Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 dyllen 22 augustus the green knight tournament

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyza aug 22, 2009 8:34 pm

myn eind plaats in het toernooi was 42 ( van de 50) ik heb wel op hele goeie plaatsen gespeeld maar myn punten gingen neig omlaag omdat myn leger niet af was geschilderd de tafels ging van goed naar slecht (1ste tafel beste spelers -25ste tafel slechtse spelers)
myn eerste battel was op tafel 3
myn tweede battle op tafel 2
myn laaste battle op tafel 9


1ste battle : vampire counts vs orcs and goblins
de eerste battle heb ik een masscre voor gehad het was niet te moeilijk ik had alles van de tegenstander zyn leger vernietigt op 1 unit van 5 spider rider na. het geen wat ik kwyt was was 3 units van 5 dire wolves (120 punten) een unit zombies( 80 punten) en de helft van een crypt ghoul unit(rond de 60 punten) hy had een rare opstelling zyn black orcs stonden in hoekje en heb ik op beurt 4 pas in combat meegeraakt .maar zyn black orc bigg bos (generaal) zat op nen boar in een unit van orc boys (die zelf duurder waren dan de balck orcs!!). zyn generaal had ik op beurt 2 al samen met de orc unit onder voeten gelopen voor de rest was er niets speciaal aan deze battle zyn chucka heb ik gaan teisteren met fell bats ik had iets van een 2270 punten verschil in myn voordeel Very Happy


2de battle: vampire counts vs high elves
deze battle had ik een solid victory tegen ik speelde tegen een elite high elves leger met een unit withe lions 2 unit van dragon princes een unit swordmaster en een unit phonix master voor de rest stond er alleen nog een bsb op een steed nen noble en nen noble op great eagle op zoiets nog 10 archers en een bolt thrower en we waren rond het scenario was fog (12 inch Los) ik heb niet veel kunnen doen behalve goed save ik heb wel zen swordmaster en bsb on steed vermoord en de bolt thrower en maar 1 phoenix gaurdje jammer



3de battle : vampire counts vs (cheezy) deamons
hier heeft hy me gwn van het veldt gewiptout ik had een masscre tegen en meer was er niet ik kost hem niet in combat verslaan maar door de regels van het scenario moest ik charge declare als ik een 1 smeet int begin van de beurt en ja zoals gewoonlijk de zombies en dire wolves etc zyn dan op zyn sterkste units gevlogen . en tot slot heeft hy myn generaal en wight king bsb in dezelfde beurt gekilling blowt dat was een toffe beurt zég jep en da wast zo wa


kvind toch dak et goe gedaan eb Very Happy voor een eerste ranking toernooi heb ik toch aan de 2de tafel gezeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyzo aug 23, 2009 10:21 am

Yep, zeker niet slecht voor een eerste toernooi, zou ik zeggen.
Volgende keer met een geschilderd leger, en het zal wel een stuk hoger eindigen. Bovendien ga je met wat je nu geleerd hebt ook wel beter spelen waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
von carstein
Shade
von carstein


Aantal berichten : 137
Registration date : 17-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : aalst

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyzo aug 23, 2009 10:47 am

ja het was zeer leerzaam zeker om op tafel 2 tegen een top 5 te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
angry angel
Warrior



Aantal berichten : 25
Registration date : 30-01-09

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyzo aug 23, 2009 12:18 pm

effe mijn verslag.

eerste beurt tegen empire.

senario had ik mis alle range is beperkt tot 12inch.

opstelling tegenstander elke buitenste unit 5 knights met greathammers no command daarnaast (naarbinnentoe) 9 knights met worrior priest. inner cirkel et full com. in het midden steamtank plus 5 fast cav

24swordmen met captan bsb 10 free comp en nog eens een unit hunters.

aangezien ik zijn eenheden niet heb kunnen verzwakken heb ik hier weining tegen kunnen doenboltrowers die niet kunnen schieten 2 lv2 die geen range hebben. dus heb ik zijn blokken maar opgevangen resultaat.twee boltrowers kwijt unit speren met lv2 in return heb ik zijn zwaarste blok knights tot 1 model herleid zijn steamtank heeft mijn hag aangepakt (6wounds eraf) pistoliers hunters afgemaakten de worriorpriest en captain op half wounds gebracht

draw met 40punten in zijn voordeel

tweede battle tegen een cav lijst van tombkings met casket

senario mist.

zelfde probleem hier weer geen range en moeten wachten tot hij bij mij komt swarms vakkung afgemaakt cavalerie 2units knights en 2units shooters gezellig laten doodgaan unit tombgards samen met 2units van 3 chariots hebben 4 beurten 7combat rounds blijven vechten en black gaurd afgemaakt voor de rest nog een unit chariot en wat kleinere units bogen en vechters afgeklopt

minor in mijn voordeel


laatste battle seprise attac tegen Worriors

senario ik was attacer en defender zet op in het midden van de tafel op 12inch van de kant attacer rold een d4 voor elke unit en komt dus op van 4 kanten. echt een nadeel voor mijn leger want elke unit moet gesupport worden of versterkt door de couldron resultaat was dat mijn hele leger verspreid was en ik verloor mijn corsairs Xbows met lv2 en mijn hag door magie couldron bleef staan. minor in zijn voordeel want ik kreeg enkel een chariot een nurgle knight unit een halve chaosknight unit verder 2 mouraders units en hier en daar wat klein gerut.

uiteindelijk 22 plaats maar vooral een heel tof tornooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyzo aug 23, 2009 9:29 pm

De kleintjes worden groot, goed gespeelt mannen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Caesar
Tower Master
Caesar


Aantal berichten : 218
Registration date : 26-04-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Aalst

dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Emptyma aug 24, 2009 4:09 pm

ja mensen we moeten gaan oppassen den dyllen gaat ons allemaal zwaar op ons doos geven!Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty
BerichtOnderwerp: Re: dyllen 22 augustus the green knight tournament   dyllen 22 augustus the green knight tournament Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dyllen 22 augustus the green knight tournament
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Green Knight Grant Tournament 40k
» Green Knight doubles toernooi
»  Dyllen "Dyllen" - Chaos Space Marines
» Dyllen's Death Guard
» 27-31 Augustus?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer Fantasy :: General Gaming :: Casual Play Battle Reports-
Ga naar: