Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 doodles topic

Ga naar beneden 
+8
TimDG
FL3X
Necron
Xeraz
xajoka
Quick Ben
Rotten
Hollow_man
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: doodles topic   doodles topic Emptyzo maa 25, 2012 12:15 pm

Tijd om sessie 2 te beginnen plannen.
Ik heb steeds 'vanaf' een bepaald uur gezet, wanneer we stoppen zien we wel. Op een vrijdag is dat wanneer de winkel sluit, in het weekand meestal 19u (wanneer de winkel sluit) of ongeveer 19u (als we bij iemand thuis spelen). Wanneer we bij iemand thuis spelen, en iedereen ziet dat zitten, kan het eventueel wel langer doorgaan dan 19u.

http://www.doodle.com/cznprsasbfgagnh8


Laatst aangepast door Hollow_man op ma maa 26, 2012 2:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyzo maa 25, 2012 3:19 pm

Je hebt een weekend overgeslaan kan je dan zelf niet of gewoon vergeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyzo maa 25, 2012 4:47 pm

Dan kan ik zelf niet. Het is ook daarom dat er soms een zaterdag en/of zondag zal ontbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyzo maa 25, 2012 6:33 pm

mss 1 post maken waar er telkens een nieuwe doodle in gepost wordt ipv elke maand een nieuw topic te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyma maa 26, 2012 2:51 pm

ok thats 3/5 nog 2
komaan Robin en Samuel
Terug naar boven Ga naar beneden
Quick Ben
Draich-master
Quick Ben


Aantal berichten : 165
Registration date : 09-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Affligem

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyma maa 26, 2012 4:26 pm

Moet normaal passen, maar is misschien kans dat ik vrijdag 6/04 toch nog kan afkomen, maar kweet nu nog niet of dat gaat lukken, tegen volgende maandag heb ik normaal zekerheid Sad
S
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyma maa 26, 2012 6:11 pm

ik heb is gekeken op de kalender vant werk en blijkbaar moet ik niet werken vrijdag 6/4 dus ik heb de doodle aangepast voor mij Smile

En als robin dan ook kan zijn we weer volledig met een onzekerheid van samuel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptyma maa 26, 2012 8:34 pm

We gaan zien wanneer Robin kan. Ik wil sowieso weten of Samuel wel of niet kan die vrijdag voor ik de datum vastleg. Als hij dan uiteindelijk niet kan is een weekenddag waarschijnlijk beter omdat we dan meer tijd hebben en Phillippe vrijdag vroeger naar huis kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptydi maa 27, 2012 10:00 am

btw paasmaandag staat er ook niet op
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptydi maa 27, 2012 11:35 am

Mja, daar had ik niet aan gedacht... (aan de andere kant, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer pasen precies valt dit jaar, anders dat het in april ergens is...)
Ik zal het toevoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptydi maa 27, 2012 6:08 pm

Het is eindelijk gelukt paasmaandag erbij te zetten.
(M'n internet ging al niet geweldig vanmorgen en tegen de tijd dat ik mijn vorige bericht getypt had zei het helemaal foert.)
Enfin, voorlopig is het eerder het weekend (inclusief vrijdag) ervoor aan het worden. Ik hoop dat Robin snel aanvult.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptydi maa 27, 2012 8:40 pm

aan de doodle te zien zal et voor maa zijn denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptydi maa 27, 2012 10:18 pm

yep
Paasmaandag it is. Ik zou zeggen Samuel, zaag genoeg bij je ouders, je weet nooit. (Paasmaandag is een vrije dag voor iedereen, after all)
We kunnen blijkbaar al om 11u beginnen, dus we hebben lekker veel tijd. we gaan dus sowieso kunnen verdergaan met een volgend avontuur. Ik ga één van de suggesties voor een vervolg gebruiken die bij het huidige bijstaan, dus dat worden meer tyranids. Het gaat ook wel vrij kort zijn en heeft als voordeel dat ik het kan laten eindigen wanneer ik wil, zodat het zal eindigen wanneer we de sessie afsluiten en we de sessie daarna vers kunnen starten met een groot avontuur.

Een beetje afspreken voor het middageten zien we wel wanneer we weten waar het doorgaat (ik weet niet of Nelly paasmaandag open is, ik vraag het haar morgen). Als het nodig is kan het waarschijnlijk wle bij mij thuis doorgaan (is niet zo gek ver van de Hermelijn), enfin dat zien we wel als ik meer weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 11:57 am

nice

juist nog een klein vraagje:
krijgen we XP en nieuwe req juist voor het vervolgverhaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 12:25 pm

Waarschijnlijk niet, omdat het eerder een uitbreiding is dan een echt vervolg, en dat zal ook tijd sparen. Het verhaal gaat verder en er gaat niet ineens magically een hoop nieuw equipment voor jullie verschijnen. Dan kan iedereen thuis op z'n gemak xp spenderen (en het zal er meer zijn, dus wees blij Razz Doordat die uitbreiding een extra primary objective zal hebben, zullen jullie op één sessie minstens 500 xp extra kunnen verdienen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 1:33 pm

spijtig mr fair enough
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 5:39 pm

Ik heb ondertussen met Nelly gesproken en ik weet nu dat de winkel paasmaandag niet open is. We gaan het dus ergens thuis doen. Ik heb wel ruimte, en het is niet zo heel ver van de hermelijn, maar als iemand een betere plaats weet (of hij heeft een speciale grote tafel game ruimte in zijn huis gebouwd omdat hij vooruitziend is en fan van games) dan is dit het moment om iets te laten horen.

Ik weet nog niet wat we precies voor het middageten zouden doen. Er is een frituur redelijk dichtbij, maar ik moet nog eens zien of frituurs (en dergelijke) open zijn op paasmaandag. In het slechtste geval kunnen we zelf een pizza in de oven steken of een boterhamdoos meebrengen. Als er daar iemand ideeën over heeft, zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 6:05 pm

st anna is maa zowizo ni open onder de middag

de andere frituren weet ik ni want ik ga enkel daar

fyi: bij mij thuis is er niet genoeg plaats tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 6:26 pm

Ik weet ondertussen ook dat de frituur in mijn straat ook maandag toe is, en ik verwacht ook niet zoveel van pizzerias op paasmaandag, dus we gaan zelf iets moeten verzinnen.
Laat allemaal eens horen wat je het liefts hebt, zolang het niet te veel tijd/aandacht vraagt. We hebben wel een hele keuken die we kunnen gebruiken. Wie zin heeft om een pizza of zo in de oven te steken kan dat best. Of iets wil meenemen om in de microgolf te warmen. Of gewoon boterhammen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 6:57 pm

haha dan moet ik met samuel zijne chainsword blijven rond lopen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotten
Malus Darkblade
Rotten


Aantal berichten : 412
Registration date : 01-01-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 7:55 pm

iedereen kan diepvries pizza meebrengen ofzo Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 7:59 pm

Rotten schreef:
iedereen kan diepvries pizza meebrengen ofzo Smile

héhé, i like XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 8:00 pm

pizzas meebrengen is mij best. (wel, ik eet niet zo graag pizza, maar ik ben thuis, ik kan basicly doen wat ik wil...)
Terug naar boven Ga naar beneden
xajoka
Crone Hellebron
xajoka


Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Erembodegem

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 9:37 pm

Hollow_man schreef:
pizzas meebrengen is mij best. (wel, ik eet niet zo graag pizza, maar ik ben thuis, ik kan basicly doen wat ik wil...)

is dat goed dat ik iets meeneem van drank(cola, icetea,...) en iets van chips?
in deathwatch staat er eigenlijk dat ge dat moet meehebbe naar een sessie :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Emptywo maa 28, 2012 9:41 pm

Inderdaad, dat is de gewoonte. Over het algemeen brengt iedereen naar een rpg sessie (dat is niet beperkt tot deathwatch) een snack (een pak ships, een doos koekjes, wat snoep...) of een fles frisdrank mee. Als we in de Hermelijn spelen vervalt die frisdrank wel, omdat we dat daar gewoon kunnen kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doodles topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodles topic   doodles topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doodles topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 29Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» doodles topic
» Pre-campaign problem solution topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 3 Deathwatch RPG :: Doodles and rewards-
Ga naar: