Aantal berichten : 165 Registration date : 09-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Affligem
Onderwerp: Campaign Battle ma feb 25, 2013 10:06 pm
Ik en Jonas zijn van plan om vrijdag rond 19.00u ons matchke te spelen Jonesy, dit is ne reminder voor u , prepare to be crushed beneath my hammers ^^ Supporters voor order zijn welkom, die voor disorder gooi ik persoonlijk op de brandstapel, vuile heretics en traitors
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Campaign Battle ma feb 25, 2013 10:46 pm
Quick Ben schreef:
Ik en Jonas zijn van plan om vrijdag rond 19.00u ons matchke te spelen Jonesy, dit is ne reminder voor u , prepare to be crushed beneath my hammers ^^ Supporters voor order zijn welkom, die voor disorder gooi ik persoonlijk op de brandstapel, vuile heretics en traitors
Ik kom ook mijn battle spelen, qua morele support kan dat al beginnen tellen!
Morele support wordt gemeten in kilo's, toch?
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Campaign Battle ma feb 25, 2013 10:49 pm
Ik zal passeren tegen 20.40 of zo. Niet dat team disorder moral support nodig heeft (we rock hard enough on our own) maar er is ook war machine is mij verteld of wie weet kan ik er een extra battle uit slaan. (any takers?)
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Campaign Battle ma feb 25, 2013 11:00 pm
Hollow_man schreef:
Ik zal passeren tegen 20.40 of zo. Niet dat team disorder moral support nodig heeft (we rock hard enough on our own) maar er is ook war machine is mij verteld of wie weet kan ik er een extra battle uit slaan. (any takers?)
Als Jeroen mij rap genoeg gewiped heeft heb ik misschien nog wat tijd. No promises though...
Great Unclean one Morathi
Aantal berichten : 893 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 59 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Campaign Battle di feb 26, 2013 12:01 am
Bart VM schreef:
Quick Ben schreef:
Ik kom ook mijn battle spelen, qua morele support kan dat al beginnen tellen!
Morele support wordt gemeten in kilo's, toch?
ik ben daar ook vrijdag, dus de weegschaal gaat serieus int voordeel van order door slaan