Aantal berichten : 273 Registration date : 01-09-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Wie is wie? ma sep 03, 2012 6:08 pm
hmm ik zie wat je daar bedoelt als ik kan komen kom ik zeker al heb ik nu nog wel niet veel units/miniatures dus zal ik in ieder geval al niet veel kunnen doen... maar in ieder geval kan ik wel wat leren over de andere armies enzo dus ja in ieder geval zal ik wel wat leren
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: Wie is wie? ma sep 03, 2012 9:58 pm
ge kunt altijd van mij lenen, kem genoeg marines, hq en termis en 1ne dread alleen nog geen tanks
Drogue43 Supreme Sorcerer
Aantal berichten : 273 Registration date : 01-09-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: Wie is wie? ma sep 03, 2012 10:21 pm
xajoka schreef:
ge kunt altijd van mij lenen, kem genoeg marines, hq en termis en 1ne dread alleen nog geen tanks
Dat zou leuk zijn als ik wat models mag gebruiken dan heb ik tenminste nie de standaard set van darkvengeance voor de dark angels xD
zohraxe Warrior
Aantal berichten : 23 Registration date : 01-01-13 Leeftijd : 39 Woonplaats : midgard
Onderwerp: Re: Wie is wie? wo jan 02, 2013 10:35 pm
hallo ik ben Geoff (Zohraxe) en heb nog maar net de Hermelijn ontdekt maar ik weet nu al dat ze me daar nog veel gaan zien. ik speel (probeer te spelen moet eigenlijk nog beginnen) lotr/hobbit en warhammer fantasy skaven en high elfs zou later mijn skaven leger willen uitbreiden en nog enkele andere legers willen opstarten.
BlackPhantom Slave on the Altar
Aantal berichten : 3 Registration date : 16-12-12 Leeftijd : 30 Woonplaats : Wichelen
Onderwerp: Re: Wie is wie? wo jan 02, 2013 11:07 pm
heey ik ben Sven Ik ben naar dit forum doorverwezen door Xander. Ik ben nog maar juist begonnen met Warhammer, Ik speel(wel, nog nie echt gespeeld eigenlijk :s) enkel Fantasy: Dark Elves. Ik ben nog niet in de hermelijn geweest maar ik vermoed dat het niet zo lang meer zal duren (examens) qua regels is het nog gene vette xp en verwacht ook nog geen tactisch meesterbrein :p
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Wie is wie? wo jan 02, 2013 11:27 pm
Hey welkom Sven!
Veel succes met de examens! en dan moet je binnenkort maar eens binnenspringen hé
grts Phil
darkdrug Slave on the Altar
Aantal berichten : 1 Registration date : 09-02-13
Onderwerp: Re: Wie is wie? za feb 09, 2013 2:46 am
Chaplain Jeroen, Deathwolf Company.
Blessed is the mind too small for doubt.
Philuz XIII Master Assassin - Moderator
Aantal berichten : 1349 Registration date : 16-10-08 Woonplaats : Hermelijn
Onderwerp: Re: Wie is wie? za feb 09, 2013 10:52 pm
Hey Jeroen Welkom op het forum!
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: Wie is wie? zo feb 10, 2013 12:17 am
Philuz XIII schreef:
Hey Jeroen Welkom op het forum!
Welkom! 'Jeroen' was één van de weinige namen die we nog niet dubbel (of tripel) hadden, dat wordt lachen met de volgende campagnes
firmin Slave on the Altar
Aantal berichten : 1 Registration date : 26-03-13
Onderwerp: Re: Wie is wie? di maa 26, 2013 9:05 am
hey ik ben nico (username firmin) en ik ben nieuw op het forum en warhammer ben op het moment bezig met een ratten leger op te starten en te verven maar zal zowel op het gebied van verven als van spelen wel nog wat tips kunnen gebruiken . ik zou normaal met een paar vrienden op 6 april eens komen kijken zodat we kunnen leren hoe het spel juist in elkaar zit