Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 doodles topic

Ga naar beneden 
+10
Necron
Great Unclean one
Nickodemus
khamelot
Drogue43
Shas'o Jon'as
Xeraz
Patrick
Hollow_man
FL3X
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 17, 2013 9:49 pm

Als het 30 maart is kan ik helaas niet komen, ik ben al ingeschreven voor de conflict training day.
Als ik me goed herinner Patrick trouwens ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 17, 2013 11:00 pm

FL3X schreef:
ik opteer nog steeds voor 30 maart met hopelijk een alternatieve plaats dan hermelijn.

Met zekerheid kan ik het nog niet zeggen, maar misschien is het mogelijk bij mij thuis.

kzal 30 maart spijtig genoeg ook moeten afzegge dan... komt namelijks ne vriend terug van zweden en we doen een welkom terug feestje diene dag :/
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 17, 2013 11:28 pm

nuja, dat is een probleem. Maar goed, niet onmogelijk op te lossen. Als iedereen zich nog laat horen op tijd voor andere dagen, kunnen we nog altijd iets proberen overeen te komen op tijd.

dus

1) 30 maart zonder thomas en pieter (blijkbaar ook patrick)
2) 31 maart zonder robin, maar het is wel pasen. (maar dat kan ook lastig worden voor bart misschien, geen idee momenteel)
3) een andere dag ervoor?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 17, 2013 11:30 pm

Ik denk dat het op 31 wel kan voor mij, moet wel nog eens checken of de familie niets gepland heeft.
Vrijdag 22 kan ik ook, maar das pretty much it voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyma maa 18, 2013 11:48 am

vrijdag avond zou normaal gezien voor mij ook moeten lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyma maa 18, 2013 3:54 pm

22 maart kan moeilijk worden. Maar zal eens overleggen met Peter wat ik kan regelen (normaal ging ik mijn battle spelen van de campaign)

ook zal ik eens naar bart bellen om te vragen of hij dan tijd heeft (aangezien hij van Ieper komt en ik hem gewoon 1 datum laat weten die normaal gaat)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyma maa 18, 2013 5:05 pm

oke ik heb wat kunnen verlegen en gezegt dak misschien latr zou kome de 30ste maart...

maar dan zulle we wel moeten kunne vroeger beginne en of iets vroeger eindige (zon 18u45 ofzo eindigen vroeger zou leuker zijn)

den 22ste... wel ja dan heb ik stage tot 16uur en dan benk pas gedaan dus ik kan in de avond wel maar in kan nie vroeger daar zijn dan 16u30 (misschien vroeger als de tijd mee zit)

maar diene 30ste zaterdag zou moete lukke... wel dan minder lang (voor mij dan) of iets vroegr stoppe...
laat maar wete of het goed zit zo

31ste zou ook natuurlijk kunnen lukken.. kheb ook al gevraagd of et anders hier bij mij mag doorgaan en men ouders hadden geen bezwaar moest het hier doorgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 4:39 pm

en is er al nieuws over wanneer en om welk uur het zou beginnen?

kben er natuurlijk ook met goed nieuws als het voor nu vrijdag zou zijn...
kheb wa overuren kunne doen en kan stoppe om 12u nu de vrijdag 22/03
dus moest het dan zijn zalk wel kunne komen en mee doen vanaf het begin... tenminste als we pas na 12uur starte natuurlijk Razz


met dit dan ook gezegd... welke optie wordt het nu voor de campaign optie 1 of 2?

Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 11:19 pm

aangezien er weinig inbreng is....

het is NIET nu vrijdag, ik kan peter niet blijven laten wachten op een battle.
dus ik zou graag iets horen voor 30 of 31 maart.

en voor de duidelijkheid spelen jullie optie 2: "Junduwar Jungle"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 9:00 am

Voor mij blijft het enkel de 30ste. De 31ste verwacht de familie mij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 1:17 pm

dat is te begrijpen natuurlijk Smile

voor de 30ste.. wel ja zoals ik al zei ik kan wel maar ik zou vroeger moeten stoppen.

en voor de 31ste kan ik, daar is geen probleem bij mij... en dan wil ik ook nog eens zegge dat het nog steeds bij mij thuis kan gebeuren als er geen andere plaats te vinden is en als er niemand tegen is natuurlijk Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 3:50 pm

Ik kan alleen de 31ste, 30ste sta ik al lang ingeschreven voor conflict training day.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 3:55 pm

ditto, enkel op 31ste, 30ste heb ik al die wh40k battles. (ik ga straks nog herbevestigen, kwestie da er geen dubbele boekingen zijn.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 4:42 pm

voor bart is het ook makkelijker op 30ste. Dus bij deze 30 maart, om 1 uur bij Pieter.

en geen zorgen, Pieter, als mijn berekeningen kloppen (zoals vaak), dan zal het om 18u kunnen afgerond zijn.
Beslis anders al op voorhand jullie captain.

Ik ga straks ook een apart topic maken met de stats van de bonus items/objectives/points of interest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 5:07 pm

FL3X schreef:
voor bart is het ook makkelijker op 30ste. Dus bij deze 30 maart, om 1 uur bij Pieter.

en geen zorgen, Pieter, als mijn berekeningen kloppen (zoals vaak), dan zal het om 18u kunnen afgerond zijn.
Beslis anders al op voorhand jullie captain.

Ik ga straks ook een apart topic maken met de stats van de bonus items/objectives/points of interest.

okiedo Razz

voor captain maakt het mij niet uit wie het is "everyone deserves a shot... i dont mean a bolter shot or anything but......yeah i'll be silent now" zelfs onze wolf verdient een kans... en trouwens kris den bal is klaar he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 9:31 am

Drogue43 schreef:


en trouwens kris den bal is klaar he Razz

be prepared.... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 7:00 pm

ik kan altijd voor Captain gaan nu dat Patrick ni kan, ik heb namelijk 40Fel en Command trained skill. maar we kunne dan wel jammerlijk geen Oath of Glory neme
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyvr maa 22, 2013 8:27 pm

Shas'o Jon'as schreef:
ik kan altijd voor Captain gaan nu dat Patrick ni kan, ik heb namelijk 40Fel en Command trained skill. maar we kunne dan wel jammerlijk geen Oath of Glory neme

dan maar eens kijke welke oath er wel kan genome worde zekr, liefst zo ene waar we nie feared of insane worde door u psyker stuff Razz

maar voor mij lijkt het me goed... (zolang je ons niet de warp inleid bedoel ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 2:31 pm

ik kan niet komen
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 6:47 pm

Nickodemus schreef:
ik kan niet komen


moet het wel eens weten... Vrijdag zei je nog dat wel kon komen en op de doodle had je ook ingevuld dat je kon...


maar goed, zoals je wilt.

BELANGRIJK!!
WIJZIGING VAN LOCATIE!

Deathwatch groep 2 gaat door op zaterdag 30 maart bij mij thuis. Ik zal in pm de mensen het adres sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 8:20 pm

euhm misschien wat goed nieuws, ik heb bij nader inzien besloten van mij te laten schrappen op die test tournament en kan dus aanwezig zijn voor de Deathwatch sessie. (zal waarschijnlijk een stuk plezanter zijn dan waarschijnlijk 3 battles achter een op mijn doos krijgen :-p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 8:32 pm

Patrick schreef:
euhm misschien wat goed nieuws, ik heb bij nader inzien besloten van mij te laten schrappen op die test tournament en kan dus aanwezig zijn voor de Deathwatch sessie. (zal waarschijnlijk een stuk plezanter zijn dan waarschijnlijk 3 battles achter een op mijn doos krijgen :-p


een antwoord met plezier ontvangen, in PM staat het adres Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 8:37 pm

Patrick schreef:
euhm misschien wat goed nieuws, ik heb bij nader inzien besloten van mij te laten schrappen op die test tournament en kan dus aanwezig zijn voor de Deathwatch sessie. (zal waarschijnlijk een stuk plezanter zijn dan waarschijnlijk 3 battles achter een op mijn doos krijgen :-p

It's as music to my ears battle brother Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 8:46 pm

FL3X schreef:
Nickodemus schreef:
ik kan niet komen


moet het wel eens weten... Vrijdag zei je nog dat wel kon komen en op de doodle had je ook ingevuld dat je kon...


maar goed, zoals je wilt.

BELANGRIJK!!
WIJZIGING VAN LOCATIE!

Deathwatch groep 2 gaat door op zaterdag 30 maart bij mij thuis. Ik zal in pm de mensen het adres sturen.
Vrijdag kon ik nog , tot mijn ma haar gedacht veranderden ( de verjaardag van mijn nicht is blijkbaar belangrijker dan the emperors will)
Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 9:29 pm

Nickodemus schreef:




Vrijdag kon ik nog , tot mijn ma haar gedacht veranderden ( de verjaardag van mijn nicht is blijkbaar belangrijker dan the emperors will)


wat ge nu geeft als uitleg is bullshit eh nick... de verjaardag van familie is altijd belangrijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Gesponsorde inhoud





doodles topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doodles topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» doodles topic
» Pre-campaign problem solution topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: