Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie is wie?

Ga naar beneden 
+26
Necron
Drogue43
Jinzo
Bart VM
s7sins
Stoffel
Shas'o Jon'as
xajoka
Quick Ben
Sancho
Gerd1980
Ian
Rotten
FL3X
Wharakx
von carstein
Gannon
mat3
coves
DizLoony
Great Unclean one
Tenderleaf
Imperius
Sha
Philuz XIII
Hollow_man
30 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Wharakx
Slave on the Altar



Aantal berichten : 1
Registration date : 22-12-08
Woonplaats : Denderleeuw

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: RE: WIE IS WIE?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma dec 22, 2008 2:42 pm

Wharakx is Nico (van de twee broers Very Happy )

Ik speel Dwarfs en O&G in fantasy + Necrons in 40k (en een beetje met Tau empire lol)

Ik heb nog niet in Hermelijn gespeeld, maar wel al héél veel tegen m'n broer Kevin en tegen vrienden. Ik heb dus wel al wat ervaring, maar ik mis denk ik nog wat inzicht.

Ik vind het niet erg om te verliezen, omdat ik dan op zoek ga naar dingen om mijn leger te verbeteren (vooral deployment is niet goed bij mij, heb ik ondervonden op de pijnlijke manier met mn Dwarf leger Crying or Very sad ) Dus tegen mij mag je voluit gaan in de battles Twisted Evil Yes, Yes!

Greetz!
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyza dec 27, 2008 1:53 pm

ik ben Kris, velen kennen mij wel van gewoon naam maar eerst speelde ik enkel magic.
Nu zit ik ook in de warhammer campaign in de plaats van Sha. ik heb ook nog maar weinig ervaring, maar daar kan ook wel verandering in komen Smile

voor degenen die mij zouden kunnen helpen met de campaign, zouden die mij een pm willen sturen ofzo? want ik speel nog helemaal niet lang warhammer en ik zit in de campaign.

Ik speel in de campaign met Warriors of Chaos.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr jan 02, 2009 10:07 am

Ik ben dus Tom (ja nog ene dus zal het Tom 2 zijn zeker? Of we moeten jezus tegen den andere beginnen zeggen... Twisted Evil )

Sommigen kennen mij al van de Magic.
Ik heb nog niets van warhammer voorlopig maar zou het graag leren.
Ik denk dat ik met ogre kingdom's ga spelen.

Eens ik mijn leger heb zullen jullie het wel merken en dan kan ik wel is afspreken voor nen casual battle...
mss (als er plaats is) doe ik mee aan de volgende campaign.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Slave off the Altar
Ian


Aantal berichten : 19
Registration date : 24-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Geraardsbergen

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr jan 15, 2010 11:43 am

(mss een beetje laat een jaar ma kom)
Ik ben Ian Desmecht en ben 14j.
Ik speel WH40K en heb een IG leger van zo'n 600p.
(en wat Orks en SM van Assault on Black reach)
Ik heb wel nog geen echte ervaring Sad

Ik zou ook graag met Warhammer Fantasy beginnen met Bretonnia.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/totalwar5?feature=mhw4
Gannon
Bloodshade
Gannon


Aantal berichten : 140
Registration date : 17-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Erpe-mere

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma jan 18, 2010 8:17 pm

Hey ian, Welkom op het forum :d

Zit jij toevallig ook niet op Mandragon ? :p
Er zijn hier verschillende personen die je graag zullen willen helpen met de regels van zowel 40K als Fantasy.

Die ervaring zal wel gouw komen, maak je daar maar niet druk om.
Bretonnia is een leuk en vooral kleurrijk leger ^^

Veel plezier gewenst.
En nog eens welkom tot de hobby ;D

Grts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Slave off the Altar
Ian


Aantal berichten : 19
Registration date : 24-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Geraardsbergen

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma jan 18, 2010 8:20 pm

Dank U Very Happy
en jaa ik zit ook op Mandragon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/totalwar5?feature=mhw4
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyzo jan 24, 2010 10:21 pm

Bretonnians..............?! Wacht nog een beetje, is op dit moment een beetje out of date
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerd1980
Slave on the Altar
Gerd1980


Aantal berichten : 6
Registration date : 22-12-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : hofstade bij aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyza aug 28, 2010 6:16 pm

hallo warhammer gamers
Ik ben gerd ben 30 jaaar en sinds 1 jaar ben ik warhammer speler. spelen heb ik nog niet veel gedaan alleeen nog maar geplakt en geverfd.
ben getrouwd sinds 2004 met isabelle. we zijn al 10 jaar samen en hebben nu 1 kindje en er is er nog eentje op komst. zo dat was een kleine voorstelling van mijn gezin.
als armie heb ik the empire genomen. na 3 maand na te denken of het een goeie keuze was weet ik niet zal ik wel nog onder vinden. heb ook nog de slag om skull pas.
ok tot later hopenlijktot op de game tafel.
groeten Gerd
Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr sep 03, 2010 11:56 am

Ik ben Joost, 38 jaar.

Ik heb van 1991 tot 1999 de verschillende vormen van Warhammer beoefend : fantasy, 40K en role play.
Dan cold turkey gestopt.

Vorig jaar in Antwerpen de GW binnengestapt en opnieuw volop gebeten.

Ik werk nu aan een paar 40K legers (DIY SM work in progress, IG moet ik dringend aan beginnen, SW komen er ook nog wel eens van...) en ik voel het ook weer kriebelen voor fantasy. De aanstaande release van Island Of Blood lijkt mij een goeie gelegenheid. In fantasy gaat mijn hart toch vooral uit naar de Bretonnians.

Ik heb altijd meest thuis gespeeld, vroeger met een paar vrienden, nu vooral met mijn vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptywo sep 08, 2010 9:30 pm

Dus van trio ben je duo gegaan, wie mag er winnen.........?!? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sancho
Slave off the Altar
Sancho


Aantal berichten : 16
Registration date : 24-08-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Hofstade

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptydo sep 09, 2010 10:47 am

Tis op het scherp van de snee Razz
Mijn ervaring is wel enorm in mijn voordeel. We gaan heel wat spellekes onder de gordel moeten hebben voor zij echt een bedreiging gaat worden. Maar ik ken haar. Ne keer ze de regels doorheeft gaat ze van die dingen verzinnen waar ik nooit op kom en dan kuist ze mij vierkant onder tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/monsterjoerocks
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptydo sep 09, 2010 6:56 pm

Geen probleem, onder tafel kan ook nog 't een en 't ander gebeuren cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2011 3:57 pm

Ik ben Samuel, en ik speel samen met mijn vriend Joachim 40k. Wij delen een salamander space marine leger en binnenkort ook een klein aantal Dark Eldar. Wij hebbn momenteel nog niet veel ervaring, omdat we recent maar de stap hebben gezet in wargaming, samen met Xander en zijn broer, dus wie op zoek is naar een gemakkelijke overwinning mag ons altijd eens uitdagen Twisted Evil


"Into the fires of battle! Unto the anvil of war!"
"First in, last out!"
" Immortality thrust on us, ascendance for our souls"
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr jun 24, 2011 10:14 pm

joo, ik ben dus xander en samen met mijn broer jonas ben ik begonnen aan warhammer
we bezitten momenteel een leger tyranids en zijn bezig een tau leger aan het samenstellen
momenteel spelen we nog niet veel omdat we regels proberen te leren met kleinere games
maar mensen die eens tegen ons willen spelen, laat het maar weten

en alvast excuses voor ons tau leger, ik heb gehoord dat het niet erg geliefd is :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 2:47 pm

Ik ben dus de broer van xajoka (Xander) en ik ben degene die met het terecht gevreesde Tau-leger speelt Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Stoffel
Slave on the Altar
Stoffel


Aantal berichten : 9
Registration date : 29-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Denjerlieje

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptywo nov 30, 2011 10:18 am

Elk zijne goeiendag,
ik zal mezelf hier ook maar eventjes voorstellen: ik ben Stoffel, 28 jaar, ben nieuw hier.
Ik ben al een paar keer meegekomen met Tom (Tenderleaf) naar Hermelijn om het spel een beetje te leren kennen (en om een aanzienlijk deel van mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan mijn nieuwe hobby).
Ben momenteel nog bezig met een leger dwarfs te verzamelen.
Warhammer zelf heb ik tot nu toe nog niet gespeeld, maar wil er wel asap mee beginnen.
Ik speel wel al eventjes Blood bowl (met lizardmen) en altijd op zoek naar andere spelers om eens af te poeieren of door afgepoeierd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptydo dec 01, 2011 6:44 pm


Welkom Stoffel!
:-)
Terug naar boven Ga naar beneden
s7sins
Reaver
s7sins


Aantal berichten : 78
Registration date : 15-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haaltert

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma jan 16, 2012 5:43 pm

jowkes, ik ben arthur, 17 jaar, uit haaltert

ik ben al twee jaar bekend me warhammer, me in die twee jaar heb ik één spel gespeeld, voor de rest gekocht, geplakt en geverfd Smile en da laatste zelfs maar half, want ik loop hopeloos achter :O

ik heb dus zo goed als geen enkele ervaring en ik ken ook eigenlijk niemand echt in de hermelijn, maar ik hoop op een warm onthaal Very Happy

nu ben ik bezig met een crimson fist leger, maar ik heb ook eldar, chaos SM en orks in de wachtrij staan Smile
mensen die willen meehelpen schilderen zijn meer dan welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII


Aantal berichten : 1349
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Hermelijn

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptydo maa 01, 2012 6:07 pm


Wie is Dabone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM


Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 48
Woonplaats : Terra

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyvr maa 02, 2012 9:14 am

Wazdakka schreef:
voor de rest gekocht, geplakt en geverfd Smile en da laatste zelfs maar half, want ik loop hopeloos achter :O
Mijn lang verloren broer!!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinzo
Slave on the Altar
Jinzo


Aantal berichten : 8
Registration date : 22-05-12
Leeftijd : 31

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 3:26 pm

Voor de duidelijkheid Wink

Jinzo = Glenn en Glenn = Jinzo

Beiden houden van metal en GMM!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyzo sep 02, 2012 8:10 pm

hallo,

ik ben pieter
17 jaar uit aalst
kben nieuw in warhammer 40k en ben begonne met de wh40k dark vengeance starter doos omdat ik vond dat dat misschien de beste manier was om te starten Razz
kben ook wel al een tijdje naar wh40k battle reports van miniwargaming aan het zien dus weet er een beetje van Smile
als iemand nog meer vragen heeft over mij vraag maar gerust Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Necron
Malekith's Best Friend
Necron


Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Lede

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma sep 03, 2012 10:31 am

Drogue43 schreef:
hallo,

ik ben pieter
17 jaar uit aalst
kben nieuw in warhammer 40k en ben begonne met de wh40k dark vengeance starter doos omdat ik vond dat dat misschien de beste manier was om te starten Razz
kben ook wel al een tijdje naar wh40k battle reports van miniwargaming aan het zien dus weet er een beetje van Smile
als iemand nog meer vragen heeft over mij vraag maar gerust Smile

Welkom Pieter

We starten binnenkort (tweede helft van oktober) met een 6th edition campaign. Als je graag meespeelt, kan je je nog steeds inschrijven. Meer info vind je hier op het forum : https://warhammer.actieforum.com/t567-hermelijn-40k-6th-ed-narative-escalation-campaign
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma sep 03, 2012 4:25 pm

Necron schreef:
Drogue43 schreef:
hallo,

ik ben pieter
17 jaar uit aalst
kben nieuw in warhammer 40k en ben begonne met de wh40k dark vengeance starter doos omdat ik vond dat dat misschien de beste manier was om te starten Razz
kben ook wel al een tijdje naar wh40k battle reports van miniwargaming aan het zien dus weet er een beetje van Smile
als iemand nog meer vragen heeft over mij vraag maar gerust Smile

Welkom Pieter

We starten binnenkort (tweede helft van oktober) met een 6th edition campaign. Als je graag meespeelt, kan je je nog steeds inschrijven. Meer info vind je hier op het forum : https://warhammer.actieforum.com/t567-hermelijn-40k-6th-ed-narative-escalation-campaign


Bedankt voor het aanbod Smile

ik ga nog kijken of ik tijd heb en of ik de regels al voldoende onder de knie heb Razz

ik heb in ieder geval al wat hulp van Xajoka/xander als ik hulp nodig heb, en als ik vragen heb heb ik al gezien door in het forum wat te neuzen zeker een vraag kwijt kan hier Smile

nogmaals bedankt voor de welkom en ik zal zeker nog van mij laten horen

Mvg pieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Emptyma sep 03, 2012 5:58 pm

Dat regels onder de knie hebben valt wel mee, zo'n campaign is de ideale manier om te leren spelen en ik denk dat de meeste nog een beetje gaan knoeien met 6th edition. Ik heb de regels van 5th indertijd geleerd door met een campaign mee te spelen. Met dergelijke hoogtepunten als 'Oh! er kan volk in die tanks zitten?!' en 'een héél unit met 2+ armour? Shocked ' je leert best snel bij zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie is wie? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is wie?   Wie is wie? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is wie?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Other Stuff :: Trash Talk-
Ga naar: