Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Req "The Kaurava Campaign"

Ga naar beneden 
+2
Drogue43
Xeraz
6 plaatsers
AuteurBericht
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 1:48 pm

Hier alle items + req cost en overige req posten voor een duidelijk overzicht van wat er mee is op de missie(s)

date Mission name # req availble
25/03/2013 Junduwar Jungle 35 req
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 1:49 pm

Voor mij dus het volgende:

item name req cost
Astartes Power Sword 20
Balefire Gun 16
Combi Tool 15

Nog 16 req nodig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 2:35 pm


Mijn equipment:

Astartes Chainsword 5 Req
Astartes Jump Pack 15 Req
Astartes Flamer 10 Req

(ik heb dus 5 req over)

wat ik nog zou willen :

1X deadlock 10 Req (moet dus nog 5 req hebben)



Side note:natuurlijk kunne we het ook met alleen restraints doen maar dan wordt het wrangling with the enemy...
wa opzich ook nie onmogelijk is aangezien als ge het leeft (of nog beter de hardy talent hebt) kank u me gemak probere healen.

extra side note: geluk dak me 500 exp ne diagnoster helm had gekocht anders kwam ik er zeker nie met de Req xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 5:04 pm

Xeraz schreef:
Ondertussen het topic gemaakt en mijn equipement en noden erbij gezet.
Als er geen combi tool kan meegenomen worden, wil ik ook nog Tech Use +10 nemen, maar da's dan al rollen op 40 en begint lastig te worden denk ik.
En ja, voor jouw is er natuurlijk een heleboel mee te nemen é Patrick Razz
Altijd wel iets van tof materiaal te vinden Razz

yup een heeelee boel


Cartograph 5
Codex Astartes -
magnocular 3
data slate 5
Chainsword 5
Telescopic sight 6
24 DUS nog 11 over...

nota: voor onze devastator :-p
Sacred Ungents 20 prevent jamming

ik had gedacht van een heavy bolter mee te nemen maar da's al direct 20 req +5 req estra bovenop de normale special ammo cost en +15 voor een backpack... da ging al 35 zijn...

Eventueel een multikey req 15 voor iemand met security om deuren open te krijgen... (zoals imperial shrines of comm-relay bunker deuren.. :-p )




Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 8:38 pm

Ik denk dat we met de multi key niet veel zijn, security is Rank 3 Wink
Maar met tech use moet een deur kraken ook te doen zijn denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptywo maa 27, 2013 9:57 pm

Patrick schreef:



Eventueel een multikey req 15 voor iemand met security om deuren open te krijgen... (zoals imperial shrines of comm-relay bunker deuren.. :-p )





hier moet je je niet druk om maken. De shrines, relays en foundries kunnen gewoon gecaptured worden na dat je signaal stuurt naar de Strike-cruiser om Field Generators te deployen,
de tech-priests doen de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Pinguin
Warrior
Pinguin


Aantal berichten : 20
Registration date : 05-08-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptyma aug 12, 2013 4:31 pm

Outskirts of Angel Forge

Req 40

voornamelijk Eldar en vehicles (hordes ?)

Best dus missile launchers ?
de Astartes Armorbane geeft een +20 bonus op grond dingen (15 req) (clipsize is wel maar 1) (rite of b.)

weet er iemand iets over die "Wraithlord" ? ik vind niks van specs in de boeken.
en voor de rest standaard ass kicking materiaal zeker ?

nog ideeën ?
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptyma aug 12, 2013 4:52 pm

Pinguin schreef:


weet er iemand iets over die "Wraithlord" ? ik vind niks van specs in de boeken.

Dat je niets vind over de Wraithlord is vrij logisch want dat is namelijk de bedoeling..

Je weet dat je tegen Eldar en hun vehicles zit, meer als Game Master ga ik niet zeggen. Je moet rekenen op de hulp van andere leden van het Kill-Team om te zien of hun Forbidden Lore over de Xenos uitgebreid genoeg is, maar waarschijnlijk wel aangezien Thomas meedoet.

Een exact profiel ga je nooit vinden van wat ik gebruik, want ik maak alles zelf. Ik baseer mij gewoon op de boeken, maar dat zijn niet de exacte profielen daarom.
Als je weet wat je gaat tegenkomen is het van weinig nut dat ik missies maak, want dan rust je jezelf gewoon uit ertegen en win je waarschijnlijk toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptyma aug 12, 2013 5:29 pm

wel als apothecary (dat meer melee gericht is dan shooty) weet ik nie hoeveel ik hulp kan biede behalve natuurlijk het nodige healen en weghoude van troops zodat de shooty deel van de kill-team alles zowat kan neer maaien

me dat gezegt zal ik waarschijnlijk een powersword en jump pack mee neme waarmee ik nog 5 req over zou hebbe als ik me niet vergis?

andere sugesties voor deze missie in verband met gear mogen natuurlijk gegeven worden ( hiermee wil ik zegge als je wilt dat ik iets anders mee neem dat misschien meer handig kan zijn voor de groep, dan zeg je dit maar gerust, uiteindelijk is men expertise healen en is de rest van wat ik doe/kan support dus ja Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptyma aug 12, 2013 10:54 pm

Ik zou weer hetzelfde gear als vorige keer meenemen, namelijk een heavy bolter en een lascannon, dat maakt mij effectief op range zowel tegen infanterie als vehicles (in close combat ben ik sowieso totaal niet effectief...)
maar daarvoor heb ik helaas 10 req te kort.
Ik raad aan dat bart (doet bart mee?) ook een lascannon meeneemt, hij kan er nog beter mee schieten dan ik.

Ik kan veel (alles) vertellen over eldar wraiths, maar veel daarvan is niet bekend in het imperium. Ik dank niet dat een goed idee is om spelers kennis te geven die ze in feite toch niet kunnen weten. Ik zal een uitgebreide uitleg naar Kris sturen, dan kan hij beslissen hoeveel daarvan wij in feite kunnen weten.


Laatst aangepast door Hollow_man op di aug 13, 2013 12:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptyma aug 12, 2013 11:00 pm

Hollow_man schreef:
Ik zou weer hetzelfde gear als vorige keer meenemen, namelijk een heavy bolter en een lascannon, dat maakt mij effectief op range zowel tegen infanterie als vehicles (in close combat ben ik sowieso totaal niet effectief...)
maar daarvoor heb ik helaas 10 req te kort.
Ik raadt aan dat bart (doet bart mee?) ook een lascannon meeneemt, hij kan er nog beter mee schieten dan ik.

Ik kan veel (alles) vertellen over eldar wraiths, maar veel daarvan is niet bekend in het imperium. Ik dank niet dat een goed idee is om spelers kennis te geven die ze in feite toch niet kunnen weten. Ik zal een uitgebreide uitleg naar Kris sturen, dan kan hij beslissen hoeveel daarvan wij in feite kunnen weten.
wel zoals ik eerder heb gezegt ik heb nog 5 req over dat je desnoods kan gebruike vooral aangezien het nuttiger is voor jullie dan voor mij

als ik me niet vergis is het ik(Pieter), Thomas, Bart, Robin, Ward die kunne kome heb nog niet gezien of jonas kan en Patrick kon niet kome

dit betekent ook dat we mee hebbe 2X devestators, 1 techmarine, 1 apothecary en 1 assault marine als ik me niet vergis
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 12:15 am

bart gaat inderdaad komen, maar ik betwijfel of hij iets anders dan een lascannon zou meenemen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Pinguin
Warrior
Pinguin


Aantal berichten : 20
Registration date : 05-08-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 7:08 am

FL3X schreef:
Pinguin schreef:


weet er iemand iets over die "Wraithlord" ? ik vind niks van specs in de boeken.
Dat je niets vind over de Wraithlord is vrij logisch want dat is namelijk de bedoeling..

Een exact profiel ga je nooit vinden van wat ik gebruik, want ik maak alles zelf. Ik baseer mij gewoon op de boeken, maar dat zijn niet de exacte profielen daarom.
Als je weet wat je gaat tegenkomen is het van weinig nut dat ik missies maak, want dan rust je jezelf gewoon uit ertegen en win je waarschijnlijk toch...
zoals verwacht wordt van een GM
of is het eerder:
cunning Xenos ?


Laatst aangepast door Pinguin op di aug 13, 2013 7:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinguin
Warrior
Pinguin


Aantal berichten : 20
Registration date : 05-08-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 7:13 am

Hollow_man schreef:
Ik zou weer hetzelfde gear als vorige keer meenemen, namelijk een heavy bolter en een lascannon, dat maakt mij effectief op range zowel tegen infanterie als vehicles (in close combat ben ik sowieso totaal niet effectief...)
maar daarvoor heb ik helaas 10 req te kort.
ik kan momenteel niet veel meer dragen als een heavy bolter, dus met wat standaard gear:
Missle launcer (15) (ik lees gelijk dat daar 2 ammo racks bij zitten kan iemand dat bevestigen ?)
Stummer (5)
...

dus heb ik normaal wel nog 10 over
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 3:09 pm

Ik ga op reis en ik neem mee:



1 Astartes Meltagun (Vulkan)20 Req
1 Stummer5 Req
Nog 15 Req over (eventueel voor Cybernetics, maar eerst smijt ik het ten goede van het team)

EDIT: Ow als er ergens nog 5 req over is, voor ik het vergeet ... Een Power Sword zou ik ook wel willen ^^; Daar kom ik nog 5 voor te kort.

Misschien overwegen Restrains (10 Req) mee te nemen? En/of Teleport Homer (10 Req)?


Laatst aangepast door Xeraz op wo aug 14, 2013 8:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 3:10 pm

Pinguin schreef:

ik kan momenteel niet veel meer dragen als een heavy bolter, dus met wat standaard gear:
Missle launcer (15) (ik lees gelijk dat daar 2 ammo racks bij zitten kan iemand dat bevestigen ?)
Stummer (5)
...

dus heb ik normaal wel nog 10 over
En erm tenzij ik helemaal van de wereld ben, heb je er nog 20 over, niet? 15 + 5 blijft bij mij steeds 20 uitkomen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 3:54 pm

wat jullie weten over de wraithlord en eldar:

Eldar dragen spirit stones. Spirit stones zijn om de één of andere reden heel belangrijk voor eldar. Wraith constructs zijn gemaakt van het hardste materiaal dat ooit is gezien, heel sterk, en omwille van hun structuur enorm moeilijk te vernietigen. Simpele bolter shots ketsen er gewoon vanaf, en zelfs heavy weapons zijn niet altijd efficient. Ze dragen brutale wapens die los door gelijk welk armour lijken te schieten/snijden.

Approach with extreme caution, eliminate with extreme prejudice (because they are xenos).

Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Pinguin
Warrior
Pinguin


Aantal berichten : 20
Registration date : 05-08-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Emptydi aug 13, 2013 3:59 pm

Xeraz schreef:
Pinguin schreef:

ik kan momenteel niet veel meer dragen als een heavy bolter, dus met wat standaard gear:
Missle launcer (15) (ik lees gelijk dat daar 2 ammo racks bij zitten kan iemand dat bevestigen ?)
Stummer (5)
...

dus heb ik normaal wel nog 10 over
En erm tenzij ik helemaal van de wereld ben, heb je er nog 20 over, niet? 15 + 5 blijft bij mij steeds 20 uitkomen :p
ik hou rekening dat ik zelf atm nog voor 10 iet neem weet nog niet wat Wink maar in case of greater good, 20 is aviable Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Req "The Kaurava Campaign" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Req "The Kaurava Campaign"   Req "The Kaurava Campaign" Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Req "The Kaurava Campaign"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Kaurava Campaign
» Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)
» The purification of Kaurava IV "Aurelia"
» New Campaign
» Campaign A

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: