Aantal berichten : 563 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: extra campaign battles zo jan 06, 2013 1:40 pm
Dacht dat het mss makkelijker is om een aparte topic te hebben voor extra battles om de general topic er niet mee te vullen
Iemand van team disorder tijd voor een extra battleke volgende vrijdagavond 11/1?
Brett Kouran
Aantal berichten : 315 Registration date : 20-01-09
Onderwerp: Re: extra campaign battles zo jan 06, 2013 8:49 pm
Ik alvast niet, normaal gezien is het die vrijdag campaignavond voor Warmachine, dus geen idee of er zelfs plaats gaat zijn...
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 10, 2013 3:15 pm
Als je persé eens wilt verliezen kan ik wel komen vrijdag tegen een uur of 7.
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 10, 2013 5:57 pm
das pas gesproken Op mijn verlies Zullen wel zien of er nog een tafel vrij is
Bart VdB Lokhir Fellheart
Aantal berichten : 388 Registration date : 26-03-10 Leeftijd : 48 Woonplaats : Neuerkirchen
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 10, 2013 8:17 pm
ok, chaos rules
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 17, 2013 10:29 pm
Zijn er morgenavond mensen voor extra battles, of zien we gewoon wie er zal opduiken...?
Necron Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 2193 Registration date : 15-07-09 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lede
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr jan 18, 2013 12:13 am
Brett schreef:
Zijn er morgenavond mensen voor extra battles, of zien we gewoon wie er zal opduiken...?
Philippe, Pieter, beide Barten, Tim en ik hebben deathwatch ...
Hollow_man Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr jan 18, 2013 12:21 am
Ik ga wss rond 20.40 toekomen, en ik zie dan wel of er gespeeld wordt. (dta moet van mij niet voor de campaign zijn, een battle zomaar is ook tof)
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr jan 25, 2013 6:46 am
Allez, nog eens een poging, iemand voor een battleken zaterdag?
Bart VM Malekith's Best Friend
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: extra campaign battles za jan 26, 2013 2:12 am
Brett schreef:
Allez, nog eens een poging, iemand voor een battleken zaterdag?
Zaterdag kan ik helaas niet, maar volgende week vrijdag ben ik wel beschikbaar als je nog een tegenstander zoekt.
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles za jan 26, 2013 10:20 am
Blijkbaar gaat het deze zaterdag rustig blijven, dus volgende vrijdag klinkt ideaal om salamanderpaté proberen te maken. Een uur of 8 wss?
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles za jan 26, 2013 1:04 pm
Jonas to the resque met zijn Grey Knights... ik hoop dat er nog een plaatsje vrij is boven deze middag? (en zijn er nog marines die ik nog niet op het menu heb gehad deze maand?)
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 6:07 pm
Iemand tijd om deze vrijdag nen extra campaign battle te doen?
Aantal berichten : 1054 Registration date : 11-03-10 Leeftijd : 49 Woonplaats : Terra
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 8:10 pm
Brett schreef:
Blijkbaar gaat het deze zaterdag rustig blijven, dus volgende vrijdag klinkt ideaal om salamanderpaté proberen te maken. Een uur of 8 wss?
Sorry Brett, ik was je broodroosters even uit het oog verloren, en heb ook al afgesproken met die antibiotica-fabrieken van de Fl3x. Ik wil gerust twee battles achter elkaar spelen als jij dat ook zit zitten. Ik zal alvast tegen 19u - 19u30 in de Hermelijn zijn.
Ik kan desnoods ook wel op zaterdagnamiddag...
Siebe Herald
Aantal berichten : 108 Registration date : 01-12-12
Onderwerp: Batlle wo jan 30, 2013 8:23 pm
wilt iemand tegen mij spelen(extra,fun) vrijdag1.2 om 6u speel met orks(order)
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 8:35 pm
Mijn broodroosters zullen zich wreken op de vergeetachtige groene marines... hoop ik toch.
Dus kan ik er toch 2 battles doorkrijgen op 1 avond, vraag is nog juist wanneer. Ik hoop tegen 7u in de Hermelijn te kunnen zijn, tegen wie ik eerst speel is mij om het even.
Homer mss. om 7u / 7u30, Coves dan nadien (later op de avond)? Wat past er jullie het beste?
(Anderzijds duurt een battle tegen GK maar 45 minuten ofzo, als ik mag uitgaan van mijn ervaring vorig weeekend?)
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 8:48 pm
ik kan ook nog een battle spelen zaterdag? iemand ?
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 9:59 pm
Brett schreef:
(Anderzijds duurt een battle tegen GK maar 45 minuten ofzo, als ik mag uitgaan van mijn ervaring vorig weeekend?)
Dat was onze inschatting ook. Pieter zal echt niet veel langer nodig hebben om je te wipen
Aantal berichten : 1344 Registration date : 16-10-08 Leeftijd : 36 Woonplaats : Aalst
Onderwerp: Re: extra campaign battles wo jan 30, 2013 10:44 pm
Ik wil graag warhammer spelen. Maar in all fairness ben ik die lijst die ik voor deze maand heb nu al zat (Hij is niet zo geschikt om er een interessant spel van te maken... meer om toernooien te tacklen). Als iemand tussen de campaign battles door zin heef tin een random spelletje warhammer, ik ben kandidaat.
coves Crone Hellebron
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 31, 2013 5:52 pm
Bart VM schreef:
Brett schreef:
Dat was onze inschatting ook. Pieter zal echt niet veel langer nodig hebben om je te wipen
Reducing toasters to servitor parts anyone?
Anders speel ik eerst tegen u, Brett, en kunnen Kris en homer ondertussen battlen? Als er nog tijd over is kunnen we nog van tegenstanders wisselen als da goed is
Brett Kouran
Onderwerp: Re: extra campaign battles do jan 31, 2013 8:40 pm
coves schreef:
Bart VM schreef:
Brett schreef:
Reducing toasters to servitor parts anyone?
Anders speel ik eerst tegen u, Brett, en kunnen Kris en homer ondertussen battlen? Als er nog tijd over is kunnen we nog van tegenstanders wisselen als da goed is
Ok voor mij. 't gaat zowieso ni lang duren eer ge mij opkuist dus kunnen we op ons gemak de rest hun match bekijken
TimDG Cold One Knight
Aantal berichten : 186 Registration date : 16-10-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Welle
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr feb 01, 2013 5:12 am
Nog steeds niemand voor zaterdag ??
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr feb 01, 2013 8:25 am
Hollow_man schreef:
Ik wil graag warhammer spelen. Maar in all fairness ben ik die lijst die ik voor deze maand heb nu al zat (Hij is niet zo geschikt om er een interessant spel van te maken... meer om toernooien te tacklen). Als iemand tussen de campaign battles door zin heef tin een random spelletje warhammer, ik ben kandidaat.
volgende week toevallig tijd? mijn laatste examen is maandag, dinsdag en woensdag ben ik hele dag vrij voor nen battle
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr feb 01, 2013 11:37 am
xajoka schreef:
Hollow_man schreef:
volgende week toevallig tijd? mijn laatste examen is maandag, dinsdag en woensdag ben ik hele dag vrij voor nen battle
Ik heb de vroege shift, dus normaal gezien kan ik allebei die dagen wel in de namiddag, ongeveer vanaf 14.30-15.00. Als je het ziet zitten: Hoeveel punten en welke van de 2 dagen precies? (of allebei natuurlijk )
xajoka Crone Hellebron
Aantal berichten : 583 Registration date : 11-05-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Erembodegem
Onderwerp: Re: extra campaign battles vr feb 01, 2013 7:04 pm
Hollow_man schreef:
xajoka schreef:
Hollow_man schreef:
Ik heb de vroege shift, dus normaal gezien kan ik allebei die dagen wel in de namiddag, ongeveer vanaf 14.30-15.00. Als je het ziet zitten: Hoeveel punten en welke van de 2 dagen precies? (of allebei natuurlijk )
liefst woensdag dan om half 3, en punten liefst vanaf 1750 anders diene 1999 dat we gingen doen?