Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)

Ga naar beneden 
+3
Hollow_man
Drogue43
FL3X
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptydo jan 17, 2013 7:58 pm

Dit is jullie intro missie voor de "Kaurava Campaign", die doorgaat in Sub-Sector Kaurava.

De eerste missie die word voorzien, is een verplichte eerste missie die moet gespeeld worden en dit is jullie intro.


Loaded upon the bridge, Captain Gabriel Angelos replays the distress call, as made by Captain Davian Thule:

"This is Captain Davian Thule! We are under heavy ork attack and require assistance.
I am holding ground along with the recruits at Center Indrik. Send reinforcements so the orks can be sent back to the mountains!"

Gabriel Angelos displays a strong face,
"Members of the Deathwatch, Warriors of the Silent Vigil, this is your first task in aiding the Blood Ravens to reclaim this sector.
This is the planet of Kaurava II and has long been infested by these vile greenskins, but never were so far away from their mountains.
It is suspectible that something else might be pushing the greenskin tide down upon us. But for now, Push back the orks and secure this Center!"

You shall land by drop pod and immediately be able to join the fray...

Requisition voor deze missie is 40 en jullie krijgen daarbovenop een vox-link rechtstreeks met de strike cruiser, zodat jullie altijd betrokken zijn bij strategic planning.

Deathwatch, you are dismissed, Good luck and may the emperor be with you!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 12:07 am

nu dat ik hier ook op denk: Heeft er iemand 40k orks die we kunnen gebruiken voor dit? Anders zal ik hiervoor mijn fantasy Orks gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 12:28 am

nee sorry ik heb geen orks maar ik denk dat die fantasy orks wel zoude lukke zekr als er niemand orks heeft?

kheb wel een vraagje ik heb eens gekeke om misschien een flamer mee te neme voor de campaign en ik heb gekeke om extra ammo mee te neme (als dit mag/mogelijk is) maar ik zag dat er geen getal van hoeveel requisition je ervoor moet spenderen
dus als ik het dan goed heb kan je er extra meeneme zonder extra kosten?? (natuurlijk besef ik dat je er geen jaar vooraad kunt meeneme maar ik vroeg het me toch af)
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 1:11 am

flamers zijn normaal niet bedoeld voor extensive use.
Per definitie staat er dat er geen requisiton cost bekend is en ik weet niet of er ergens iets van waarde is vastgelegd.
Ik vind enkel iets terug over Special Issue Ammunition, maar een flamer gebruikt gewoon Promethium.

Ik zou dan zeggen dat we evenduur zijn voor "naft" als in het echt en het 10 req is voor uw flamer 1 keer te kunnen herladen.
Wel niet meer dan 1 keer, daarmee kan je 12 keer flamen. En het zijn maar Orks hé!
Vergeet wel niet dat je 2 Full Actions moet gebruiken om uw flamer te herladen, omdat het een nogal delicaat en explosief werkje kan zijn.
Natuurlijk als je daar Promethium vind, kan je uw "lege clip" ook misschien herladen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 1:20 am

FL3X schreef:
flamers zijn normaal niet bedoeld voor extensive use.
Per definitie staat er dat er geen requisiton cost bekend is en ik weet niet of er ergens iets van waarde is vastgelegd.
Ik vind enkel iets terug over Special Issue Ammunition, maar een flamer gebruikt gewoon Prometheum.

Ik zou dan zeggen dat we evenduur zijn voor "naft" als in het echt en het 10 req is voor uw flamer 1 keer te kunnen herladen.
Natuurlijk als je daar Prometheum vind, kan je uw "lege clip" ook misschien herladen.

oke dan is dat ook opgeklaard voor mij bedankt Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 11:30 am

In het boek staat dat wanneer je een wapen reqd je er van mag uitgaan dat je 'genoeg' reloads meehebt ervoor. Omdat dat nogal vaag is zeggen de meeste dm's oip forums, wanneer ernaar gevraagd, dat ze rulen dat je voor ieder wapen dat je meeneemt 2 à 3 extra clips hebt. (daar valt special issue ammo natuurlijk niet onder).

2 à 3 extra clips is, naar heb ik heb gemerkt, zo goed als oneindig... Alleen als de campaign écht lang wordt zonder mogelijkheid tot herladen (als we alle 3 de missies va eperor protects in één keer hadden gespeeld of zo) gaat dat beginnen opraken denk ik.

Maar kris is GM natuurlijk, als hij het anders iwl doen dan is dat zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 9:37 pm

Dit is maar een korte intro, niet bedoeld voor lang. Dus voelt het beter aan als de flamer zijn eigen clip heeft en er een extra clip kan meegenomen voor 10 req.
Dit deel kan op 1 à 2 sessies afgerond zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 10:00 pm

oke dus als ik dan een flamer heb gereqqed dan heb ik dus de flamer met zen clip daar kan ik al mee leve Razz


wie weet was je wel een dark god aan het spele en dacht je elk stuk apart en om nog kwaadaardiger te zijn moest ik em nog in elkaar bouwe ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 11:01 pm

zou er dan een sticker opplakken: "Adeptus Astartes Build-Your-Own-Flamer" (sponsored by Lego-Imperium)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza jan 19, 2013 11:14 pm

me mijn space marines "technishe vaardighede" zal waarschijnlijk bij de eerste keer et gebruike alles al uit elkaar vallen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Siebe
Herald
Siebe


Aantal berichten : 108
Registration date : 01-12-12

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: orks   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyzo jan 20, 2013 6:52 am

ik heb wel orks lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyzo jan 20, 2013 8:47 pm

Siebe schreef:
ik heb wel orks lol!


ja, moest ik nu nog kunnen weten of ik ze mag lenen en dan in de hermelijn laat, dan ben ik er iets mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Siebe
Herald
Siebe


Aantal berichten : 108
Registration date : 01-12-12

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: orks   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyzo jan 20, 2013 9:09 pm

hoeveel ebt ge er nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyzo jan 20, 2013 9:46 pm

siebe, zie PM.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo jan 23, 2013 10:16 am

FL3X schreef:
siebe, zie PM.

ge moogd da gerust ook hier delen zé Kris Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo jan 23, 2013 11:44 am

Xeraz schreef:
FL3X schreef:
siebe, zie PM.

ge moogd da gerust ook hier delen zé Kris Very Happy

en dan wete we tege wa we vechte zekr Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo jan 23, 2013 1:09 pm

ahja, tuurlijk, maakt het ons toch makkelijker ... :p :p
maja, zou een groot deel van de fun wegnemen ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo jan 23, 2013 1:44 pm

Xeraz schreef:
ahja, tuurlijk, maakt het ons toch makkelijker ... :p :p
maja, zou een groot deel van de fun wegnemen ^^;

kon het maar probere zegt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo jan 23, 2013 7:50 pm

Robin, ik wil u laten weten welke xenos ge tegenkomt, maar op 1 voorwaarde!

Ik mag op u character en op uw voorhoofd ne sticker plakke "XENO HERE!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyvr jan 25, 2013 9:03 am

Pff en heel de art van mijn manneke omzeep helpen zeker?
Nee, dan heb ik liever wat verassing, da geeft tenminste uitdaging.
Moest ik het al allemaal weten vind ik het de moeite niet om erop uit te trekken, de fun is eraf dan. Wink
Mss verdien ik door zo'n "verassing" wel een nieuw bionisch onderdeel ^^ (om ff in de lroe te blijven Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyvr jan 25, 2013 1:42 pm

heel de art van uw manneke, eeeeeeey. Zijde vergete wie da ding eeft geverfd voor u? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyma jan 28, 2013 8:54 am

nooit gezegd da'k da vergeten ben é.
Kvinnet mooi nu, laten we het zo houden xD
(dus onrechtstreeks gezegd: Ja kris, good job you did there =D )
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyza feb 16, 2013 8:10 pm

hallo beste battle brothers

hier zijn dus de Rightious Fury statistics van deze sessie Razz

Bart: 13
Thomas: 6
Patrick: 0
Nick: 0
Jonas: 3
Robin: 5
Pieter:0
totaal: 27 Rightious Fury

alweer een zeer mooi uitkomst Razz

en voor onze GM de kris hebk ook Davian Thule zijn Rightious Fury bij gehouden

Davian Thule: 19


en dan als een afsluiter van dit bericht ook danku aan Siebe voor het uitlene van zijn Orkz zodat we toch een target hadden om op te meppen/schieten/vlammen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptyma feb 18, 2013 11:21 am

Yup Dank u Siebe !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Emptywo feb 20, 2013 8:59 am

Bedankt Siebe =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)   Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaurava Campaign - The Distress Call (part 1)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Kaurava Campaign
» Req "The Kaurava Campaign"
» The purification of Kaurava IV "Aurelia"
» Call of Warhammer MTW II mod
» The Heist "Part 1"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: