Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Dark Angels ma maa 04, 2013 7:48 pm
vind geen dark angels green, maar ik paint normaal gezien niet met citadel paints, iemand een idee voor een surrogaat kleurtje?
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 7:57 pm
blauw?
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 8:02 pm
Philuz XIII schreef:
blauw?
met wat geel bij, wordt dat groen ...
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 8:20 pm
ik verf ze met caliban green (vroeger was dat darkangel green)
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 8:23 pm
Caliban bestaat niet meer...
Drogue43 Supreme Sorcerer
Aantal berichten : 273 Registration date : 01-09-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 8:26 pm
Philuz XIII schreef:
een deel ervan wel genaamd The Rock aka fortress monastery van de dark angels over de rest... wel ja da ligt gelijk puzzelstukjes in de warp... als er nog tenminste iets van over is
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 9:06 pm
Drogue43 schreef:
Philuz XIII schreef:
een deel ervan wel genaamd The Rock aka fortress monastery van de dark angels over de rest... wel ja da ligt gelijk puzzelstukjes in de warp... als er nog tenminste iets van over is
Daar is de Peter vet mee! Hij vind de weg naar de Paradisio nog niet...
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 9:56 pm
Great Unclean one schreef:
vind geen dark angels green, maar ik paint normaal gezien niet met citadel paints, iemand een idee voor een surrogaat kleurtje?
Army Painter's 'Angel Green' zal je beste vriend worden.
Je kan ook deze paint conversion chart gebruiken om de corresponderende kleuren in de verschillende ranges te vinden.
Basically is elk donkergroen wel goed voor Dark Angels, gewoon je eigen ding doen!
Onderwerp: Re: Dark Angels ma maa 04, 2013 10:55 pm
Bart, Bart, Bart toch! Het was wel de bedoeling om aan een pagina of 3 bullshit te geraken alvorens hij een antwoord kreeg hé partypooper
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Dark Angels di maa 05, 2013 12:04 am
Philuz XIII schreef:
Bart, Bart, Bart toch! Het was wel de bedoeling om aan een pagina of 3 bullshit te geraken alvorens hij een antwoord kreeg hé partypooper
Mijn oprechte excuses, ik probeerde nog (vergeefs) om van dit forum iets nuttig te maken. 't zal niet meer gebeuren.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Dark Angels di maa 05, 2013 10:26 pm
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:
Mijn oprechte excuses, ik probeerde nog (vergeefs) om van dit forum iets nuttig te maken. 't zal niet meer gebeuren.
met den bart kan ik tenmiste praten, merci hé makker
Onderwerp: Re: Dark Angels di maa 05, 2013 10:31 pm
het is raar dat er in die lijst geen model color staat, dit is één van mijn favorite paints naast valejo
Onderwerp: Re: Dark Angels di maa 05, 2013 10:36 pm
als ik dan eens goe naar da potje kijk blijkt dat model color ook van valejo te zijn maar dan de italiaanse offspring. heb van game colour dark green gekocht en daar een inkt over gedaan van black green maar dat over dat dark green gestippeld, en nu ga ik proberen van dat wat lichter te krijgen alvorens er een wash over te doen, zal wel zien wat er van komt
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: Dark Angels di maa 05, 2013 11:27 pm
als ik dan eens goe naar da potje kijk blijkt dat model color ook van valejo te zijn maar dan de italiaanse offspring.
Zot hebben die ook een filiaal in italie?? vreemd:s vanwaar komt gamecolor dan??
trollollol
Onderwerp: Re: Dark Angels wo maa 06, 2013 12:28 am
TimDG schreef:
als ik dan eens goe naar da potje kijk blijkt dat model color ook van valejo te zijn maar dan de italiaanse offspring.
Zot hebben die ook een filiaal in italie?? vreemd:s vanwaar komt gamecolor dan??
trollollol
staat er int engels en int italiaans op, vreemd dat ze dat dan ni in spanje vekopen hé
Onderwerp: Re: Dark Angels wo maa 06, 2013 11:21 am
jaja en hun tank colours serie die komt van Duiitsland rare jongens die Spanjaarden
Onderwerp: Re: Dark Angels do maa 07, 2013 11:57 pm
tis misschien te warm in spanje, de verf droogt te rap en daarom komt dienen verf dan van gans de wereld