggbur Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 10-07-12 Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat vr aug 31, 2012 9:36 am
Hmmm, ik ging mij net aanbieden voor een klein spelletje... Maar mijn diensten zijn nu niet meer vereist?
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat vr aug 31, 2012 9:44 am
Wel, we zijn al afgesproken, dus het is niet zeker dat je gaat kunnen spelen. Als je een beetje wilt gokken kun je natuurlijk wel sowieso nog afkomen, wie weet komt er nog iemand anders toe die wel zin heeft in zomaar een spelletje.
Nickodemus Guardmaster
Aantal berichten : 55 Registration date : 14-08-11 Woonplaats : Hofstade
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat vr aug 31, 2012 10:50 am
The epic rudolf will never hit a wall
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat ma sep 10, 2012 10:49 pm
Ik recycleer mijn topic want nu we 14 dagen later zijn heb ik weer de late shift en wil ik vrijdagavond wel weer een spelletje spelen. Vorige keer gingen die 1000 punten vrij vlot, deze keer wil ik graag eens 1750 proberen in 6th, want ik wil zo stilaan voor mezelf beginnen uitmaken waar ik heen wil voor de narrative campaign. Zoveel units wachten nog om getest te worden...
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat di sep 11, 2012 9:23 am
deze vrijdag, geen probleem om hoe laat?
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat di sep 11, 2012 9:48 am
Ah, ja, dat had ik er best nog eens bij gezet. Ik kan helaas pas spelen vanaf 20.30u. Is dat goed?
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat di sep 11, 2012 10:08 am
normaal wel
Onderwerp: Re: volgende vrijdag laat di sep 11, 2012 10:29 am