Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

extra campaign battles

Ga naar beneden 
+11
Patrick
Quick Ben
xajoka
TimDG
Siebe
Bart VM
Hollow_man
Necron
Bart VdB
Brett
coves
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36

extra campaign battles - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 10:17 am

dark eldar, maar laat maar zitten. Ik heb er pas later aan gedacht dat ik er wat later ga zijn dan normaal, om half 10 nog aan een spel beginnen gaat niet veel volk willen doen denk ik... (en ik ben niet eens zeker of ik er tegen dan al ga zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 7:49 pm

Hollow_man schreef:
dark eldar, maar laat maar zitten. Ik heb er pas later aan gedacht dat ik er wat later ga zijn dan normaal, om half 10 nog aan een spel beginnen gaat niet veel volk willen doen denk ik... (en ik ben niet eens zeker of ik er tegen dan al ga zijn)
Ik zal mijn leger zeker meebrengen vrijdag. Ik zal wel zien wie er komt opdagen. Ik behoud het recht om sommige tegenspelers te weigeren, ik wil een battle die langs beide kanten op gaat. Lijsten waar ik niks kan tegen beginnen, speel ik ook niet tegen (18 T6 wounds die elke beurt 12" bewegen, potentieel 6 attacks elk hebben, en vergezeld worden door Abaddon in een Land Raider om zo maar een wild voorbeeld te geven).

Ik kan desnoods ook wat battles spelen tegen leden van Order, maakt mij niks uit.

Ik moet wel werken op zaterdag, maar in principe is dat pas vanaf 's middags. Einduur is dus minder van belang. Ik ben er rond 19u30.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 8:14 pm

Bart VM schreef:
Hollow_man schreef:
Ik zal mijn leger zeker meebrengen vrijdag. Ik zal wel zien wie er komt opdagen. Ik behoud het recht om sommige tegenspelers te weigeren, ik wil een battle die langs beide kanten op gaat. Lijsten waar ik niks kan tegen beginnen, speel ik ook niet tegen (18 T6 wounds die elke beurt 12" bewegen, potentieel 6 attacks elk hebben, en vergezeld worden door Abaddon in een Land Raider om zo maar een wild voorbeeld te geven).

Ik kan desnoods ook wat battles spelen tegen leden van Order, maakt mij niks uit.

Ik moet wel werken op zaterdag, maar in principe is dat pas vanaf 's middags. Einduur is dus minder van belang. Ik ben er rond 19u30.

boooooo Smile

PS 8 attacks op den charge Smile
http://www.teambelgium.eu
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 8:18 pm

Bart VM schreef:
Hollow_man schreef:

Zijt content dat ge ni tegen mijn overpowerde 2 extra kraks moet spelen jongen! clown
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 8:19 pm

Philuz XIII schreef:
Bart VM schreef:
Hollow_man schreef:

Zijt content dat ge ni tegen mijn overpowerde 2 extra kraks moet spelen jongen! clown

Inderdaad dan ga ik ook battles tegen de Philippe moeten weigeren. BT zijn OP!
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 8:33 pm

Philuz XIII schreef:

Black Templars zijn geen probleem. De eerste drie beurten zitten de helft van die Jan-men-kloeijten toch nog gewoon op hun schip hun manchetknopkes aan 't opblinken...
Philuz XIII
Philuz XIII

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 9:08 pm

Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:

Black Templars zijn geen probleem. De eerste drie beurten zitten de helft van die Jan-men-kloeijten toch nog gewoon op hun schip hun manchetknopkes aan 't opblinken...

Maar als ze dan toekomen landen ze wel effectief OP de tafel...
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 9:29 pm

Philuz XIII schreef:
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:

Dat is een deel van Homer zijn manier om te compenseren voor de SM codex die nog meer OP is dan BT. Hij probeert regelmatig met minstens 100 punten minder te spelen dan zijn opponent, kwestie dat die toch nog een kans maken om te winnen ...
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

Aantal berichten : 893
Leeftijd : 59

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 10:09 pm

Necron schreef:
Philuz XIII schreef:
Bart VM schreef:
Philuz XIII schreef:

Dat is een deel van Homer zijn manier om te compenseren voor de SM codex die nog meer OP is dan BT. Hij probeert regelmatig met minstens 100 punten minder te spelen dan zijn opponent, kwestie dat die toch nog een kans maken om te winnen ...
is een beetje het wood elves syndroom, je bent zeker dat je gaat verliezen dus het is uw fout niet en als je dan toch wint is de andere een loser Laughing
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydo maa 14, 2013 10:30 pm

Bwa, er zijn zeker een paar goeie counters voor een spawn unit. Op experimentele wijze is al gebleken dat een unit van 10 terminators met thunder hammers en storm shields wel werkt. Zo eenvoudig kan het wel zijn. Razz
Maar goed, als je daar liever niet tegen speelt zal ik wanneer ik tegen jou speel met chaos marines een geste doen en dat fast attack slot opvullen met een helldrake, die kost toch minder punten.

Het ziet er naar uit dat ik er toch al rond 8.45u ga kunnen zijn, ik zie wel of er nog battle opportunities vrij zijn. (Homer! niets in mijn leger heeft meer dan toughness 4! 12" move is bij mij wel een minimum...)
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyvr maa 15, 2013 12:11 am

Hollow_man schreef:
Bwa, er zijn zeker een paar goeie counters voor een spawn unit. Op experimentele wijze is al gebleken dat een unit van 10 terminators met thunder hammers en storm shields wel werkt. Zo eenvoudig kan het wel zijn. Razz
Heb je mijn lijst al bekeken? Die blinkt uit in een acuut gebrek aan Terminators of enige andere CC unit. Mijn eigen fout, ik weet het, maar mijn assault marines hebben in de vorige CR's toch ook niet precies veel potten gebroken. En veel combat gebeurt er tegenwoordig ook niet echt meer, behalve met enkele legers die niet anders kunnen.

Hollow_man schreef:
Maar goed, als je daar liever niet tegen speelt zal ik wanneer ik tegen jou speel met chaos marines een geste doen en dat fast attack slot opvullen met een helldrake, die kost toch minder punten.
Begrijp mij a.u.b. niet verkeerd! Ik heb niks tegen de unit op zich. Maar het is de complete lijst waar ik tegenop zie. Het is volgens mij een heel geslaagde toernooilijst, met enkele sterke CC units, flink wat firepower, en redelijk wat troops voor objective-based missions. Maar wat iedereen blijkbaar een beetje uit het oog is verloren, is dat dit een fun, narrative campaign hoorde te zijn, om nieuwe spelers in het spel te betrekken. Geen toernooi. Deze lijst ('t is zeker niet de enige, maar deze maand springt ze er wel uit naar mijn mening) hoort m.i. niet thuis in een narrative campaign, maar eerder in een toernooi.
Zoals ik al zei: ik heb geen problemen met individuele units, breng dus gerust Spawn of Helldrakes of whatever, doet er echt niet toe. Zolang het maar fun blijft voor beide kanten. 't hoeft echt geen n00b lijst te zijn.
Ik heb de Champion's Battle tegen Kris met zijn Necrons gespeeld. Zij waren perfect geschikt voor deze missie, en de perfecte counter voor mijn lijst. De missie was ook serieus in mijn nadeel. Hey, shit happens. Maar het bleef spannend tot op het einde. Ik had nooit het gevoel dat ik er maar bij stond om modellen van tafel te pakken en om te incasseren, omdat ik gewoon niks tegen zijn lijst had. Dat gevoel heb ik wel bij andere lijsten, daarom verkies ik om er niet langer tegen te spelen in een fun campaign.
Toernooien zijn natuurlijk iets anders, daar horen dergelijke lijsten inderdaad thuis.

Hollow_man schreef:
Het ziet er naar uit dat ik er toch al rond 8.45u ga kunnen zijn, ik zie wel of er nog battle opportunities vrij zijn. (Homer! niets in mijn leger heeft meer dan toughness 4! 12" move is bij mij wel een minimum...)
Sorry, heb ik ergens de indruk gewekt dat ik bang ben voor je puntoorkes? Shocked
My bad dan Razz

Soit, einde rant modus. Ik wou gewoon eens kwijt wat ik al lang op mijn lever liggen heb. Het is niet mijn bedoeling om iemand openbaar in de zeik te zetten, de lijst van Jeroen was enkel een voorbeeld. En ja, dezelfde fout wordt gemaakt in beide teams. Hopelijk no hard feelings either way. Indien wel, tja... gotta drink some concrete and 'arden up then. Iedereen weet dat ik geen hardcore toernooispeler ben, noch zal worden. Ik ben in de eerste plaats painter en casual gamer. Toernooien zijn voor mij een kans om leuke, originele legers te zien en nieuwe mensen tegen te komen. Ik weet dat sommigen onder jullie iets competitiever ingesteld zijn dan mij, en da's ook OK. Ik zou alleen wensen dat wanneer lijsten gebouwd worden, deze in de juiste context worden gezien.

Anders kom ik volgende fun campaign opdagen met 3 Land Raiders en 3 Helldrakes in mijn Chaos lijst en leg ik de Cheddar er zo dik op dat we de Hermelijn niet meer binnen kunnen. Capiche?

And now for something completely different: hebben we wel een tafel? Het is blijkbaar ook Warmachine campaign avond morgen.
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyvr maa 15, 2013 2:12 am

Ik zei het maar om te lachen, je mag die spawns best een hard unit vinden, want ze zijn het ook. Ik denk wel dat de 'eroverness' van de lijsten een stuk beter is ondertussen dan het was in ronde 2 (i plead guilty). Is die van jeroen erover? Kweenie, ik denk gewoon domweg een goeie matchup tegen jou. Tis basicly een gunline met 2 serieuze 'mep erop' units om close combat units van de ander te counteren. Als die ander dat niet heeft kun je ze gebruiken als 'point and click: kill that unit' materiaal, wat natuurlijk wel werkt tegen jou. Ik heb met mijn eldar niet veel anders gedaan (schieten met 1-2 backup CC units) het is een goeie strategie waar je weinig op kunt zeggen. De lijst is goed, maar er niet over denk ik (getuige land raider, abaddon, chosen, allemaal dingen waarmee ik niet dood op een toernooi gevonden zou willen worden).

Een tafel zit wel goed, war machine pakt zelden veel plaats in, meestal zijn er niet meer dan 2 spelletjes aan de gang, dat lukt wel.

PS: assault marines een close combat unit? Bwahahaha!!! gewoon marines die rapper achteruit kunnen om te blijven schieten zeker?
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB

Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyvr maa 15, 2013 4:45 pm

Yes, 't word een beetje bitserig, ik zou ervoor stemmen om deze campagne nog een maandje of twee door te doen. Zeer geintresseerd in wat er allemaal nog zal kunnen gebeuren.
De order kant begint al een beetje naar chaos te gaan. Shocked
Net zoals in de Chaos codex voorspelt staat. Waaauw, die mannen zijn goed ginder in Engeland. Cool
Philuz XIII
Philuz XIII

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyza maa 16, 2013 5:23 pm

Bart VM schreef:
Hollow_man schreef:

What to do against Spawn T6?
And the answer is:

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2440066_Imperial_Guard_Datasheet_-_Stormlord.pdf
Patrick
Tower Master
Patrick

Aantal berichten : 219

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyza maa 16, 2013 7:51 pm

Philuz XIII schreef:

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m2440066_Imperial_Guard_Datasheet_-_Stormlord.pdf

euhm damn... ge doet me bijna twijfelen om Imperial Guard the beginnen :-p (maar goe dat die normaal gezien voor apocalip's is ni ?)
http://www.wanderingwolves.com
Siebe
Herald
Siebe

Aantal berichten : 108
Registration date : 01-12-12

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 19, 2013 6:58 pm

zou iemand deze zaterdagnamiddag tege my kunne spelen?
lol!
Arne
Assassin
Arne

Aantal berichten : 82
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Extra battle   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 19, 2013 7:01 pm

en als er 2 kandidaten zyn kan er ook iemand tegen my lol!
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyma maa 25, 2013 4:00 pm

Aangezien ik vrijdag er toch moet zijn om de boel op te zetten voor zaterdag, wie heeft er zin voor een extra battle?
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptyma maa 25, 2013 11:58 pm

Ik ga er sowieso ook zijn. als er nog iemand wil extra battlen voor de campaign, laat iets weten, anders wil ik eens mijn nieuwe daermon codex testen (nog steeds niet me gespeeld, de schande!...)
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 12:26 am

Hollow_man schreef:
Ik ga er sowieso ook zijn. als er nog iemand wil extra battlen voor de campaign, laat iets weten, anders wil ik eens mijn nieuwe daermon codex testen (nog steeds niet me gespeeld, de schande!...)
shame on you Wink
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 12:27 am

dus vrijdag battle, zou de kris kunnen?
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X

Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 4:30 pm

Great Unclean one schreef:
dus vrijdag battle, zou de kris kunnen?

deze vrijdag? Ik denk dat het kan geregeld worden Smile hebde uw zakdoekskes dan mee?
http://djfl3x.tk
Siebe
Herald
Siebe

Aantal berichten : 108

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 7:31 pm

zou er ook iemand tege my of myn broer spele (ik=orks en broer=dark angels)
lol!
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 7:35 pm

Siebe schreef:
zou er ook iemand tege my of myn broer spele (ik=orks en broer=dark angels)
lol!

Ik wil wel tegen Arne spelen als hij dat ziet zitten ...
xajoka
Crone Hellebron
xajoka

Aantal berichten : 583
Registration date : 11-05-11
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Emptydi maa 26, 2013 7:40 pm

bart en ik zijn er ook voor onze campaign battle, als erna nog tijd is en de wachtrij is niet te groot wil ik nog wel een spelletje spelen tegen iemand Smile
maar denk dat dat beter op moment zelf wordt bekeken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: extra campaign battles   extra campaign battles - Pagina 3 Empty

extra campaign battles
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 40k Battles
» Phase 3 battles
» Training battles
» Phase I battles
» battles warmachine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: Warhammer 40k :: 40K Campaigns :: Hermelijn 40k 6th ed. narative escalation campaign-
Ga naar: