Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dyllen's Death Guard

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dyllen
Slave off the Altar
Dyllen


Aantal berichten : 12
Registration date : 24-04-18

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyza nov 10, 2018 6:36 pm

Na men lange hiatus heb ik toch besloten om de deur op een kier te zetten en een Death Guard leger op te starten.
De laatste keer dat ik een model onderhanden nam hiervoor was op men 15de dus dat is toch al bijna meer als 8 jaar geleden.

Alle tips zijn dus welkom.
Het is gewoon met het penseel gedaan, zelf heb ik een volledige airbrush set maar gebruik deze weinig omdat ik er niet zo veel plek voor heb om het me echt comfortabel te maken.
Na men verhuis zou ik hier in ook wat ervaring willen doen.

Ik ben gestart met de dark imperium box voor men leger Smile.

Andere vragen:

met behulp van welke lampen schilderen jullie ? voorkeur ?
Wat zijn de grootste must haves in je schilder arsenaal waar de meeste beginners overkijken ?

Hieronder alvast wat foto's van men unit na de jaren pauze: Poxwalkers!
(ze zijn wel precies wat overbelicht, maar ik neem enkele mee morgen terwijl ik een een kijkje kom nemen naar jullie kampioenschap!)


Dyllen's Death Guard 45795610
Dyllen's Death Guard 45838310
Dyllen's Death Guard 46074010
Dyllen's Death Guard 46033510
Dyllen's Death Guard 45748910
Dyllen's Death Guard 45860710
Dyllen's Death Guard 46033511
Dyllen's Death Guard 45957010
Dyllen's Death Guard 45863710

Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyza nov 10, 2018 8:42 pm


Mooi mooi!! Smile

-Daylight lamp met LED (in tegenstelling van TL dat onwaarneembaar flikkert en dus de ogen meer vermoeid)

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyllen
Slave off the Altar
Dyllen


Aantal berichten : 12
Registration date : 24-04-18

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyza nov 10, 2018 8:45 pm

Thanks!

zat ik ook aan te denken nu heb ik een geel licht en is idem zwaarder op de ogen + geeft soms de kleuren een andere touch
Terug naar boven Ga naar beneden
TimDG
Cold One Knight
TimDG


Aantal berichten : 186
Registration date : 16-10-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Welle

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyma nov 26, 2018 11:03 am

met behulp van welke lampen schilderen jullie ? voorkeur ?

Ik heb 3 lampen die ik opgesteld heb aan de zijkanten en voorkant, dit zijn gewone bureaulampen met led.


Wat zijn de grootste must haves in je schilder arsenaal waar de meeste beginners overkijken ?

Een wet palet is echt super om mee te werken, je verf blijft lang goed en het is altijd goed verdund.
Alsook verschillende mediums om je verf wat aan te passen aan de situatie zoals: Lahmian Medium(GW) of de Flow Improver van Vallejo.

Als je je Airbrush opgesteld hebt laat eens iets weten dan kom je maar eens langs bij mij voor een Crash Course:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyllen
Slave off the Altar
Dyllen


Aantal berichten : 12
Registration date : 24-04-18

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyma nov 26, 2018 11:47 am

TimDG schreef:
met behulp van welke lampen schilderen jullie ? voorkeur ?

Ik heb 3 lampen die ik opgesteld heb aan de zijkanten en voorkant, dit zijn gewone bureaulampen met led.


Wat zijn de grootste must haves in je schilder arsenaal waar de meeste beginners overkijken ?

Een wet palet is echt super om mee te werken, je verf blijft lang goed en het is altijd goed verdund.
Alsook verschillende mediums om je verf wat aan te passen aan de situatie zoals: Lahmian Medium(GW) of de Flow Improver van Vallejo.

Als je je Airbrush opgesteld hebt laat eens iets weten dan kom je maar eens langs bij mij voor een Crash Course:)

Zalig zal ik zeker doen! Een wetpallet heb ik al zelf in elkaar geslagen aan de hand van wat youtube filmpjes en gebruik ik dus ook.
Ik heb tijdens de black friday deals een mooie daylight ledlamp kunnen aankopen met sterkte wissellaar en merkte direct het verschil op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyllen
Slave off the Altar
Dyllen


Aantal berichten : 12
Registration date : 24-04-18

Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Emptyma nov 26, 2018 11:48 am

Lord of contagion.

Dyllen's Death Guard 46820711
Dyllen's Death Guard 46893811
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dyllen's Death Guard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dyllen's Death Guard   Dyllen's Death Guard Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dyllen's Death Guard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Great Unclean One New Chaos
» Jerre's 30K Death Guard
» Jerre's Raven Guard
» Verkoop imperial guard
» Death from the skies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Painting and Modelling :: Projects-
Ga naar: