Ik weet niet of iemand je dat al verteld heeft maar het oogt beter als je de bolters uitdrillt zodat het lijkt alsof ze kunnen schieten ipv gesloten te zijn. Je kan zien wat ik bedoel op de fotos van Bart VM, voorbeeld bij de bikes.
mazar'i sharif Herald
Aantal berichten : 109 Registration date : 19-04-13
mijn droppod. hij zit nog maar gedeeltelijk in elkaar, ik ga eerst dit verven voor ik verder bouw
En een flyer, op aanraden van thomas ook nog maar gedeeltelijk, met het oog op een mooie, simpele afwerking
Necron schreef:
Ik weet niet of iemand je dat al verteld heeft maar het oogt beter als je de bolters uitdrillt zodat het lijkt alsof ze kunnen schieten ipv gesloten te zijn. Je kan zien wat ik bedoel op de fotos van Bart VM, voorbeeld bij de bikes.
Ik had dat al eens gezien, en ik plan om het te doen, maar daarvoor moet ik eerst nog een boortje kopen, en dat mag niet meer. ik heb eigenlijk al te veel uitgegeven. zo een 60 euro om precies te zijn
Laatst aangepast door mazar'i sharif op vr sep 13, 2013 7:00 pm; in totaal 2 keer bewerkt
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem