40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!)
5 plaatsers
Auteur
Bericht
s7sins Reaver
Aantal berichten : 78 Registration date : 15-01-12 Leeftijd : 30 Woonplaats : Haaltert
Onderwerp: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) do jan 17, 2013 6:41 pm
zoals de titel het zegt, ik ga al mijn 40k gerief verkopen weinig gebruikt jammer genoeg, maar je moet er tijd voor maken en die had ik te weinig
alleszins:
TAU 12 fire warriors, 2 gun drones (alles geverfd, buiten 1 gun drone) 15 euro
ELDAR 1 farseer 5 striking scorpions met exarch 10 guardians met weapon platform 5 dire avengers (zonder exarch) 40 euro
DARK ANGELS dark vengeance box set, maar zonder de libby of chaplain 35 euro
CHAOS SPACE MARINES 1 terminator lord 23 marines (waarvan 11 nog in hun sprue) 5 possessed 8 berzerkers 1 rhino 90 euro
SKAVEN 20 clanrats, assembled en primed (sommigen al (gedeeltelijk) geverfd) 15 euro
Laat snel iets weten, en alvast bedankt! Ik wil er echt van af, en ze gaan ergens anders veel beter staan als in mijn kast, waar ze toch alleen stof vangen
Mvg. Arthur
edit: eldar van de baan (jippie!) edit2: skaven ook van de baan, voor tenderleaf edit3: chaos space marines zijn voorbehouden
Laatst aangepast door Wazdakka op zo jan 20, 2013 8:40 pm; in totaal 4 keer bewerkt
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) do jan 17, 2013 6:51 pm
wat is de staat van de eldar? in elkaar gestoken, geverfd? en welke farseer is het juist?
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) do jan 17, 2013 10:49 pm
wat is de staat van de eldar chaos marines? in elkaar gestoken, geverfd? en welke farseer terminator lord is het juist? (welke wapens heb je hem aangeplakt, als hij al geplakt is?
s7sins Reaver
Aantal berichten : 78 Registration date : 15-01-12 Leeftijd : 30 Woonplaats : Haaltert
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) vr jan 18, 2013 1:36 pm
een deel van chaos space marines zijn geprimed (een stuk of zes denk ik) een stuk of elf zijn nog niet eens uitgepakt en een kleine minderheid is al geassembleerd en moet nog geprimed worden
de terminator lord heeft een combi bolter en een power axe en (rara) terminator armour die is al volledig uitgepakt, geassembleerd en zelfs geverfd!
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) vr jan 18, 2013 3:30 pm
hoe is het met de dark vengeance box set? al ineen gestoken of nog op de spru?
s7sins Reaver
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) vr jan 18, 2013 10:28 pm
al volledig ineen gestoken, op de captain na zelfs al geprimed! ik ben ook al begonnen met ze te verven, maar dat is een minderheid en degenen die al geverfd zijn, zijn dat imo heeel goed
Tenderleaf Tullaris
Aantal berichten : 281 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 41 Woonplaats : Eirp
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) za jan 19, 2013 1:39 pm
die skaven willek u wel vanaf helpen.
s7sins Reaver
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!) za jan 19, 2013 2:17 pm
super!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!)
40k uitverkoop: tau FW, eldar starter army, dark angel dark vengeance & csm klein leger (ook skaven clanrats!)