Hermelijn Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The place where warhammer and Warmachine players from the Hermelijn gather

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hermelijn 40k doubles league

Ga naar beneden 
+15
FL3X
Shas'o Jon'as
Brett
OpusX
Nickodemus
Philuz XIII
Oracles
Jackhammer
kris
Bart VdB
Quick Ben
Bart VM
Hollow_man
xajoka
Necron
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

Aantal berichten : 2193
Registration date : 15-07-09
Leeftijd : 45

Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi jul 31, 2012 8:32 am

Voor vrijdag zijn we momenteel met 14 spelers. Ik heb van 12 spelers al de lijst gekregen (die van Kobe ben ik kwijtgespeeld en moet ik nogmaals ontvangen) dus die zijn definitief ingeschreven. We zoeken dus nog twee andere kandidaten zodat Patrick en Olivier ook kunnen meespelen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.teambelgium.eu
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

Aantal berichten : 1344
Registration date : 16-10-08
Leeftijd : 36

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi jul 31, 2012 11:06 am

Ik kan pas meedoen vanaf half 9, als het kan/moet.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi jul 31, 2012 11:14 am

Hollow_man schreef:
Ik kan pas meedoen vanaf half 9, als het kan/moet.

Okidoki. Bezorg me anders al een army list, just in case ...
coves
Crone Hellebron
coves

Aantal berichten : 563
Registration date : 26-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 4:05 pm

Zal dan ook afkomen; zijn er juist 4 tafels, en moet er niemand uitzitten Smile .
Zal u vanavond mijne lijst doorsturen; moet nog kiezen tussen GK en IG, maar het zullen wsl de "Cadian treadheads" worden omdat ik dan niets moet transporteren Laughing
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydo aug 02, 2012 4:48 pm

Ik heb ondertussen ook Patrick zijn lijst ontvangen, dus we zullen morgen met 16 zijn. Er zullen er wel drie moeten wachten tot Thomas arriveert.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyvr aug 03, 2012 9:13 am

Alle lijsten zijn binnen en gecontroleerd! Tot vanavond...
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyza aug 04, 2012 4:02 pm

Mogelijks een stomme vraag, maar waarom houden we eigenlijk de wins/losses bij op league avonden? Ik dacht dat het enkel de bedoeling was om wat 1000-punten lijsten uit te proberen ter voorbereiding van het toernooi op het einde van het event? En om wat lol te hebben natuurlijk.

Als deze scores ook al meetellen bij het eindresultaat vind ik wel dat er spelers serieus benadeeld worden; de league avonden gaan Ă©Ă©n keer om de x weken door, en als je er niet bij kan zijn heb je pech gehad. Ook als je ingeschreven bent en je kan niet meedoen wegens geen 4-voud aan spelers zie je de punten door je neus geboord.

Of worden de punten toegekend voor een loss, draw en win op het einde van de rit gewoon samengeteld en dan gedeeld door het aantal battles die werden gespeeld?
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyza aug 04, 2012 8:18 pm

Op de league avonden zullen er in totaal 15 punten te verdienen zijn (als je 5 keer wint). Op het toernooi dat we daarna gaan spelen zullen er 75 te verdienen zijn. De laegue avonden geven dus een edge, maar klein genoeg dat niets vaststaat wanneer het toernooi begint. Dat is wat ik gehoord heb dat de bedoeling is.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyzo aug 05, 2012 10:25 am

Hollow_man schreef:
Op de league avonden zullen er in totaal 15 punten te verdienen zijn (als je 5 keer wint). Op het toernooi dat we daarna gaan spelen zullen er 75 te verdienen zijn. De laegue avonden geven dus een edge, maar klein genoeg dat niets vaststaat wanneer het toernooi begint. Dat is wat ik gehoord heb dat de bedoeling is.

Dat klopt. In totaal zullen er 100 punten te verdienen zijn: 15 via de 5 league avonden, 60 via de 3 tournament battles en 25 door painting.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyma aug 06, 2012 1:31 pm

De volgende doubles league avond gaat door op vrijdag 24 augustus. Army lists liefst zo snel mogelijk indienen ...
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydo aug 09, 2012 10:56 am

Gelieve niet te wachten tot op het laatste moment om army lists door te sturen aub.

Als je weet dat je er niet zal bij zijn, geef dan ook een seintje zodat ik zicht heb op hoeveel volk we mogen verwachten ...
Hollow_man
Malekith's Best Friend
Hollow_man

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydo aug 09, 2012 2:32 pm

Ik kan er zijn, deze keer vanaf half 3 in de namiddag.
Waarschijnlijk weer dark eldar (er nog wat 5th uitpersen voor die gasten, heb ik dat ook gedaan), ik stuur de lijst door zodra ik hem heb opgesteld (in die vorige zaten toch een paar minder intelligente keuzes, ik heb meer modellen ook nu.)
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyma aug 13, 2012 1:21 pm

Philippe en ik zijn aan het kijken voor data voor het doubles toernooi.

Wie kan er op zaterdag 13 oktober?

Graag zo snel mogelijk reactie !
Bart VdB
Lokhir Fellheart
Bart VdB

Aantal berichten : 388
Registration date : 26-03-10
Leeftijd : 48

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyma aug 13, 2012 9:08 pm

ikke
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi aug 14, 2012 9:30 am

De rulespack (eerste post van deze thread) werd aangepast met de info voor het doubles toernooi, inclusief de verschillende missies.

In overleg met Philippe, en omdat er geen mogelijkheid was om het vroeger te laten doorgaan, werd er besloten het toernooi te laten doorgaan op zaterdag 13/10. Om te compenseren dat het toernooi later valt dan voorzien, wordt er nog een zesde league avond gepland.
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydo aug 16, 2012 3:34 pm

Er zijn nog maar vijf spelers ingeschreven voor volgende week vrijdag. Wie doet er nog mee ?
Bart VM
Malekith's Best Friend
Bart VM

Aantal berichten : 1054
Registration date : 11-03-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyvr aug 17, 2012 12:11 am

Necron schreef:
Er zijn nog maar vijf spelers ingeschreven voor volgende week vrijdag. Wie doet er nog mee ?
Ik heb niet ingeschreven via deze thread, maar je hebt wel mijn army list ontvangen, toch? Kwestie van zeker te zijn...
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyvr aug 17, 2012 6:19 am

Bart VM schreef:
Necron schreef:
Ik heb niet ingeschreven via deze thread, maar je hebt wel mijn army list ontvangen, toch? Kwestie van zeker te zijn...

yup yup

de ingeschreven spelers staan opgelijst op de eerste pagina van deze thread (2de post)
kris
Guardmaster
kris

Aantal berichten : 53
Registration date : 01-03-11
Leeftijd : 40

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyvr aug 17, 2012 12:34 pm

Ik zal er ook zijn met dezelfde lijst als vorige keer, moet ik hem nog eens doorsturen?
Necron
Malekith's Best Friend
Necron

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyvr aug 17, 2012 1:03 pm

kris schreef:
Ik zal er ook zijn met dezelfde lijst als vorige keer, moet ik hem nog eens doorsturen?

Niet nodig. Die heb ik nog.
Nickodemus
Guardmaster
Nickodemus

Aantal berichten : 55
Registration date : 14-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptyma aug 20, 2012 1:18 pm

Ik doe mee met de zelfde lijst
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius

Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi aug 21, 2012 11:11 am

us to, boss, 'ame list that is.
Patrick
Tower Master
Patrick

Aantal berichten : 219

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi aug 21, 2012 11:27 am

Ik doe ook terug mee ...

tot vrijdag,

Patrick

ps: lijst volgt normaal gezien vanavond
http://www.wanderingwolves.com
Philuz XIII
Master Assassin - Moderator
Philuz XIII

Aantal berichten : 1349

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi aug 21, 2012 11:35 am

Yes! Gonna bash me some more Orkies! Templars love killing little green men!
I mean, Smite those alien heretics from the face of the planet! For the Emperor!

NOBODY IS INNOCENT, THERE ARE MERELY VARYING LEVELS OF GUILT.
Lord_Ebonius
Death Hag
Lord_Ebonius

Aantal berichten : 228
Registration date : 01-08-12
Leeftijd : 44

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Emptydi aug 21, 2012 1:33 pm

you gonna draw us again aren't you
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hermelijn 40k doubles league   Hermelijn 40k doubles league - Pagina 4 Empty

Hermelijn 40k doubles league
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Team BE doubles
» doubles leuven
» doubles sint-niklaas
» Doubles sint-niklaas
» 01/06 Birthday Doubles Tourney!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum