Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Green Knight doubles toernooi

Ga naar beneden 
+5
Bart VM
Oracles
Nickodemus
Hollow_man
Necron
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 8:24 pm

Gaat door in Brugge op zaterdag 23/2. 750 punten per speler, min 1 HQ en 1 troops per speler, 1 gedeelde FOC, geen special characters, 1 fortification per team, buiten troops geen dubbele units (dus geen 2x vindicator, wel 2x tactical squad).

Wie gaat er mee?

Ik kan met space wolves of space marines gaan (beperkte keuze van units) maar zou liever met guard gaan. Maar ben dan wel niet painted ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 8:45 pm

Ik heb nog tijd op de 23ste, het zou nu toch al serieus moeten lukken dat er nog eens iets tussenkomt.
gebruiken ze ook de allie matrix, of ben je sowieso één leger?
Als ik met daemons of eldar kom kan ik iets geverfd op tafel zetten, maar voor mij is dat niet echt een vereiste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 9:09 pm

Ik wil ook wel eens een toernooi meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 9:36 pm

Hollow_man schreef:
Ik heb nog tijd op de 23ste, het zou nu toch al serieus moeten lukken dat er nog eens iets tussenkomt.
gebruiken ze ook de allie matrix, of ben je sowieso één leger?
Als ik met daemons of eldar kom kan ik iets geverfd op tafel zetten, maar voor mij is dat niet echt een vereiste.

allies matrix en geen dubbels (dus geen 2x SM, 2x daemons, ...)
nids zijn desperate allies met alle andere codexen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Oracles
Witch Elf
Oracles


Aantal berichten : 113
Registration date : 21-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 10:12 pm

ik wil wel mee met chaos of gaurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 21, 2013 11:26 pm

Ik zou meegaan met Space Marines, Sisters of Battle zonder special characters is een serieuze handicap, en Tyranids als desperate allies is ook niet alles... Of ik moet 750 punten van een ander leger geverfd krijgen tegen binnen een maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 7:35 am

Bart VM schreef:
Ik zou meegaan met Space Marines, Sisters of Battle zonder special characters is een serieuze handicap, en Tyranids als desperate allies is ook niet alles... Of ik moet 750 punten van een ander leger geverfd krijgen tegen binnen een maand.

voor grey knights is dat misschien nog te doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 12:05 pm

Ik kan zowaar ook meegaan! Smile
Ik denk dat ik met Black Templars ga spelen... Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile

Is er een paint competitie aan verbonden?


Laatst aangepast door Philuz XIII op di jan 22, 2013 12:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 12:14 pm

Philuz XIII schreef:

Ik kan zowaar ook meegaan! Smile
Ik denk dat ik met Black Templars ga spelen... Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile

I'm out. Libby bij de space marines, Runepriest bij de space wolves, orkjes zijn allemaal psykers. Met guard gaat wel maar misschien teamde beter met den homer zodat ge voor de painting kunt gaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 12:16 pm

Citaat :
Philuz XIII schreef:

Ik kan zowaar ook meegaan! Smile
Ik denk dat ik met Black Templars ga spelen... Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile


I'm out. Libby bij de space marines, Runepriest bij de space wolves, orkjes zijn allemaal psykers. Met guard gaat wel maar misschien teamde beter met den homer zodat ge voor de painting kunt gaan Smile


Team Snake Eyes for the win! Smile

was net vorige post aan't editen met de vraag of er painting aan verbonden was...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 2:49 pm

Philuz XIII schreef:
Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile
Mijn daemons are none of the above! En mijn chaos marines ook als ik geen sorcerers meeneem! Its a natural fit! Razz (over oneerbare voorstellen ga ik niets beloven, er zitten slaanesh followers tussen)

Ik zou het wel zien zitten op te gaan met guard, het zijn convenient allies voor daemons, chaos marines en eldar, en met guard kun je om te beginnen al veel kanten uit. De opties naderen oneindig en ik vind het niet erg naast een half geschilderd leger te staan (ik zou het wel eens leuk vinden de best geschilderde modellen op tafel te hebben, even if by default van de anderen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 3:03 pm

Hollow_man schreef:
Philuz XIII schreef:
Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile
Mijn daemons are none of the above! En mijn chaos marines ook als ik geen sorcerers meeneem! Its a natural fit! Razz (over oneerbare voorstellen ga ik niets beloven, er zitten slaanesh followers tussen)

Ik zou het wel zien zitten op te gaan met guard, het zijn convenient allies voor daemons, chaos marines en eldar, en met guard kun je om te beginnen al veel kanten uit. De opties naderen oneindig en ik vind het niet erg naast een half geschilderd leger te staan (ik zou het wel eens leuk vinden de best geschilderde modellen op tafel te hebben, even if by default van de anderen).

laat maar weten via pm wat je wil meebrengen van daemons/eldar en wat je verwacht dat ik van guard meebreng ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 4:22 pm

wil iemand een team vormen met mij ( DE of SW )
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 7:10 pm

klinkt leuk, ma is da ne zaterdag? zo ja moet ik eerst aan mijn vrouw vragen of ik mag Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 7:31 pm

Citaat :
klinkt leuk, ma is da ne zaterdag? zo ja moet ik eerst aan mijn vrouw vragen of ik mag Sad

Name change: The Great Sloef One clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 7:37 pm

Great Unclean one schreef:
klinkt leuk, ma is da ne zaterdag? zo ja moet ik eerst aan mijn vrouw vragen of ik mag Sad

zesde woord van de eerste post ...

read em and wheep ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 8:22 pm

Philuz XIII schreef:
Ik kan zowaar ook meegaan! Smile
Ik denk dat ik met Black Templars ga spelen... Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile

Is er een paint competitie aan verbonden?
Geen Librarian voor mij, niet hard genoeg in 750 punten. Enkel bikes, boots en bolters. Gezien we Armageddon al eens gered hebben zal dat met Brugge ook wel lukken, al zijn de inboorlingen daar over 't algemeen nog iets primitiever dan de doorsnee Ork...

Qua painting maak ik mij geen illusies meer. Al twee toernooien meegedaan waar we normaal gezien een degelijke kans maakten, maar in beide gevallen werden gasten van de plaatselijke club naar voor geschoven.

Qua winning zijn de cijfers momenteel een beetje tegen ons. In die mate dat we samen al meer ééntjes en tweetjes gooien dan al die andere ploegen samen over vijf toernooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 8:58 pm

Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:
Ik kan zowaar ook meegaan! Smile
Ik denk dat ik met Black Templars ga spelen... Dus psychers en aliens gelieve mij geen oneerbare voorstellen te doen! Smile

Is er een paint competitie aan verbonden?
Geen Librarian voor mij, niet hard genoeg in 750 punten. Enkel bikes, boots en bolters. Gezien we Armageddon al eens gered hebben zal dat met Brugge ook wel lukken, al zijn de inboorlingen daar over 't algemeen nog iets primitiever dan de doorsnee Ork...

Qua painting maak ik mij geen illusies meer. Al twee toernooien meegedaan waar we normaal gezien een degelijke kans maakten, maar in beide gevallen werden gasten van de plaatselijke club naar voor geschoven.

Qua winning zijn de cijfers momenteel een beetje tegen ons. In die mate dat we samen al meer ééntjes en tweetjes gooien dan al die andere ploegen samen over vijf toernooien.

volgens T3 hebben denk ik die franstalige van onze tweede battle de painting gewonnen hebben ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 9:40 pm

Necron schreef:
Great Unclean one schreef:
klinkt leuk, ma is da ne zaterdag? zo ja moet ik eerst aan mijn vrouw vragen of ik mag Sad

zesde woord van de eerste post ...

read em and wheep ...
was een grapje hé, kende gij de GUo nog ni mss? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 10:35 pm

Philuz XIII schreef:
Citaat :
klinkt leuk, ma is da ne zaterdag? zo ja moet ik eerst aan mijn vrouw vragen of ik mag Sad

Name change: The Great Sloef One clown
nee, nee gewoon the great combat sloef cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 10:39 pm

Necron schreef:
volgens T3 hebben denk ik die franstalige van onze tweede battle de painting gewonnen hebben ...
Faith in humanity... lost forever...

Ik heb die na onze battle eens goed bekeken. De conversies waren zeer goed, dat moet ik toegeven, maar de painting kon m.i. toch wel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 10:42 pm

Bart VM schreef:
Necron schreef:
volgens T3 hebben denk ik die franstalige van onze tweede battle de painting gewonnen hebben ...
Faith in humanity... lost forever...

Ik heb die na onze battle eens goed bekeken. De conversies waren zeer goed, dat moet ik toegeven, maar de painting kon m.i. toch wel beter.
pffft stoefer, ge moet van een ander ook eens kunnen zeggen dat ze mooi geverfde peekes hebben Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptydi jan 22, 2013 11:30 pm

Als het goed is, dan zeg ik het ook. Ze waren zeker niet lelijk, maar er zijn betere paintjobs (en dan bedoel ik niet enkel de mijne Razz ). Philippe zijn Black Templars vind ik bijvoorbeeld heel geslaagd, 't is een stijl waar ik niet in slaag om te simuleren. OK, hij doet minstens 15 weken over één model, maar het resultaat is er naar. Jeroen zijn Raven Guard vind ik ook prachtig, veruit zijn beste werk tot nu toe.

Die 2x Grey Knights lijst van die fransozen waren mooi, maar geen winnaars. Ze hadden ook goede dingen. Zoals ik al zei waren de conversies prachtig (opnieuw iets waar ik zelf niet in slaag), en wat volgens mij het meeste heeft meegespeeld was dat beide legers op elkaar waren afgestemd qua paintjob en bases en zo zodat ze een uniform geheel vormden. Wat op zich haalbaar was daar ze door één persoon geverfd waren.

Ik denk om een kans te hebben op best painted van een doubles toernooi, dat je de paintjob en afwerking van beide legers op voorhand met elkaar moet afstemmen van in het begin i.p.v. twee individuele legers bij elkaar te gooien. Eens we beginnen dedicated teams op te stellen voor zo'n evenementen kunnen we daar eens werk van maken. Tot het zover is vrees ik dat 'best painted' er niet in zal zitten, tenzij op het toernooi geen dergelijke legers meedoen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptywo jan 23, 2013 11:21 pm

Bart VM schreef:
Als het goed is, dan zeg ik het ook. Ze waren zeker niet lelijk, maar er zijn betere paintjobs (en dan bedoel ik niet enkel de mijne Razz ). Philippe zijn Black Templars vind ik bijvoorbeeld heel geslaagd, 't is een stijl waar ik niet in slaag om te simuleren. OK, hij doet minstens 15 weken over één model, maar het resultaat is er naar. Jeroen zijn Raven Guard vind ik ook prachtig, veruit zijn beste werk tot nu toe.

Die 2x Grey Knights lijst van die fransozen waren mooi, maar geen winnaars. Ze hadden ook goede dingen. Zoals ik al zei waren de conversies prachtig (opnieuw iets waar ik zelf niet in slaag), en wat volgens mij het meeste heeft meegespeeld was dat beide legers op elkaar waren afgestemd qua paintjob en bases en zo zodat ze een uniform geheel vormden. Wat op zich haalbaar was daar ze door één persoon geverfd waren.

Ik denk om een kans te hebben op best painted van een doubles toernooi, dat je de paintjob en afwerking van beide legers op voorhand met elkaar moet afstemmen van in het begin i.p.v. twee individuele legers bij elkaar te gooien. Eens we beginnen dedicated teams op te stellen voor zo'n evenementen kunnen we daar eens werk van maken. Tot het zover is vrees ik dat 'best painted' er niet in zal zitten, tenzij op het toernooi geen dergelijke legers meedoen.

zie je wel dat je dat kunt, ik ben echt fier op jou lol!
Is wel een goed idee om die twee legers op elkaar af te stemmen maar moet dan ook voor beide teamgenoten een nieuw leger zijn want anders lukt dat niet.........allé dat denk ik hé (dat appelblauwzeegroentje) cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Emptyma jan 28, 2013 3:24 pm

Team Match-ups so far:

Jeroen "Necron" - Thomas "Hollow Man"

Bart "Homer" - Philippe "Philbrecht"

Moeten nog matchen, zoeken nog een medestander of moeten nog bevestigen

Nick "Nickodemus"
Jonas "Oracles"
Peter "GUO"
...

Wij willen gerust met een 2de wagen rijden zodat iedereen mee kan.
Maar inschrijving moet wel snel gebeuren en armylists moeten binnen tegen 2 feb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Green Knight doubles toernooi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Green Knight doubles toernooi   Green Knight doubles toernooi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Green Knight doubles toernooi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Green Knight Grant Tournament 40k
» dyllen 22 augustus the green knight tournament
» Double Trouble 40k doubles toernooi
» Blood Brothers doubles toernooi 01/09/2013
» doubles leuven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: tournaments-
Ga naar: