Aantal berichten : 53 Registration date : 10-07-12 Woonplaats : Before the gate of another fortress, telling those maggots they've got to form ranks!
Onderwerp: Re: operation alpha ma maa 18, 2013 5:59 pm
Tuurlijk, het stond er inderdaad niet in Thomas, dat wil ik zeker niet beweren!
Jacky dacht dat dat evident was, dus heeft hij het er uit gelaten.... Of dat het inderdaad evident was, is natuurlijk iets anders.
Over de missies... Wel, ik kreeg als judge ze ook die dag voor het eerst volledig in mijn handen gestopt.
Ik kon dus enkel mij baseren op wat ik wist van toen ik ze gespeeld had. En blijkbaar waren er aanpassingen gebeurd of dergelijk...
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: operation alpha ma maa 18, 2013 7:58 pm
Raggbur schreef:
Tuurlijk, het stond er inderdaad niet in Thomas, dat wil ik zeker niet beweren!
Jacky dacht dat dat evident was, dus heeft hij het er uit gelaten.... Of dat het inderdaad evident was, is natuurlijk iets anders.
Over de missies... Wel, ik kreeg als judge ze ook die dag voor het eerst volledig in mijn handen gestopt.
Ik kon dus enkel mij baseren op wat ik wist van toen ik ze gespeeld had. En blijkbaar waren er aanpassingen gebeurd of dergelijk...
Ge bedoelt dat de rulespack voor de 3de keer verandert was....?
@Homer, proficiat met je 2de plaats! Begrijp er geen snars van dat je niet 1ste was... lol lol En als ik het goed begrijp heb je verloren van een Hello Kitty army? Sta me toe dat ik dit even opsla en absorbeer want ik ga daar de volgende jaren nog heel veel plezier aan beleven!
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: operation alpha ma maa 18, 2013 10:29 pm
Philuz XIII schreef:
En als ik het goed begrijp heb je verloren van een Hello Kitty army? Sta me toe dat ik dit even opsla en absorbeer want ik ga daar de volgende jaren nog heel veel plezier aan beleven!
Ik had niet minder verwacht... Misschien moet ik toch maar voor die knalroze Chaos Space Marines gaan... Of Mexican Orks met custom lowrider trukks.
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: operation alpha di maa 19, 2013 1:17 am
probeer andes ne keer deathwing dark angels , white allover