doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux)
3 plaatsers
Auteur
Bericht
simmeken Guardmaster
Aantal berichten : 53 Registration date : 30-10-08 Leeftijd : 35 Woonplaats : gijzegem
Onderwerp: doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux) vr nov 01, 2013 12:13 pm
ik stop volledig me de modelbouw daarmee verkoop ik al men gerief
ik eb deamons - orcs (fantasie) - orcs 40k - grey Knights - imperial guard - bretonnia - dwergen - dark elfs - cygnar - mercenaries - retribution - malifaux teams - dark angels als ge over een bepaalt leger meer detais wilt wete stuur pmke en dan stuur ik de detais door
grtz jonas
Laatst aangepast door simmeken op vr nov 01, 2013 2:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux) vr nov 01, 2013 12:46 pm
simmeken schreef:
ik stop volledig me de modelbouw daarmee verkoop ik al men gerief
ik eb deamons - orcs (fantasie) - orcs 40k - grey Knights - imperial guard - bretonnia - dwergen - dark elfs - cygnar - mercenaries - retribution - malifaux teams als ge over een bepaalt leger meer detais wilt wete stuur pmke en dan stuur ik de detais door
grtz jonas
stuur maar door wat je van IG en Orks hebt en wat je er voor vraagt. Enkel dingen die nog niet geverfd zijn ... Voorkeur voor dingen die nog niet in elkaar zitten.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux) vr nov 01, 2013 1:14 pm
@jerre, voor de IG ben je tweedes
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux)
doe alles van modelle weg ( 40k-fantasie- warmachine-malifaux)