Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 10 november - Return to Damnos

Ga naar beneden 
+8
Hollow_man
Patrick
Xeraz
xajoka
Rotten
Shas'o Jon'as
Drogue43
FL3X
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyzo dec 09, 2012 1:17 pm

Patrick schreef:
Drogue43 schreef:

dan wil ik ook nog aan patrick nog eens vragen of het dan goed is als hij die shoulderpads van de deathwatch besteld?


Yup, ik ga die via Nelly bestellen.

oke dan hebbe dat alvast geregeld Smile

alvast bedankt ervoor Brother Bernhart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 9:00 am

Amai, als de rightous fury rolls zo blijven omhoog gaan ...
Ja, veel moesten de Assault Marines niet doen (thanks bart & Thomas =p)

Zelf heb ik The Flesh is Weak 1 en Toughness + 5 genomen.
Breaching Augur slaat momenteel nog meer als hard genoeg, eerst zien da'k overleef en daarna harder slaan.
M'n armor zorgt toch al voor een mooie boost om mee te beginnen.

Indien ik een mooi model voor m'n Iron Hand, ben ik ook wel kandidaat voor een Deathwatch setje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 2:57 pm

vergeet patrick zijn tactics ni hé :p
ik ga rite of sanctioning neme en willpower +10
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 3:57 pm

Xeraz schreef:
Amai, als de rightous fury rolls zo blijven omhoog gaan ...
Ja, veel moesten de Assault Marines niet doen (thanks bart & Thomas =p)

Zelf heb ik The Flesh is Weak 1 en Toughness + 5 genomen.
Breaching Augur slaat momenteel nog meer als hard genoeg, eerst zien da'k overleef en daarna harder slaan.
M'n armor zorgt toch al voor een mooie boost om mee te beginnen.

Indien ik een mooi model voor m'n Iron Hand, ben ik ook wel kandidaat voor een Deathwatch setje.

zolang de requisition genoeg is kan ik genoeg neme om practish alle medicea tests te lukken

en natuurlijk als je zelf nie een bomb in vliegt of je door domme wijze je kop kwijt raakt
of je een zeker space wolf bent die achte een bal aan wilt lope
Terug naar boven Ga naar beneden
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus


Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11
Woonplaats : Hofstade

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 4:58 pm

Drogue43 schreef:
Xeraz schreef:
Amai, als de rightous fury rolls zo blijven omhoog gaan ...
Ja, veel moesten de Assault Marines niet doen (thanks bart & Thomas =p)

Zelf heb ik The Flesh is Weak 1 en Toughness + 5 genomen.
Breaching Augur slaat momenteel nog meer als hard genoeg, eerst zien da'k overleef en daarna harder slaan.
M'n armor zorgt toch al voor een mooie boost om mee te beginnen.

Indien ik een mooi model voor m'n Iron Hand, ben ik ook wel kandidaat voor een Deathwatch setje.

zolang de requisition genoeg is kan ik genoeg neme om practish alle medicea tests te lukken

en natuurlijk als je zelf nie een bomb in vliegt of je door domme wijze je kop kwijt raakt
of je een zeker space wolf bent die achte een bal aan wilt lope
Of een zekere space wolf die een zekere dark angel heeft gered van scarabs en een necron lord dinges
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 5:10 pm

Nickodemus schreef:
Drogue43 schreef:
Xeraz schreef:
Amai, als de rightous fury rolls zo blijven omhoog gaan ...
Ja, veel moesten de Assault Marines niet doen (thanks bart & Thomas =p)

Zelf heb ik The Flesh is Weak 1 en Toughness + 5 genomen.
Breaching Augur slaat momenteel nog meer als hard genoeg, eerst zien da'k overleef en daarna harder slaan.
M'n armor zorgt toch al voor een mooie boost om mee te beginnen.

Indien ik een mooi model voor m'n Iron Hand, ben ik ook wel kandidaat voor een Deathwatch setje.

zolang de requisition genoeg is kan ik genoeg neme om practish alle medicea tests te lukken

en natuurlijk als je zelf nie een bomb in vliegt of je door domme wijze je kop kwijt raakt
of je een zeker space wolf bent die achte een bal aan wilt lope
Of een zekere space wolf die een zekere dark angel heeft gered van scarabs en een necron lord dinges

als ik iemand een zeker leven schuldig ben dan is het thomas en robin degene die achter ons aan ginge en het puin weg krege.
laten we dan nog niet vergete dat thomas een steen groot genoeg had kunne plaatse onder die necron bom. anders was het hoogstwaarschijnlijk splat tegen de muren
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 10:08 pm

Wel ik zit met een vraagje

dit heeft met mijn character eigenlijk niets te maken maar het is meer uit nieuwsgierigheid dan iets anders.
dus als ik me niet vergis heeft Brother bernhart een Purity Seal als een honour gekrege toch?
ik heb hierop eens voort geleze en het blijkt dat hij pas zen purity seal waard is wanneer een Chaplain(hier de GM) een litany of tekst ofzo op de purity seal zet en de persoon dan als hij het heeft gedragen in een gevecht en hiervan terugkeerd het pas waard is (dit doet dan blijken dat de provetie of tekst op de Seal vervult is en dat de de emperor hem "favoured") dan mag hij de seal blijve drage.

kan natuurlijk totaal mislezen hebben maarja kwou dit even duidelijk maken.
voor degene die dit zelf ook wille lezen in de Rites of Battle boek op pagina 210 staat de descriptie enzovoort over de purity seal.

ik hoop dat ik hiermee een kleine hulp (ofzoiets) heb kunne mee zijn


Terug naar boven Ga naar beneden
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 11:55 pm

het is juist, maar de tekst die nu op zijn purity seal zal komen, zal te maken hebben met de Kaurava campaign voor hij hem echt volbrengt en verdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 12:00 am

FL3X schreef:
het is juist, maar de tekst die nu op zijn purity seal zal komen, zal te maken hebben met de Kaurava campaign voor hij hem echt volbrengt en verdiend.

okiedokie Razz
dan maar hope voor brother bernhart dat hij het haalt...en daar zal ik natuurlijk een hand bij helpe waar nodig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyza dec 15, 2012 1:31 pm

De 'Pad's zijn toegekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyza dec 15, 2012 2:19 pm

Patrick schreef:
De 'Pad's zijn toegekomen.

woopiee cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptywo dec 19, 2012 8:58 pm

hey battlebrothers

ik heb zo zitte denke zou het nie handig zijn als we onze character hun naam eens zette en hun historie voor ze in de deathwatch kwame en of de rede vanwaar ze de deathwatch inkomen?
kan natuurlijk zijn dat uw character hierover niet wil prate en dat kan dan natuurlijk ook

kwil dit gewoon als een suggestie geven aangezien hierdoor onze GM sommige dinge in de campaign kan verwerke ofzo
het kan natuurlijk ook zijn dat de character niet echt goed boterd tegenover een andere bepaalde chapter dat in deze sqaud zit en dat als een rede zijn Razz

nogmaals het is een suggestie als jullie hiermee akkoord zijn, het lijkt me in ieder geval leuk om zo ook wat background te geve aan de character Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeraz
Black Guard
Xeraz


Aantal berichten : 171
Registration date : 14-03-12
Leeftijd : 34

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydo dec 20, 2012 10:02 am

Ja, vind ik wel een goed idee. Lijkt mij heel tof voor zowel de GM als voor ons.
Doet toch wel een heel stuk aan de Role Play en deels daar doen we het voor é Wink
Ik stel voor: een appart opic met alle nodige gegevens in.
Dit echter wel als iedereen akkoord is hiermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man


Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydo dec 20, 2012 1:55 pm

sure
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydo dec 20, 2012 5:25 pm

Xeraz schreef:
Ja, vind ik wel een goed idee. Lijkt mij heel tof voor zowel de GM als voor ons.
Doet toch wel een heel stuk aan de Role Play en deels daar doen we het voor é Wink
Ik stel voor: een appart opic met alle nodige gegevens in.
Dit echter wel als iedereen akkoord is hiermee.

lijkt me een goed idee van de topic
en inderdaad lijkt me leuk roleplay wise Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyma dec 24, 2012 6:24 pm

ik neem aan dat iedereen toestemt dan met het idee aangezien er niet over wordt gediscusieerd
en zwijgen is toestemmen in my book
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptywo dec 26, 2012 8:37 pm

en blijft dat al gelijk wa naam ge dan kiest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptywo dec 26, 2012 8:41 pm

Great Unclean one schreef:
en blijft dat al gelijk wa naam ge dan kiest?

bwaja da maakt nie uit ge kunt ne naam pakke da wa past bij de chapter ge kunt gij ook gewoon uwe naam pakke of uwe naam int latijns ofzo om et wa "echter" te make.
kweet ook da ge bij bevoorbeeld een blackshield (waarbij de history vaak niet wordt over gesproke) zo goed ne nickname kan zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptywo dec 26, 2012 8:49 pm

Drogue43 schreef:
Great Unclean one schreef:
en blijft dat al gelijk wa naam ge dan kiest?

bwaja da maakt nie uit ge kunt ne naam pakke da wa past bij de chapter ge kunt gij ook gewoon uwe naam pakke of uwe naam int latijns ofzo om et wa "echter" te make.
kweet ook da ge bij bevoorbeeld een blackshield (waarbij de history vaak niet wordt over gesproke) zo goed ne nickname kan zijn
Dan ga ik voor Lieveken Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieve
Guardmaster



Aantal berichten : 59
Registration date : 21-12-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydo dec 27, 2012 10:33 pm

Great Unclean one schreef:
Drogue43 schreef:
Great Unclean one schreef:
en blijft dat al gelijk wa naam ge dan kiest?

bwaja da maakt nie uit ge kunt ne naam pakke da wa past bij de chapter ge kunt gij ook gewoon uwe naam pakke of uwe naam int latijns ofzo om et wa "echter" te make.
kweet ook da ge bij bevoorbeeld een blackshield (waarbij de history vaak niet wordt over gesproke) zo goed ne nickname kan zijn
Dan ga ik voor Lieveken Shocked

Lieveken is al bezet santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Great Unclean one
Morathi
Great Unclean one


Aantal berichten : 893
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptyza dec 29, 2012 9:19 pm

Lieve schreef:
Great Unclean one schreef:
Drogue43 schreef:
Great Unclean one schreef:
en blijft dat al gelijk wa naam ge dan kiest?

bwaja da maakt nie uit ge kunt ne naam pakke da wa past bij de chapter ge kunt gij ook gewoon uwe naam pakke of uwe naam int latijns ofzo om et wa "echter" te make.
kweet ook da ge bij bevoorbeeld een blackshield (waarbij de history vaak niet wordt over gesproke) zo goed ne nickname kan zijn
Dan ga ik voor Lieveken Shocked

Lieveken is al bezet santa
der zijn er nog meer die lief zijn dus wordt ik lieveken affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick
Tower Master
Patrick


Aantal berichten : 219
Registration date : 16-10-08
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydi jan 08, 2013 6:27 pm

Hebben we al een datum voor devolgende sessie?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wanderingwolves.com
FL3X
Lokhir Fellheart
FL3X


Aantal berichten : 364
Registration date : 27-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oilsjt

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydi jan 08, 2013 6:40 pm

momenteel is januari een beetje chaotisch, dus gaan we deze maand laten liggen denk ik.

vanaf februari zal er terug een doodle zijn en zal ik ook wel voldoende klaar zijn met de campaign voorbereiden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djfl3x.tk
Shas'o Jon'as
Witch Elf
Shas'o Jon'as


Aantal berichten : 114
Registration date : 02-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Erembodegem

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydi jan 08, 2013 7:36 pm

I don't mind, kon toch ni deze maand (examens)
Terug naar boven Ga naar beneden
Drogue43
Supreme Sorcerer
Drogue43


Aantal berichten : 273
Registration date : 01-09-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst

10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Emptydi jan 08, 2013 7:45 pm

ja het zelfde voor mij al duurt men exame maar een week en is da binnen deze twee weke moet ik toch nog voor bereide met men eindwerk... en tuurlijk ne nieuwe dark angels codex Razz

voor februari zal het denkik wel lukken ( natuurlijk hopen voor de rest ook Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 10 november - Return to Damnos   10 november - Return to Damnos - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
10 november - Return to Damnos
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 27 november Warmstorm 2010 Oostende
» Carnage - the Return
» place of no return

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hermelijn Community :: RPG :: Groep 2 Deathwatch RPG-
Ga naar: