Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events za maa 29, 2014 10:42 am
Gasten,
Den donderdag zit eraan te komen.
Hoe gaan we et nu regelen kwa vervoer naar rotterdam? Ik ben pas terug thuis om half 6.
Moet nog eten en klaar maken en al. Het zal wss pas 7u zijn er da ik in aalst kan zijn. Iemand enig idee tot hoelaat we kunnen inchecken? Denk toch wel tot na 9u zeker?
En waar spreken we dan af, wie rijd?
grtn
tonyp Corsair
Aantal berichten : 66 Registration date : 09-07-13
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events ma maa 31, 2014 6:58 pm
Yo Niels,
Ik rijd. Het hangt allemaal beetje af van jouw Waar parkeert jij jouw wagen ? over water? Ik kan jij daar oppikken en dan rijden we door naar de Houtmarkt voor Steven.
grtz
Gannon Bloodshade
Aantal berichten : 140 Registration date : 17-11-08 Leeftijd : 34 Woonplaats : Erpe-mere
Tis een beetje stom da ik men auto ga parkeren over het water als ik op 5min van bij u thuis woon. Is het niet makkelijker da je me komt oppikken aan het station van Mere? Daar aan de happy net voor de E40. Dan kunnen we vandaar naar Steven rijden. Ik zal jou dan wel nog bellen wanneer ik daar kan staan. Ik kan da nu nog niet zeggen. Ik verwacht dat ik er tegen 18u zal kunnen zijn.
grtn
tonyp Corsair
Aantal berichten : 66 Registration date : 09-07-13
Aantal berichten : 315 Registration date : 20-01-09
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events wo mei 21, 2014 8:12 pm
Ik ben er serieus over aan't twijfelen. Is wel interessant, maar ben die week pas dinsdagavond terug uit verlof, en weet niet of 'k die week veel tijd ga overhebben om de zaterdag te gaan gamen (en eventueel andere werk-gerelateerde problemen). Zal wss. een last-minute worden voor mij
Wanneer valt dat event in Antwerpen later die maand, Koen enig idee met je PG-contacten? Mss. dat ik beter daar naartoe ga?
Brett Kouran
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events do jun 12, 2014 8:23 pm
Ik zal dus niet naar Holland gaan deze week (nog veel schade in te halen thuis), maar ga wel naar Antwerpen den 22ste (zondag). Als er iemand geinteresseerd is om mee te gaan, ik ga zeker met de auto.
tolteks Crone Hellebron
Aantal berichten : 533 Registration date : 09-09-12 Leeftijd : 39 Woonplaats : Wolvertem
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events za jun 21, 2014 7:40 pm
Ik zou er wel zin in hebben. Punt is wel dat het ginder precies kleine toernooien zijn, max. 12 man? Dus best niet alle 5 tegelijk toestuiken? Of juist wel
Awel ja, zoals de comment zegt, deze week zou er ergens meer info moeten komen...
Brett Kouran
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events ma okt 20, 2014 12:19 am
Zojuist het event van Oostende eens bekeken op FB, die mannen hebben ook serieus de Gent-ziekte opgedaan. Is niet alleen 35 punten, is ook spelldraft. Nog weinig goesting om daar naar toe te gaan.
Dan maar naar steamclash? Dat geeft ook problemen, als ik het goed volg spelen die mannen rondes van 1 uur met 50-punten lijsten? Spelen die daar dan timed turns of deathclock? 1 uurke is ook wel zotjes, dus al mijn tegenstanders deathclocken met runes of war?
SteamClash November 2014 - 50pts - Informatie en regels Tournoi en format 50 pts 1 liste obligatoire avec 2ième liste optionnelle. Si 2 listes elles doivent respecter le format character restrictif. De plus, chacune des listes devra être jouée au moins une fois. Les listes doivent être envoyées par mail à l'un des organisateurs ou déposées à L'Imaginarium, au plus tard le dimanche 9 Novembre 2014 à 18h. Pas de proxy, les conversions doivent être en accord avec les règles établies dans le Streamroller. Peinture non obligatoire mais vivement encouragée. Les tables seront à décors fixes pour toute la durée du tournoi Veuillez vous munir de votre matériel :
- Dés - Figurines - Cartes d'armée - Pochette plastique - Marqueur effaçable - Tokens - Mètre Le PAF est de 10 euros et chaque participant recevra un lot. Le premier au classement choisira en premier et ainsi de suite.
On jouera 4 parties en Steamroller 2014 avec clock ATTENTION 1h de jeu par joueurs déploiement COMPRIS Première partie : 10h30 - 11H30 Deuxième partie : 11h30-12h30 Temps de midi Troisième partie : 13h30h-14h30 Quatrième partie : 14h30h-15h30
Résultat et remise des lots : 16h0 Attention RDV 10h00 au magasin Indication: Le contenu de ces pages n'est pas sous la responsabilité de T³, mais de l'organisateur du tournoi.
tolteks Crone Hellebron
Aantal berichten : 533 Registration date : 09-09-12 Leeftijd : 39 Woonplaats : Wolvertem
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events ma okt 20, 2014 1:01 am
ja das timed turns, dan is er geen "fixed tijd" nodig, gewoon, na paar beurten dice down, en snelste game bepaald de maat pretty much.
Is eens iets anders timed turns, en dan zijn we daar ook is geweest (en misschien komen ze dan in december ook eens af, you never know)
Brett Kouran
Timed turns en een uur speeltijd. Dus als de eerste speler zijn extension in de 2de of 3de neemt heeft de 2de speler max. een halve derde beurt voor er time gecalled wordt. Is eigenlijk spelen gelijk 3 jaar geleden, hard voor een eerste punt gaan (of meer) en dan stallen en grinden voor dice down. Afin kunnen er morgen eens over praten, rond 19u / 19u10 in de Hermelijn?
tolteks Crone Hellebron
Alle, als ik van Nelly bericht krijg dat er dingen binnen zijn kom ik, want dan moet ik er toch passeren, anders ga ik prolly deze week niet spelen, want geen tony = geen modellen dus ben ik momenteel in overdrive dingen in elkaar aan het puzzelen.
Gannon Bloodshade
Onderwerp: Re: Upcomming Warmachine events ma nov 17, 2014 9:21 pm
Ik ben er vlot van overtuigd dat er mensen van Hermelijn zelf zullen mee doen met het tornooi, maar dan moeten ze zich natuurlijk wel inschrijven... hint hint...