Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

hidden in the shadows

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31

hidden in the shadows Empty
BerichtOnderwerp: hidden in the shadows   hidden in the shadows Emptywo nov 13, 2013 9:25 am

We are at war with the Tau on the planet Zerrikania, their expansion must be stopped, but we are losing terrain every day.
The planet Ciderias is the perfect operation base to send supplies and troops, but political difficulties have occurred.
The local lord allows us on the planet but his advisers disagree.
The negotiators we send all end up dead and without the full support of the council we cannot base their.

So we send you to find out what happened to our negotiators and try to get the councils trust.
You will be accompanied with a small crew that supports you in this mission.

voor de missie krijgen jullie 60 req

nen tip, maak nen reserve req pool, het is deels een diplomatische missie waar ge dus best niet elke persoon in elkaar slaat en volgende dingen zijn bijvoorbeeld handig te doen: mensen omkopen, betalen voor informatie, iemand laten schaduwen door uw crew, locale helers bezoeken,...

De crew die jullie meekrijgen zal bestaan uit enkele simpele diplomaten, maar ook uit soort van private detectives die mensen kunnen in de gaten houden
Deze kan uitgebreid worden door imperial en inquisitorial assets uit rites of battle
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: hidden in the shadows   hidden in the shadows Emptywo nov 13, 2013 8:04 pm

ik ga naar Ciderias en neem mee....

euh niks, 60 req over! Laat ons zegge dat ik 30 afgeef en we ons misschien wat beperken in outfits dan.
http://djfl3x.tk
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: hidden in the shadows   hidden in the shadows Emptydo nov 14, 2013 4:52 pm

wat ik nog vergeten was jullie kunnen volgende twee soorten medikits meenemen

normal medikit (5req - one use): heelt D10+INT bonus untreated wounds, de rest komt op treated te staan.
in combat is het een full turn voor gebruiker en patiënt, mensen met de medicae skill kunnen het verlagen tot een halve turn of hun eigen healing skill tot een halve turn verlagen.

auto medikit (10req - one use): automedikits worden zoals pain suppressants in armor opgenomen, ze kunnen niet zomaar doorgegeven worden.
een automedikit geeft de gebruiker de regeneratian(3) trait en de resistance(poisons), iron jaw en nerves of steel talent voor aantal beurten gelijk aan de toughness bonus.
als deze is uitgewerkt moet een toughness test gedaan worden, wanneer deze faalt krijgt ge level fatigue.
wanneer de automedikit actief is kunnen geen andere heel methoden op het lichaam worden toegepast, deze zouden elkaar kunnen tegenwerken.

laat mij ook weten welke assets jullie zouden meenemen, dan kan ik daar rekening mee houden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: hidden in the shadows   hidden in the shadows Emptydo nov 28, 2013 4:58 pm

way to sabotage my plans!

ik neem dan 4 normal medikits mee (20 req), 1 auto medikit (10 req) en Psychic Hood (25 req)

5 req over
http://djfl3x.tk
Xeraz
Black Guard
Xeraz

Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: hidden in the shadows   hidden in the shadows Emptyza nov 30, 2013 12:10 pm

Ik neem mee: Thunder Hammer (30 req), 4 normal medikit (20 req). Voor the sake of the team, nog 10 req over..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: hidden in the shadows   hidden in the shadows Empty

hidden in the shadows
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pyramid of shadows

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum